Presse/Media

Pressesenteret er på stadion. Det legges til rette for trådløst nettverk med god kapasitet.

Det vil være tilbud om servering i pressesenteret.

Pressesenteret åpner onsdag 21. februar klokken 12:00. Pressesenter er åpent daglig fra to timer før rennstart og så lenge det er behov på ettermiddagen.

Overnatting
Ta kontakt med Beitostølen Resort for overnatting. Kontaktperson Ragnhild Bakken ragnhild@beitostolen.com eller tlf. 61 35 14 24.

Intervjuer med utøvere etter målgang vil bli gjort i mixed-zone. Topp 3-utøverne vil også være tilgjengelig for intervjuer etter hver distanse i pressesenteret etter at de har gått gjennom mixed-zone.

Presseakkreditering gir rett til parkering på anviste områder i umiddelbar nærhet til stadion. Ordinært pressekort gjelder som p-bevis fram til akkreditering er hentet i pressesenteret.

Rennprogram

Akkreditering:
Ønske om presseakkreditering sendes til følgende e-postadresse:
bjbrathen@outlook.com så snart som mulig og senest innen mandag 19. februar. Vi ber om at henvendelsene inneholder følgende informasjon for samtlige akkrediterte:

For- og etternavn
navn på medium
telefonnummer
e-postadresse
type akkreditering (fotograf eller journalist)

Velkommen på Ski-NM

Kontaktpersoner for Media