Rekruttering og utvikle din klubb

Finn inspirasjon

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 14.08.2024 Til 17.08.2024 Arr. navn Toppidrettsveka 2024 Arrangør Aure IL - Ski Gren Rulleski Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 29.08.2024 Til 29.08.2024 Arr. navn Rulleskirenn Selbuskogen Arrangør Selbu IL - Ski Gren Rulleski Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live

ARRANGEMENT, KURS, FRISTER:

Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

Toppidrettsveka feirer 20 år

Toppidrettsveka feirer 20 år og inngår et samarbeid med VM 2025. Arrangørene ønsker seg 10 000 tilskuere til Granåsen 14.-17. august.

Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Vårmøte 2024

Sør-Trøndelag skikrets arrangerte Vårmøte i Granåsen onsdag 15 mai. Ca 45 deltakere fikk oppleve interessante presentasjoner fra Inderøy IL og Ski VM 2025. Langrenn og Freeski hadde sine fagmøter i etterkant av fellesdelen. Alle presentasjoner ligger i nettsaken.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02