Alpint Telemark og Vestfold Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 04.01.2020 Til 05.01.2020 Arr. navn Tinn Sparebank rennet Arrangør Rjukan IL Gren Alpint Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 25.01.2020 Til 25.01.2020 Arr. navn Lifjellrennet SSL Arrangør Skarphedin, IL Gren Alpint Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 26.01.2020 Til 26.01.2020 Arr. navn Lifjellrennet SL Arrangør Skarphedin, IL Gren Alpint Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 08.02.2020 Til 08.02.2020 Arr. navn Sparebank 1 Telemark Lifjell Cup - SSL (KM) Arrangør Skarphedin, IL Gren Alpint Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 09.02.2020 Til 09.02.2020 Arr. navn Sparebank 1 Telemark Lifjell Cup - SL (KM) Arrangør Skarphedin, IL Gren Alpint Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live

Foto: Rjukan Alpint

Invitasjon til alpinsamling på Rjukan

I henhold til vedtatte samlingsplan for skikretsen, inviteres det til samling på Gausta Skisenter 22.-24.november. Tema for samlingen er skiteknisk trening innenfor disiplinene storslalåm og slalåm.

Trenerkurs Alpint for Funksjonshemmede

Norges Skiforbund inviterer til Trenerkurs Alpint for funksjonshemmede 1. Kurset er et praktisk rettet kurs på 16 timer, som gir en grunnleggende og enkel innføring i skiaktivitet for funksjonshemmede. Gjennom konkrete og praktiske eksempler viser kurset hvordan man kan tilrettelegge for utvikling og lystbetont aktivitet.

Alpinsamling Rjukan 14-18/11

Tema for denne samlingen er skiteknisk trening innenfor disiplinene storslalåm og slalåm, oppdatert med deltakere og plan

Høstmøte Telemark og Vestfold skikrets

Telemark og Vestfold Skikrets inviterer til høstmøte, onsdag 13. november kl 18, på Skagerak Arena i Skien. Grenene holder sine fagmøter i etterkant av fellesmøtet.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB scanpix