Freestyle Hordaland skikrets

Jubileumspokalen 2016

Hordaland skikrets delte i helga ut jubileumspokalar til Emma Skjoldli frå Bulken og Susanne Bjorøy Myking Voss alpin. Det var velfortent heider til begge utøvarane som satsar hardt på idretten sin og er gode rollemodellar.

Haustcamp 2016

Set av helga 16. - 18. september. Treningssamling på Bømoen-Voss, for aldersgruppa 2001 - 2005 i alle skigreiner. Leiar- og foreldrekurs også i år.

Årets utøvar 2016

Bjørnar Neteland frå Fana alpin vann også i år prisen for årets utøvar. Det var fleire gode kandidatar til årets pris, men Bjørnars sesong stod fram blant dei andre. Med siger i europacupen samanlagt og plass på det norske verdscuplaget i alpint, så vart det nok ein fortent pris til den framifrå alpinisten frå Bergen.

Vårmøte i skikretsen

På Hordaland skikrets sitt vårmøte gjennomførte langrenn og hopp-kombinert sine fagmøter. Det vart delt ut heidersprisar for langrenn og nye medlem i styret og komiteane vart valt.

Invitasjon til skicross-camp

Velkommen til camp i skicross på Folgefonna i perioden 1. - 4. juli. Breddesamling for aldersgruppa 10 år og oppover. Sjå invitasjon og påmeldingslink.

NM-gull til Slåtten og Wessel

Vinjar Slåtten og Hedvig Wessel taklet favorittstempelet og vant NM-gull i kulekjøring i Myrkdalen utenfor Voss lørdag ettermiddag. Se video nederst i saken!

Klart for NM og Norgescup finale på Voss

Voss freestyleklubb inviterer til kulekøyringsmeisterskap på laurdag. Søndagen er det duka for finale i noregscupen. For dei som ikkje har meldt seg på, så er torsdag 21. april siste frist.

se flere nyheter Vis alle nyheter