Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside. Scroll nedover for nyheter, eller klikk på grenenes egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 18.09.2016 Til 18.09.2016 Arr. navn Trollstigen Opp Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Storfjordlangrenn på samling.

Storfjordlangrenn er i gang med ny sesong og har hatt barmarkssamling i Tomrefjord. Vertane frå skigruppa i Tomrefjord IL melder om kjekt besøk!

Ferie ved Skikretskontoret.

Fra og med uke 26 - og ut Juli er det ferietid ved Skikretskontoret. Møre og Romsdal Skikrets ønsker alle en riktig fin sommer!

Breddesamling Hintertux

NSF Telemark inviterer til den tradisjonsrike breddesamlingen i Hintertux 30.september - 9. oktober

Hovdebygda IL-trenere på Trener 2 kurs.

NSF arrangerer Trener 2 kurs for langrennstrenere på Sognefjellet. Hans Olav Sætre og Dag Jarle Aa fra HIL deltar på kurset (bildet). Det er veldig positivt at vi har trenere som får med seg "siste nytt" innen langrenn.

Innmelding til FIS-listen langrenn.

Sommeren er rett rundt hjørnet og det er tid for inn- og utmelding på FIS-lista. Vær spesielt oppmerksom på de som skal opp i juniorklassen og konkurrere i norgescup og NM (årgang 2000).

FIS-listen Alpint 2017

Da er tiden inne for registrering av nye FIS løpere og strykninger, denne gang for alpint sesongen 2016-2017. Klikk for liste over løpere som er registrert i FIS-listen fra MRSK.

NSF-Skitinget

Skitinget vedtok et skidokument med fokus på rekrutterings og frafallsproblematikken. MRSK kommer til å ta tak i dette i løpet av sommeren! Charles Tøsse, fra Stordal IL ble valgt inn i Skistyret, som første representant fra MRSK! Anne C. Enstad ble gjenvalgt i Alpinkomiteen, og Ingrid H. Kjølseth ble valgt inn i Telemarkkomiteen, Gratulerer!

se flere nyheter Vis alle nyheter