Parasamlinger langrenn for syns- og bevegelseshemmede

Har du en syns- eller bevegelseshemning og ønsker å finne ut mer om mulighetene til å drive med langrenn? Bli med på samlinger i Trøndelag i vinter - Inderøy 13. januar, og Trondheim 10. februar og 6. mars.

Med støtte fra Bergesenstiftelsen inviterer Norges Skiforbund langrenn, Nord-Trøndelag Skikrets og Sør-Trøndelag Skikrets, i samarbeid med Paraidrettssenteret i Trøndelag, syns- og bevegelseshemmede til dag- og kveldsamlinger gjennom høsten og vinteren.

HVEM ER DISSE SAMLINGENE FOR?

Har du en syns- eller bevegelseshemning og ønsker å finne ut mer om mulighetene til å drive med langrenn? Og om dette kan være noe for deg? Da bør du bli med på disse samlingene.
Helt fersk? Aldri prøvd? Litt erfaren? Spiller ingen rolle - alle er velkomne til en dag med aktivitet og sosialt samvær. Dette er kostnadsfritt.

I tillegg blir samlingene tilrettelagt for de som allerede er aktiv innen paralangrenn med felles treningsøkter og oppfølging på ulike nivå.

SAMLINGER TRØNDELAG VINTER 2024:

• Dagsamling Inderøy (Inderøy Skipark), lørdag 13. januar kl. 10-16 - INFO OG PÅMELDING innen 6. januar
  • Dagsamling Trondheim (Granåsen), lørdag 10. februar kl. 10-16 - INFO OG PÅMELDING innen 3. februar
  • Kveldsamling Trondheim (Granåsen), onsdag 6. mars kl. 18-21 - INFO OG PÅMELDING innen 28. februar

Parallelt med samlingene blir det lagt opp til Temadag paralangrenn for trenere og klubber.

PARAIDRETT - NORGES SKIFORBUND SKIFORBUNDET PARA - FACEBOOK
PARAIDRETTSSENTERET I TRØNDELAG PARAIDRETTSSENTERET - FACEBOOK