Telemark

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 01.04.2017 Til 01.04.2017 Arr. navn Randoenern Arrangør Oppdal klatre- og fjellsportklubb Gren Randonee Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 01.04.2017 Til 01.04.2017 Arr. navn Skarvenrittet NC Fjelltelemark Arrangør Åndalsnes IF Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 01.04.2017 Til 01.04.2017 Arr. navn Heggmyri Rett Ned Arrangør Luster Telemarkklubb Gren Telemark Krets Sogn og Fjordane Skikrins Live

Skarvenrittet

Åndalsnes Idretts Forening – Skigruppa har gleden av å invitere til det 13. Skarvenrittet. Dette er sesongens siste norgescuprenn i telemark.

Gull til Lauvik Gjelstad

Kristian Lauvik Gjelstad tok steget opp på toppen og kjørte inn til gull i junior-VM. I kvinneklassen tok Gøril Strøm Eriksen sølv.

Andre WC-seier på rad for Løken

I et uhyre spennende parallell-renn i verdenscupen i telemark i Hurdal, går Trym Nygaard Løken hele veien og vinner finalen mot Sveitsiske Stefan Matter. I dameklassen går også Mathilde Olsen Ilebrekke hele veien til finalen, og tar til slutt en 2. plass, etter et knepent tap for Sveitsiske Amelie Reymond.

Alperittet avlyst

Arrangørane er lei for å meddele at Alperittet 2017 må avlysast på grunn av snømangel. På trass av dette vil mykje av festivalprogrammet gjennomførast.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NSF