Sør-Trøndelag skikrets

Sør-Trøndelag skikrets ble etablert i 1904 og består av alpint, freestyle, telemark, hopp, kombinert og langrenn. Skikretsen blir administrert fra kretskontoret i Granåsen. Kontaktinfo: Tlf 72844970, eller send oss en mail

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 05.08.2017 Til 07.08.2017 Arr. navn Sparebank1 Sommerskiskole 5.-7. august Arrangør Aure IL Gren Langrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 17.08.2017 Til 19.08.2017 Arr. navn Toppidrettsveka Arrangør Aure IL Gren Langrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 31.08.2017 Til 31.08.2017 Arr. navn Swecosprinten Arrangør NTNUI Gren Langrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 07.10.2017 Til 07.10.2017 Arr. navn Hommelvik Grand Prix rulleski Arrangør Hommelvik IL Gren Langrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live

Skikretstinget 2017

Sør-Trøndelag Skikrets innkaller herved til Skikretsting 19.-20. mai på Selbusjøen Hotell.

Grønt lys for RAW AIR

Det internasjonale skiforbundet (FIS) gir grønt lys for RAW AIR kommende sesong, men det kan bli justeringer på konseptet. Det hele skal avgjøres på kalenderkonferansen i slovenske Portoroz 24.-27. mai.

Snølagring 2017-2018

Skisesongen nærmer seg slutten og planleggingen for neste vinter er i gang. De korte kuldeperiodene vi har hatt er blitt maksimalt utnyttet til produksjon av snø for lager. Bydrift jobber nå med forming av snøhaugen og klargjøring for sommerlagring. Snømengden anslås til å være 13-15 000 m3 (nøyaktige målinger vil bli gjort).

Kjempeinnsats i Special Olympics World Winter Games 2017

Vi er godt i gang med lekene i Østerrike og det hagler inn med strålende resultater. Her har flere av utøverne prestert sitt aller beste, mange drømmer har nok blitt oppfylt disse dagene og overalt ser vi en enorm stor idrettsglede.

Klar for avreise til World Games

Special Olympics World Winter Games er verdens største arrangement for utviklingshemmede og arrangeres i Østertike 18.- 25. mars 2017. Dit setter 13 langrennsløpere og 7 alpinister kursen for å representere Norge

se flere nyheter Vis alle nyheter