Telenorlekene 2022

Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

God oppslutning om jentesamlingen

Marthe Kristoffersen fikk bra respons på jentesamlingen til VTSK. Totalt var det 33 jenter fra forskjellige klubber og ca 20 trenere og foreldre tilstede på samlingen.

Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Søk om aktivitetsutstyr til din klubb

Alle landets skiklubber kan søke på tildeling av utstyrspakker med orgeltramp og hopp i to ulike størrelser. Dette utstyret kan brukes med rulleski og på ski vinterstid for tilrettelegging i eksisterende skianlegg. Det er en løpende søknadsfrist frem til 1. oktober for ski-Norge.

Få en god start på sesongen

Alle jenter i Vestfold/Telemark fra 12 år og oppover inviteres til kveldssamling på Runar Ski om en uke da tidligere landslagsløper, ekspertkommentator, og nå sportssjef for Ski Classics-laget Team Eksjöhus, Marthe Kristoffersen kommer på besøk! Torsdag 23. mai kl 17.00 til 20.00

Gi innspill til ny strategi

Hvordan kan vi medlemmer på en best mulig støtte klubbenes arbeid fremover? Dette spørsmålet er det viktigste når Norges Skiforbund vedtar ny strategi for perioden 2024-2028.

se flere nyheter
nif-epi04, 04