Alpint Hordaland Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 14.01.2017 Til 15.01.2017 Arr. navn Bavallsrennet Arrangør Voss IL Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 28.01.2017 Til 29.01.2017 Arr. navn Frydenbørennet 2017 Arrangør Fana IL Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 18.02.2017 Til 19.02.2017 Arr. navn Tertnesrennet 2017 Arrangør Tertnes Alpin Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live

Jubileumspokalen 2016

Hordaland skikrets delte i helga ut jubileumspokalar til Emma Skjoldli frå Bulken og Susanne Bjorøy Myking Voss alpin. Det var velfortent heider til begge utøvarane som satsar hardt på idretten sin og er gode rollemodellar.

Haustcamp 2016

Set av helga 16. - 18. september. Treningssamling på Bømoen-Voss, for aldersgruppa 2001 - 2005 i alle skigreiner. Leiar- og foreldrekurs også i år.

Årets utøvar 2016

Bjørnar Neteland frå Fana alpin vann også i år prisen for årets utøvar. Det var fleire gode kandidatar til årets pris, men Bjørnars sesong stod fram blant dei andre. Med siger i europacupen samanlagt og plass på det norske verdscuplaget i alpint, så vart det nok ein fortent pris til den framifrå alpinisten frå Bergen.

Vårmøte i skikretsen

På Hordaland skikrets sitt vårmøte gjennomførte langrenn og hopp-kombinert sine fagmøter. Det vart delt ut heidersprisar for langrenn og nye medlem i styret og komiteane vart valt.

Invitasjon til skicross-camp

Velkommen til camp i skicross på Folgefonna i perioden 1. - 4. juli. Breddesamling for aldersgruppa 10 år og oppover. Sjå invitasjon og påmeldingslink.

se flere nyheter Vis alle nyheter