Alpint Oslo Skikrets

Alpinkomiteen            Alpinklubber

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 04.03.2021 Til 07.03.2021 Arr. navn FIS Utfor og GS Kvitfjell Arrangør Kjelsås IL Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 04.03.2021 Til 04.03.2021 Arr. navn AVLYST Kidzbühel Arrangør Kjelsås IL Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 05.03.2021 Til 05.03.2021 Arr. navn NY DATO Kretsmesterskap og Rang.renn U16 SSL Arrangør Ready Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 06.03.2021 Til 06.03.2021 Arr. navn NY DATO Kretsmesterskap og Rang.renn U14 SSL Arrangør Ready Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 09.03.2021 Til 09.03.2021 Arr. navn NY DATO IRS Rang./KM SL U14 Arrangør Ingierkollen/Rustad Slalomklubb Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live

Aktivitetskonkurranse for klubbene i Oslo

Vinteren er her, og det har vært både få konkurranser og reduserte felles aktiviteter i kretsen. Oslo skikrets ønsker å bidra til en klubb konkurranse for de opp til 12 år hvor man registrerer sin aktivitet digitalt. Hva med å samle alle kilometerene du går, kjører, hopper eller leker på ski i vinter på Distansekort på nett?

Tips om Koronavennlige dueller

Her finner klubbene tips til hvordan de kan ha Koronavennlige individuelle utfordringer og ev. utfordre hverandre uten å møtes.

Para Alpin-helg UTSATT

Grunnet dagens smittesituasjon og smitteverntiltak har vi sett oss nødt til å utsette para alpin-helgen 15.-17. januar. Vi håper å kunne få til en helg i løpet av mars måned. Mer info kommer.

Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02