Meld deg på NC i Kvitfjell her  Info om forsikring gjennom skilisens

Foto: Morten V. Eriksen

Meld deg på Norgescup i Kvitfjell nå

Her finner du informasjon om Norgescup i Klassisk Sprint og Parallell i Kvitfjell den 11. og 12. januar 2020. Se lenke for påmelding.

- I likhet med fjoråret ønsker vi å gjøre noe mer ut av norgescuprennene kommende sesong. Det blir lagt opp til aktivitet i bakken for store og små etter rennene er ferdig, sier arrangør, Bjarne Ringstad.

Han oppfordrer alle utøvere, foreldre, trenere og nysgjerrige til å trykke "delta" på Norgescupen i Kvitfjell sitt Facebook-arrangement.

– Her vil det komme oppdatert informasjon løpende, sier Ringstad.

Husket å kjøpe forsikring gjennom årslisens?

Utøvere, trimklasser, trenere og støtteapparat blir oppfordret til å kjøpe årslisensen til Norges Skiforbund telemark. Da er du ikke bare dekket under renn, men også på trening.

I telemarksporten er skikjøring i høyfjellet og i prepparert bakke en del av hverdagen på vinteren. Når snøen forsvinner holder vi på med allsidig trening, alt fra rulleski, turning, klatring eller sykling. Norges Skiforbund Telemark er opptatt av at alle som kjører telemark skal ha god forsikring, både i og utenfor bakken. Bestilling av skilisens gjøres på MinIdrett

Les mer om forsikringen her

Overnatting

Det blir overnatting på Gudbrandsgard Hyttegrend og Gudbrandsgard Hotel. Overnatting må bestilles selv. Følg lenkene nedenfor.

Gudbrandsgard Hyttegrend Gudbrandsgard Hotel

Foreløpig program (med forbehold om endringer):

Lørdag 11. januar (klassisk sprint):

Kl. 09.00 Sekretariatet åpner

Kl. 10.00 Besiktelse

Kl. 11.00 Rennstart

Kl. 13.00 Lunsj

Kl. 14.00 Aktivitet og lek i bakken (Sjekk FB-arrangement)

Kl. 18.00 Felles middag på Gudbrandsgard Hotel (betales på hotellet)

Søndag 12. januar (parallell):

Kl. 09.00 Sekretariatet åpner

Kl. 09.30 Besiktelse