Brettforbundet og Skien Ishockeyklubb til miljøsamlingen

Endelig er vi klare for miljøsamling igjen! Samlingen finner sted i Skien Fritidspark helgen 30.-31. oktober, og er åpen for deg som er mellom 10-15 år. På høstens samling er vi heldige og har med oss Brettforbundet med landslagsutøver på snowboard Hanne Eilertsen, Bendik Gjerdalen og rekruttlandslagskjører Sindre Tveiten. I tillegg har vi med oss Skien Ishockey klubb og trener for Team ELon Oslofjord- Tinus Dahl!

Med miljøsamlingen ønsker vi å samle barn og unge på tvers av grener, og miljøskaping og erfaringsutveksling vil stå sentralt. Gjennom samlingshelgen vil det bli mye aktivitet med praktiske økter, foredrag og andre sosiale aktiviteter. Hovedfokus er basistrening som kan utøves på tvers av idretter.

Så har du lyst til å bli med på en spennende og fartsfylt helg med mye aktivitet og morro- så meld deg på!

Infoskriv med program-oppdatert 21.10

Når: 30.-31. oktober

Hvor: Skien Fritidspark

For hvem: 10-15 år (2006-2011)

Pris: 750,- inkl. alt hele helgen

Påmeldingsfrist: Søndag 17.okt

Klubbene faktureres i etterkant av samlingen.