Alpint Oslo Skikrets

Alpinkomiteen            Alpinklubber

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 25.10.2021 Til 26.10.2021 Arr. navn SL ENL Renn Arrangør Heming, IL Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 08.01.2022 Til 08.01.2022 Arr. navn Mr. IRS Arrangør Ingierkollen/Rustad Slalomklubb Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 09.01.2022 Til 09.01.2022 Arr. navn Ms. IRS Arrangør Ingierkollen/Rustad Slalomklubb Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 21.01.2022 Til 21.01.2022 Arr. navn Heming Rangeringsrenn SSL U14 og U16 Arrangør Heming, IL Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 22.01.2022 Til 22.01.2022 Arr. navn Heming Rangeringsrenn SG U14 og U16 Arrangør Heming, IL Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live

Hedring under Oslo Skikrets Høstmøte

Tirsdag 19. oktober var Oslo Skikrets samlet til Høstmøte i SNØ på Lørenskog. Det ble delt ut heder for innsatsen til 19 utøvere og 4 administrative representanter.

Webinar Antidoping 15.september

Oslo Skikrets inviterer til et 2 delers Webinar onsdag 15.september kl 19.30-21.15. Dette omfatter både utøvere, trenere, ledere og andre aktuelle.

Oslo Skikrets Ting 2021 og vårmøter

Oslo Skikrets Ting ble gjennomført mandag 7. juni. Dette er en samleside knyttet til vårmøter gren og gjennomføring av tinget. Det ble valgt nytt styre i Oslo Skikrets

Diplom og Hederstegn Oslo Skikrets - Kom med forslag

Oslo Skikrets har to æres- og erkjentlighetsutmerkelser for fortjenestefull administrativ innsats. Klubber og komiteer kan komme med forslag innen 15. april. I tillegg deler Skikretsen ut Bestemannspremie, Jubileumspokal og andre utmerkelser.

Aktivitetskonkurranse for klubbene i Oslo

Vinteren er her, og det har vært både få konkurranser og reduserte felles aktiviteter i kretsen. Oslo skikrets ønsker å bidra til en klubb konkurranse for de opp til 12 år hvor man registrerer sin aktivitet digitalt. Hva med å samle alle kilometerene du går, kjører, hopper eller leker på ski i vinter på Distansekort på nett?

Booke treningstid i SNØ

Oslo klubber kan booke treningstid på SNØ i Lørenskog. Egne skriv for langrennsløyper og alpine løyper. Booking kan skje når Smittevernregler åpner opp for det. Se vedlagt informasjon.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB