Alpint

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 02.12.2021 Til 05.12.2021 Arr. navn Trener I kurs alpint Arrangør Agder og Rogaland Skikrets Gren Alpint Krets Agder og Rogaland Skikrets Live
Fra 02.12.2021 Til 05.12.2021 Arr. navn TD kurs alpint Arrangør Agder og Rogaland Skikrets Gren Alpint Krets Agder og Rogaland Skikrets Live
Fra 03.12.2021 Til 05.12.2021 Arr. navn AVLYST - Kretssamling alpint Norefjell Arrangør Buskerud Skikrets Gren Alpint Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 03.12.2021 Til 06.12.2021 Arr. navn Kretssamling Møre og Romsdal Skikrets Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 04.12.2021 Til 05.12.2021 Arr. navn FIS, SWE Ramundberget Arrangør Norges Skiforbund Gren Alpint Krets Live

SKI PÅ TV 2021-2022

TV-helgen byr på World Cup i langrenn, kombinert og hopp kvinner fra Lillehammer på NRK, mens Viaplay har hopp menn og alpint på menyen.

Breddesamling Paraalpint på Geilo

Norges Skiforbund, i samarbeid med Ready Alpin, inviterer syns og bevegelseshemmede fra hele landet til åpen breddesamling 10.-12. desember 2021

Trenerkurs Alpint for Funksjonshemmede1

Norges Skiforbund inviterer til Trenerkurs Alpint for funksjonshemmede 1. Kurset er et praktisk rettet kurs på 16 timer, som gir en grunnleggende og enkel innføring i skiaktivitet for funksjonshemmede. Gjennom konkrete og praktiske eksempler viser kurset hvordan man kan tilrettelegge for utvikling og lystbetont aktivitet.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTBScanpix