Sør-Trøndelag skikrets

Sør-Trøndelag skikrets ble etablert i 1904 og består av alpint, freestyle, telemark, hopp, kombinert og langrenn. Skikretsen blir administrert fra kretskontoret i Granåsen.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 05.03.2021 Til 05.03.2021 Arr. navn Strindheimsprinten Arrangør Strindheim IL Gren Langrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 06.03.2021 Til 07.03.2021 Arr. navn KM Sør-Trøndelag Skikrets SL og SSL Arrangør Surnadal IL Gren Alpint Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 06.03.2021 Til 06.03.2021 Arr. navn Tour de Knyken - NB! Som tradisjonelt skirenn Arrangør Orkdal IL Gren Langrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 06.03.2021 Til 06.03.2021 Arr. navn Kvernfjellrennet AVLYST !!!!!! Arrangør Øverbygda IL Gren Turrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 06.03.2021 Til 06.03.2021 Arr. navn Strindheimrennet Arrangør Strindheim IL Gren Langrenn Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live

Midt-Norsk Mesterskap - langrenn i Molde avlyst.

Molde og Omegn IF`s Midt Norsk Mesterskap i langrenn ved Skaret Skisenter i Molde 13-14 mars avlyses. Årsaken er at Styret i M&R skikrets ikke ønsker å åpne for regional skiaktivitet/ skirenn i Møre og Romsdal - for aldersbestemte klasser. Dette av hensyn til smittesituasjonen, ønske om å begrense reisevirksomheten, og risikoen ved å samle så mange deltagere og voksne. Vi beklager dette sterkt, men håper å kunne invitere til MNM i Molde i 2022.

NC senior Gålå

Informasjon vedrørende NC Gålå 5. mars - 7. mars 2021 Region Midt-Norge Merk frist for påmelding til smøreopplegg.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB