Invitasjon til Bavallsrennet 2017

Det utsatte Bavallsrennet vert arrangert til helga. Hugs påmeldingsfrist torsdag 26. januar. Sjå oppdatert invitasjon med tidsplan for helga.

Informasjon om KM i Ulvik

Ulvik il inviterer til Kretsmeisterskap i langrenn 28. og 29. januar. Sjå oppdatert invitasjon og vedlagt tilbod på overnatting i samband med arrangementet. NB! Påmeldingsfristen er satt til onsdag 25. januar.

Karoline Simpson-Larsen utteken til VM

Hordaland skikrets gratulerer Karoline Simpson-Larsen med uttaket til junior-VM i Park City. Vargarløparen slår dermed følge med Gaute Kvåle frå Røldal, som skal konkurrere i U23 VM på same plass. Me ynskjer begge lykke til "over there"! Sjå sak om uttak Junior-VM

bilde hentet fra Kongsberg IF sin side

K-Jump - resultatprogram i beta

Mange synes Ehopp er vanskelig, og det er derfor meget gledelig at vi har en ivrig, ung hopper som har utviklet et resultatprogram som nå er i beta.

Sesonginformasjon 2016/2017

NSF hopp ønsker å styrke sin informasjon ut til hopp-Norge, og i denne anledning har vi en laget en første versjon av Sesonginformasjon 2016/2017.

Hordalandsløparane på Norgescup

Det var 24 Hordalandsløparar i sving når Nes il inviterte til Noregscup for junior i langrenn. Fleire gjorde det skarpte i konkurranse med Noregs beste.

Resultat frå Samnangerrennet

Samnanger il arrangerte det tredje kretsrennet i langrenn for sesongen. Vel gjennomført skirenn i glimrande vinterlandskap var tilbakemeldingane. Raskast for tredje kretsrenn på rad, var Daniel Instanes frå Fana il. Blant damene var det Mari Fareth Aas som var raskast på den lengste løypa. Sjå resultat.

"Telenor Open-Mind"

I perioden 08.-14. februar inviterar Norges Skiforbund til "Telenor Open-Mind" samling på Jølster og Voss. Samlinga er open for alle funksjonshemma alpinistar.

se flere nyheter