Høstmøte og andre viktige saker i Oslo Skikrets

Oslo Skikrets arrangerer Høstmøte og hedring av utøvere for deres resultater visesongen 2020 i SNØ onsdag 21. oktober. Skikretsen har nedsatt et utvalg som skal bistå klubbene med deres Corona arbeid.

Høstmøte onsdag 21.10.20 i SNØ på Lørenskog.  Staart kl 18:00 Alle som skal delta på hedring/møter MÅ melde seg på innen fristen. PÅMELDING

Frist for påmelding er 12.10.20

Foreløpig program: Hedring - Felles informasjon - Grenmøter (Alpin - Langrenn - Hopp/kombiert - Fresstyle/Freeski) Agenda kommer ila sept

Norges Idrettsfobund har et eget Coronavettkurs - Fint for forelsdre med bar til og med 12 år og utøvere fra 13 år og oppover HER tar ca 10 minutter

Coronatiltak i Oslo Skikrets: Mandag 7. september gjorde Oslo skikrets styre følgende vedtak:  Alle arrangementer som står på terminlisten og samlinger arrangert av skikretsen skal ha en «risikoanalyse»/smittevernplan i forhold til Corona tiltak. Det dannes en Beredskapsgruppe i Skikretsen som består av 3 personer. Disse skal ha særskilt ansvar for å holde seg oppdatert på gjeldende regler og komme med anbefalinger ovenfor klubbene. Denne består av:  Mette Sannes og Espen Utaker fra styret og Tove Andersen fra Administrasjonen. Har dere spørsmål så send dette til deres grenleder. gjerne med kopi til administrasjonen. Oslo@skiforbundet.no. Det kommer mer informasjon etterhvert.

nif-epi04, 04
Pedro Lemos