Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 22.06.2024 Til 24.06.2024 Arr. navn Alpin Kretssamling MRSK Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 29.07.2024 Til 02.08.2024 Arr. navn Raceweek 2024 Arrangør Ready - Ski Gren Alpint Krets Oslo Skikrets Live
Fra 17.08.2024 Til 18.08.2024 Arr. navn Camp Hoppensprett 2024 Arrangør Ullensaker Skiklubb - Ski Gren Alpint Krets Akershus Skikrets Live

Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

Viser unikt simuleringsprosjekt

Anders Meland og Kajsa Vickhoff Lie vil gi dere innsikt i et unikt simuleringsprosjekt til helgas trenerseminar. Her vil de dele alt fra idefase til der prosjektet står i dag.

Historisk alpin-VM til Norge

Klart for et spektakulært mesterskap i Narvik i 2029. Det internasjonale ski- og snowboardforbundet (FIS) har tildelt Norges Skiforbund (NSF) og Narvik kommune alpin-VM 2029.

Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Skårdal på anleggsbefaring i Finnmark

Atle Skårdal lot seg imponere over den positive utviklingen for alpint i Finnmark de siste årene, da han og anleggsrådgiver Marit Gjerland besøkte anleggene til skikretsens tre aktive klubber i Alta, Hammerfest og Kirkenes.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02