Alpint Nord-Trøndelag Skikrets

Trenarkurs alpint

12.-17. august 2018 inviterar Sogn og Fjordane Skikrins/ Norges Skiforbund til Trenar 1 og 2 kurs i alpint på Juvass.

Vil jobbe med «kulturen»

Norges Skiforbund Alpint har startet med et «kulturprogram» med målsetting om å bygge kultur i alpin-Norge på alle nivåer og aldersgrupper.

Takk til alle Telenorkarusell-arrangører!

Nord-Trøndelag skikrets hadde igjen over 50 arrangørklubber av Telenorkarusellen vinteren 2018. En god snøvinter resulterte i mange glade barn på ski! Barn og unge i fri utfoldelse nesten hver dag hele uken. Grillpølser, medaljer, diplomer, Telenorkarusell premier, selfies, snø, sol, saft, idrettsglede, samhold, familie, barn utendørs osv. :)

NTS-priser utdelt på ERFA-møte

Under ERFA-møte i langrenn i Steinkjer onsdag 23. mai ble mange av kretsens utøvere, klubber og ledere hedret. NSF`s Jubileumspokal ble tildelt Vilde Austad, Henning Skilag og Einar Østnor, Lierne IL. Skikretsen gratulerer samtlige prisvinnere.

Jubileumspokalen 2018

Nord-Trøndelag Skikrets oppfordrer klubbene til å komme med innspill til kandidater til Jubileumspokalen 2018. Kriteriene finner dere her.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
Snorre Veggan