Vestfold og Telemark Skikrets

Vestfold og Telemark Skikrets har i underkant av 6500 medlemmer i kretsens 95 klubber. Med nærmere 35 tillitsvalgte og utallige arrangementer i kretsen er det aktivitet sesongen rundt.

Kontakt oss på VTSK@skiforbundet.no eller 91 15 59 56.

Endelig SNØ-samling!

I helgen gjennomførte VTSK alpint samling i SNØ-hallen i Lørenskog. 13 løpere i alderen 8-16 år deltok.

Erik Christoffersen (IL Runar) ble tildelt pris for årets ildsjel

Priser til Heddal IL-ski og Erik Christoffersen

Under Norges Skiforbund langrenns høstmøte i helgen, ble det delt ut en rekke priser. Langrennskomitéen kårer hvert år to eller flere «ildsjeler» og «årets langrennsklubb» etter forslag fra skikretsene og fra andre i langrennsmiljøet. Ildsjelene og klubbene blir invitert til Langrennskomitéens Høstmøte og får overrakt et diplom og en gave.

Klart for World Cup rulleski i Norge

I juni 2022 er det klart for World Cup i rulleski i Norge. Dette kom frem under siste ukers høstmøter i regi av Det internasjonale Skiforbundet (FIS).

Brettforbundet og Skien Ishockeyklubb til miljøsamlingen

Endelig er vi klare for miljøsamling igjen! Samlingen finner sted i Skien Fritidspark helgen 30.-31. oktober, og er åpen for deg som er mellom 10-15 år. På høstens samling er vi heldige og har med oss Brettforbundet med landslagsutøver på snowboard Hanne Eilertsen, Bendik Gjerdalen og rekruttlandslagskjører Sindre Tveiten. I tillegg har vi med oss Skien Ishockey klubb og trener for Team ELon Oslofjord- Tinus Dahl!

Høstmøte Vestfold og Telemark skikrets

Vestfold og Telemark Skikrets inviterer til høstmøte, onsdag 27. oktober kl 18, på Skagerak Arena i Skien. Grenene holder sine fagmøter i etterkant av fellesmøtet.

Skilisensen 2021-2022

Skilisens er påkrevet for utøvere fra fylte 13 år for å kunne delta i terminfestede skirenn, og nytt lisensår starter 1. oktober.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB