Hopp/Kombinert Hordaland Skikrets

Aktuelt

Kjersti viser en av rollene man ønsker foreldre skal ha, nemlig å ikke ta seg høytidelig og ha det gøy sammen med barna. Om det gjør at man blir skitten, jo morsommere synes barna det er.

Idrettsforeldre

Ønsker du å få et innblikk i foreldrenes rolleforståelse i idretten, les denne masteroppgaven.

Jubileumspokalen 2016

Hordaland skikrets delte i helga ut jubileumspokalar til Emma Skjoldli frå Bulken og Susanne Bjorøy Myking Voss alpin. Det var velfortent heider til begge utøvarane som satsar hardt på idretten sin og er gode rollemodellar.

Haustcamp 2016

Set av helga 16. - 18. september. Treningssamling på Bømoen-Voss, for aldersgruppa 2001 - 2005 i alle skigreiner. Leiar- og foreldrekurs også i år.

Årets utøvar 2016

Bjørnar Neteland frå Fana alpin vann også i år prisen for årets utøvar. Det var fleire gode kandidatar til årets pris, men Bjørnars sesong stod fram blant dei andre. Med siger i europacupen samanlagt og plass på det norske verdscuplaget i alpint, så vart det nok ein fortent pris til den framifrå alpinisten frå Bergen.

Vårmøte i skikretsen

På Hordaland skikrets sitt vårmøte gjennomførte langrenn og hopp-kombinert sine fagmøter. Det vart delt ut heidersprisar for langrenn og nye medlem i styret og komiteane vart valt.

Idrettsregistreringen

Idrettsregistreringen, som nå heter "Samordnet søknad og rapportering", har frist 30. april 2016. Idrettslagene skal rapportere en del nøkkelopplysninger som medlemstall, aktive medlemmer, styreverv, laste opp signert årsrapport fra siste årsmøte mv.

se flere nyheter Vis alle nyheter