Telemark Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 09.12.2016 Til 10.12.2016 Arr. navn Desember Rando Arrangør Romsdal Randonee Klubb - ski Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 18.02.2017 Til 18.02.2017 Arr. navn Ranoneecup Arrangør Todalen IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 19.02.2017 Til 19.02.2017 Arr. navn Randoneecup Arrangør Todalen IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

TD-kurs i Randonee

NSF randonee arrangerer TD-kurs i forbindelse med de første konkurransene i vinterens randoneecup som blir avholdt i Romsdalen. Sted for konkurransene og kurset er det snømengden som avgjør og blir avklart når datoen nærmer seg.

Skilisens 2016-17

Det er nå mulig å løse lisens for 2016 - 2017. E-post går ut til alle som hadde lisens forrige sesong, og betalingsinformasjon legges på deres sider i min idrett

Breddesamling ski og barmark

Norges Skiforbund Telemark og Oppland Skikrets Telemark ønsker velkommen til Breddesamling ski og barmark i Lom 2.-4.september

Breddesamling Hintertux

NSF Telemark inviterer til den tradisjonsrike breddesamlingen i Hintertux 30.september - 9. oktober

NSF-Skitinget

Skitinget vedtok et skidokument med fokus på rekrutterings og frafallsproblematikken. MRSK kommer til å ta tak i dette i løpet av sommeren! Charles Tøsse, fra Stordal IL ble valgt inn i Skistyret, som første representant fra MRSK! Anne C. Enstad ble gjenvalgt i Alpinkomiteen, og Ingrid H. Kjølseth ble valgt inn i Telemarkkomiteen, Gratulerer!

Vellykket Vårmøte/ treningssamling i Spjelkavika!

Over 100 deltagere fikk en flott dag ved klubbhuset til Spjelkavik IL lørdag. Gode treningsøkter i regi av Spjelkavik IL, og svært motiverende og gode foredrag av Hans Kristian Stadheim (NIH og Lyn Ski) og Åke Fiskerstrand. (Olympiatoppen)

se flere nyheter Vis alle nyheter