Alpint Oslo Skikrets

Alpinkomiteen            Alpinklubber

Oslo Skikrets Ting 2021 og vårmøter

Oslo Skikrets Ting ble gjennomført mandag 7. juni. Dette er en samleside knyttet til vårmøter gren og gjennomføring av tinget. Det ble valgt nytt styre i Oslo Skikrets

Diplom og Hederstegn Oslo Skikrets - Kom med forslag

Oslo Skikrets har to æres- og erkjentlighetsutmerkelser for fortjenestefull administrativ innsats. Klubber og komiteer kan komme med forslag innen 15. april. I tillegg deler Skikretsen ut Bestemannspremie, Jubileumspokal og andre utmerkelser.

Aktivitetskonkurranse for klubbene i Oslo

Vinteren er her, og det har vært både få konkurranser og reduserte felles aktiviteter i kretsen. Oslo skikrets ønsker å bidra til en klubb konkurranse for de opp til 12 år hvor man registrerer sin aktivitet digitalt. Hva med å samle alle kilometerene du går, kjører, hopper eller leker på ski i vinter på Distansekort på nett?

Booke treningstid i SNØ

Oslo klubber kan booke treningstid på SNØ i Lørenskog. Egne skriv for langrennsløyper og alpine løyper. Booking kan skje når Smittevernregler åpner opp for det. Se vedlagt informasjon.

Tips Koronavennlige dueller og øvelser

Her finner klubbene tips til hvordan de kan ha Koronavennlige utfordringer og treningsøkter. Her er det mest for langrenn. Tar gjerne i mot gode økter fra de andre grenene.

Para Alpin-helg avlyst

Grunnet dagens smittesituasjon og smitteverntiltak har vi sett oss nødt til å avlyse para alpin-helgen. Håpet var at vi skulle få arrangert denne i mars, men med de retningslinjer og smittetrykket som nå foreligger, må vi dessverre avlyse.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB