Organisasjon

Fakturaadresse: 821596572@autoinvoice.no
Løperfondet: kai.holmen@idrettsforbundet.no  / Idrettens regnskapskontor
Varsling - lenke

Webinar for bruk av iSonen

Gjør klubben klar for sesongstart med en innføring i bruk av ski-Norges arrangementsverktøy, iSonen tirsdag 22. oktober kl. 19:00. Kurset er både for de som har brukt iSonen tidligere og de som skal ta det i bruk nå.

Klart for nytt løypeseminar

Børge Ousland kommer til Beitostølen på årets løypekjøringsseminar 12. novemer. Det tradisjonsrike løypesemiaret arrangeres på Beitostølen 11-13. november, og programmet inneholder som vanlig mange tips og triks, nyheter og gode brukerhistorier.

Unge idrettsledere: Et unikt tilbud for dere

Trøndelag Idrettskrets og skiforbundet ønsker aktivt å rekruttere og utvikle unge idrettsledere. Under idrettsgallaen 3. - 5. januar fortsetter vi suksessen fra sist vinter med nettverkssamling i Trondheim. Meld deg på i dag.

Gledelig utvikling for turrenn

Etter flere år med nedgang i deltakelse har turrenn fått en positiv økning i antall deltakere de siste årene. Ny statistikk viser en markant økning i deltakelsen etter koronapandemien, hvor 2022 markerte et viktig vendepunkt sammenlignet med 2021. Dette er en tydelig indikasjon på at skientusiaster igjen søker ut i skiløypene.

Ny Skilisens 2024/25

En trygg og ansvarlig forsikringsordning for ski-Norge. Her er alt du trenger å vite om vinterens Skilisens.

Presisering fra generalsekretæren

Jeg har fått noen spørsmål når det gjelder min oppsigelse som generalsekretær i Skiforbundet. Det er viktig for meg å presisere hva som er fakta i forbindelse med denne prosessen.

se flere nyheter