Telemark og Vestfold Skikrets

Telemark og Vestfold Skikrets har i underkant av 7500 medlemmer i kretsens 94 klubber. Med nærmere 35 tillitsvalgte og utallige arrangementer i kretsen er det aktivitet sesongen rundt.

Kontakt oss på tvsk@skiforbundet.no eller 91 15 59 56.

Terminlister (6 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 29.11.2019 Til 01.12.2019 Arr. navn Skisamling Rauland for Grenland ski, fra 13 år Arrangør Telemark og Vestfold Skikrets Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 30.11.2019 Til 01.12.2019 Arr. navn NC Hopp Huka, Høydalsmo Arrangør Høydalsmo IL Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 13.12.2019 Til 18.12.2019 Arr. navn Treningssamling Sjusjøen for Grenland ski, 15 år og eldre Arrangør Telemark og Vestfold Skikrets Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 13.12.2019 Til 14.12.2019 Arr. navn FIS Cup M Tveitanbakken 13-14 Des 2019 Arrangør Heddal IL Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 13.12.2019 Til 14.12.2019 Arr. navn COC L Tveitanbakken 13-14 Des 2019 Arrangør Heddal IL Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 15.12.2019 Til 15.12.2019 Arr. navn TV -Cup 1, Osebergrennet 2019- fristil Arrangør Oseberg Skilag Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live

Foto: Rjukan Alpint

Invitasjon til alpinsamling på Rjukan

I henhold til vedtatte samlingsplan for skikretsen, inviteres det til samling på Gausta Skisenter 22.-24.november. Tema for samlingen er skiteknisk trening innenfor disiplinene storslalåm og slalåm.

Trenerkurs Alpint for Funksjonshemmede

Norges Skiforbund inviterer til Trenerkurs Alpint for funksjonshemmede 1. Kurset er et praktisk rettet kurs på 16 timer, som gir en grunnleggende og enkel innføring i skiaktivitet for funksjonshemmede. Gjennom konkrete og praktiske eksempler viser kurset hvordan man kan tilrettelegge for utvikling og lystbetont aktivitet.

Alpinsamling Rjukan 14-18/11

Tema for denne samlingen er skiteknisk trening innenfor disiplinene storslalåm og slalåm, oppdatert med deltakere og plan

Høstmøte Telemark og Vestfold skikrets

Telemark og Vestfold Skikrets inviterer til høstmøte, onsdag 13. november kl 18, på Skagerak Arena i Skien. Grenene holder sine fagmøter i etterkant av fellesmøtet.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
NTB scanpix