Loen i Sogn og Fjordane. (Foto: Stig Kjoesnes)

Velkommen til Skitinget 2014

Årets Skiting avholdes på Hotel Alexandra i Loen fra 14-15. juni 2014. Alle våre grener avholder sine fagmøter fra 12-13. juni.

Siste nytt

Søknader rulleskirenn 2024

Tusen takk til dere alle for innsatsen dere har lagt ned i langrennssporten denne sesongen, både som arrangører og deltakere. Det nærmer seg mai og sommeren lyser i det fjerne, og det er på tide å vende fokus mot rulleskisesongen. Se vedlagte fil for søknadsinformasjon.

Alpinsamlinger i vår.

Takk for mange tilbakemeldinger vedr. spørreskjema om Krets-alpinsamlinger. Samlingsplanen er ikke helt ferdig enda, men det planlegges tre helge-samlinger nå i første omgang for Våren: 27-28.04. Strandafjellet, 04-05.05. Strandafjellet, 01-02.06. Juvass. Samlingene er åpne for U12 - U16 årsklassene. Påmelding gjøres i Isonen - i terminlisten. Mer informasjon om samlingene kommer.

Ny landslagstrener i alpint

Norges Skiforbund Alpint, Team Telenor, har engasjert Johannes Zöchling (44) som ny hovedtrener på kvinnenes teknikklag.

FIS tror på VM-suksess

Den nest siste FIS-inspeksjonen er gjennomført og VM-organisasjonen fikk både skryt og klare forbedringspunkter fra arrangementssjefen i FIS, Sandra Spitz.

Brødrene Skoglund på Kombinertlandslag!

Andreas og Aleksander Skoglund, Molde og Omegn IF, er begge tatt ut på Elite B - landslaget i Kombinert for neste sesong, Gratulerer! Skiforbundet-Kombinert spisser satsingen frem mot Ski-VM i Trondheim.

Stipend til Bakkemo og Sandvik

Langrennsløperne Hedda Bakkemo (22) fra Gjøvik og Edvard Sandvik (22) fra Oslo ble i dag de to første mottagerne av «HØAnton-stipendet», som deles ut av World Cup-vinner Harald Østberg Amundsen (25) og hans sponsorer.

se flere nyheter Vis alle nyheter

Påmeldingen er nå stengt
Ta direkte kontakt på :  skitinget@skiforbundet.no

nif-epi04, 04