Søknad om skirenn sesongen 2022/2023

Alle klubber som ønsker å arrangere skirenn kommende skisesongen bes legge inn søknad innen 15. september. Merk at rennsøknader skal legges inn i nytt arrangementsverktøy - iSonen.

Norges idrettsforbund ferdigstiller i sommer/høst det nye arrangementsverktøyet iSonen. Dette skal erstatte SportsAdmin og skal tas i bruk av alle rennarrangører i ski fra kommende sesong (med unntak av sommerens/høstens konkurranser som fortsatt skal legges inn i SportsAdmin). Det nye verktøyet iSonen vil bli langt mer brukervennlig og gi klubbene flere muligheter, ikke minst i forhold til betalingsløsninger.

iSonen | Forsiden

• Logg deg inn med Idrettens ID og opprett arrangement for din klubb (du må ha funksjonen "Arrangementsansvarlig" i skigruppa).
  • NIF skal utarbeide brukerveiledning for iSonen, foreløpig benyttes denne veiledningen fra NSF: iSonen - opprette arrangement (skiforbundet.no)
  • NB! Inntil det er kjørt vask av det som ligger i klasse og øvelse, anbefaler vi at det kun legges inn en øvelse og en klasse når man oppretter arrangement i iSonen. Klubbene legger inn komplette øvelser og klasser før man åpner arrangementet for påmelding.

Alle våre rennarrangører bes søke kommende sesongs terminfestede skirenn i det nye verktøyet iSonen.
Frist: 15. september 2022

Det kan være lurt å se til de grenvise nasjonale terminlistene i NSF når en planlegger renn:
TERMINLISTE NSF ALPINT TERMINLISTE NOR FREESKI TERMINLISTE NSF KOMBINERT NSF HOPP TERMINLISTE NSF LANGRENN NSF RANDONEE

I tillegg for langrenn:
DATOER SP-1 CUP/KM LANGRENN 2022/2023

Ved spørsmål ta kontakt med skikretskontoret.

NIF-EPI01, 01