Telemark og Vestfold Skikrets

Telemark og Vestfold Skikrets har i underkant av 10.000 medlemmer i kretsens 97 klubber. Med nærmere 35 tillitsvalgte og utallige arrangementer i kretsen er det aktivitet sesongen rundt.

Kontakt oss på tvsk@skiforbundet.no eller 91 15 59 56.

Terminlister (6 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 25.09.2018 Til 25.09.2018 Arr. navn Grenland rulleskicup finale Arrangør Hauken, IL Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 29.09.2018 Til 30.09.2018 Arr. navn Samling Gautefall for utøvere i Grenland ski, 13-14 år Arrangør Telemark og Vestfold Skikrets Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 13.10.2018 Til 14.10.2018 Arr. navn Miljøsamling TVSK høst 2018, 11-17 år Arrangør Telemark og Vestfold Skikrets Gren Ski Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 20.10.2018 Til 21.10.2018 Arr. navn Barmark samling Oseberg skilag, utøvere født 2007/2008 Arrangør Telemark og Vestfold Skikrets Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 16.01.2019 Til 16.01.2019 Arr. navn Grenland vinter cup renn 1 - Jarseng Arrangør Ørn, IF Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 30.01.2019 Til 30.01.2019 Arr. navn IL Hei Grenland ski-cup renn nr.3 Arrangør Hei, IL - Ski Gren Langrenn Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live

Invitasjon trener I kurs langrenn

Telemark og Vestfold skikrets inviterer til trener 1 kurs i Skien, høsten 2018. Alle som ønsker å ta trenerkurs kan melde seg på. Mer info og kursdatoer kommer snart!

Sonemøte SUM- Nordre Vestfold

Telemark og Vestfold skikrets inviterer skigruppene i kretsen til sonemøter høsten 2018. Førstkommende møte vil bli arrangert i Svarstad torsdag 13.september, for klubber i Nordre Vestfold. Omliggende klubber er også velkomne. Videre blir det satt opp egne sonemøter i Porsgrunn og Notodden høsten 2018, mer info om disse kommer etterhvert.

Vellykket fagdag langrenn

Torsdag 6. september ble den første fagdagen langrenn arrangert på Konnerud i det spennende samarbeidsprosjektet mellom Olympiatoppen Sørøst og skikretsene i Buskerud og Telemark/Vestfold.

FIS-liste langrenn 2018-2019

Det er tid for innmelding av løpere til FIS-lista langrenn for kommende sesong. Sjekk lista for din klubb, og meld inn endringer innen 20. september.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
NTB scanpix