Alpint Nord-Trøndelag Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 03.03.2021 Til 03.03.2021 Arr. navn Inderøyrennet KM-SL-Prestlia Arrangør Steinkjer Skiklubb Gren Alpint Krets Nord Trøndelag Skikrets Live
Fra 14.03.2021 Til 14.03.2021 Arr. navn Geitfjellrennnet - KM SSL Arrangør Grong IL Gren Alpint Krets Nord Trøndelag Skikrets Live
Fra 21.03.2021 Til 21.03.2021 Arr. navn Stjørdals- og Meråkermesterskapet Arrangør Stjørdals-Blink, IL Gren Alpint Krets Nord Trøndelag Skikrets Live

Ny dato for KM slalåm, Prestlia 3. mars

Prestlia feirer 50 år som alpinbakke i 2021, og Inderøy il alpint og Steinkjer skiklubb alpint ønsker velkommen til Inderøyrennet – KM slalåm i Prestlia onsdag 3.mars

Helgas kretsrenn avlyst!

Regjeringens lettelser for idretten trer i kraft natt til tirsdag 23. februar, det betyr at de terminfeste skirenn i skikretsen 20.-21. februar blir avlyst.

Status skiarrangement uke 7

Myndighetene har foreløpig ikke gjort noen endringer i smitteverntiltakene for idretten, og gjeldende presiseringer videreføres derfor inntil videre. En ny oppdatering er forventet 19. februar, og vi har et håp om at det da kan åpnes opp igjen for utendørsarrangement innenfor begrensede geografiske områder.

Skiforbundets koronaveileder

Myndighetene har foreløpig ikke gjort noen endringer i smitteverntiltakene for idretten, og gjeldende presiseringer videreføres derfor inntil videre. En ny oppdatering er forventet 18. februar.

KM-helg i alpint 20.-21. februar

Hvis myndighetene åpner for utendørsarrangement i slutten av uke 7, og at de lokale helsemyndigheter tillater det, vil det bli gjennomført KM i alpint i Grong og Inderøy

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02