Hordaland Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 18.12.2016 Til 18.12.2016 Arr. navn Voss sparebankrennet Arrangør Voss IL Gren Langrenn Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 26.12.2016 Til 26.12.2016 Arr. navn Jularennet Arrangør IL Korlevoll - Odda Gren Langrenn Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 30.12.2016 Til 30.12.2016 Arr. navn Røldalsrennet Arrangør Røldal IL Gren Langrenn Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 08.01.2017 Til 08.01.2017 Arr. navn Vargarrennet Arrangør Vargar IL Gren Langrenn Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 14.01.2017 Til 15.01.2017 Arr. navn Bavallsrennet Arrangør Voss IL Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live

Har du en god kandidat til inkluderingsprisen 2016??

Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komite (NIF) utlyser herved Inkluderingsprisen for 2016. Nominering skjer via Særforbund eller Idrettskrets. Har du en god kandidat til denne prisen, send din nominasjon til Skiforbundet FØR 29. nov.

Bilete frå jentesamling på Fanahytten

25 aktive jenter frå Voss, Viljar, Viking og Fana følgde opp dei gode tradisjonane frå dei 3 føregåande jentesamlingane på Fanahytten med elghufs, stafettar, underholdning, fjelltur, vannsklie, pizza og taco, og tok i bruk terrenget på Totland, Kubakken, Livarden og Kokstad, Egon og Vannkanten på ein framifrå måte. Sjå bileter!

I gang med utviklingsmodellen

- Dette er en meget bra plan som jeg tror vil bidra til rekruttering og hindre frafall. Planen er konkret og kortfattet. Beste plan «ever», mener kretsleder i Østfold skikrets, Kåre Steffensen.

Informasjon om fellesreiser nasjonale renn- langrenn

Oppdatert om nasjonale renn for langrenn - sesongen 2016-17. Endringar vil verta oppdatert og informert om undervegs. Bruk påmeldingsskjema og sjå informasjon om fellesreisene til dei ulike renna. NB! Oppdatert 9. november

Terminliste langrenn Hordaland skikrets

Sjå oppdatert terminliste i langrenn for Hordaland skikrets. Endringar vil kunne førekome. Følg med på live-terminlista på NSF og kretsen si heimeside for meir informasjon framover.

se flere nyheter Vis alle nyheter