Hopp og Kombinert Oppland Skikrets

Trenerseminar 2019

KOMMUNIKASJON - så enkelt og så vanskelig! Velkommen til trenerseminar på Lillehammer lørdag 2. november, påmeldingsfrist 21. oktober.

NM Normalbakke 2019

Siste helga i oktober blir det NM Normalbakke i Midtstuen. Lørdag er det individuelt renn for Kvinner og Menn og søndag er det kretslagskonkurranse. NM vil gå på isspor, mens man lander på plast. Norges 100 beste hoppere skal kjempe om ære og medaljer. Fagseminar på fredag kveld, også for foreldre og trenere.

Miljøsamling i Trysil

Norges Skiforbund kombinert inviterer til miljøsamling på snø for gutter og jenter i Trysil 1.-3. november.

Nye startkontingentsatser

Skistyret har vedtatt endring i startkontingentene for sesongen 2019-20 sesongen for alle grener, med virkning fra dags dato.

Husk skilisens!

Skisesongen nærmer seg, husk at alle skiløpere over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn.

Rennsøknader 2019-20

Fristen for å søke om hopp- og kombinertrenn for sesongen 2019-20 er 1. september. Her finner du mer informasjon om hvordan du går fram!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03