Ønsker din klubb arrangere Skisprell?

Norges Skiforbund med alle kretser inviterer til Skisprell kommende vinter. Alle skiklubbutviklere står klare for å hjelpe med å tilrettelegge for mer skiglede og sprell på ski og snø i din klubb. Ta kontakt med din skiklubbutvikler og finn en dato for Skisprell.

SKISPRELL gjennomføres av skiklubber med bistand fra skikrets og skiforbund for å skape SKIGLEDE og REKRUTTERING gjennom GOD TILRETTELEGGING av løyper/arena.

Hva er Skisprell?

• Skisprell er en rekrutteringsaktivitet i klubb for alle skiforbundets grener.
    • Tilrettelegge for motiverende og sosial skiaktivitet i eksisterende alpin-, hopp-, langrennsanlegg eller nye områder der folk bor (f.eks. parker, skolegårder, snødekte løkker).
    • Skisprell er gøy for barn med ulike elementer/løyper og tilrettelagt med sosiale møteplasser i anlegget.
    • Klubber står fritt til å velge ut aktiviteter som passer, og gjerne supplere med egne ideer og påfunn.
  • Klubbene kan selv velge når de ønsker å arrangere Skisprell i løpet av vinteren.
  • Skiutvikler i skikretsen kan bidra til planlegging, utstyr og gjennomføring av Skisprell i din klubb.

informasjon og inspirasjon - skisprell

Er dette interessant for din klubb?

Ta kontakt med skikretsen v/skiutvikler Ingrid Narum, ingrid.narum@skiforbundet.no, tlf. 92 60 14 21.

Skisprell - norges skiforbund

nif-epi04, 04