Aktuelle saker

Kick-Off på sesongen 2024/2025

Landslaget gjennomførte Kick-Off for den viktige OL-kvalik sesongen 2024/2025 hos Olympiatoppen på Sognsvann. Der ble satsningen frem mot kommende sesong konkretisert og nye satsningsområder ble tatt tak i.

Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Landslagsuttak 2024/2025

Norges Skiforbund Randonee har gjort omstruktureringer inn mot neste sesong som er OL-kvalifiseringsperiode. I korte trekk: - Landslaget spisser sin satsing inn mot sprint og stafett. - Bedre struktur rundt en spennende juniorgruppe. - Langdistanselag for å bevare sportens "DNA".

Samordnet rapportering 2024

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering (medlemsregistrering) i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april. Det er webinar for alle idrettslag 10. april kl. 20:00 hvor det er en gjennomgang.

En fartsfylt sesong er over!

En lang og fartsfylt randonee-sesong er rundet av i både inn- og utland. Vi gleder oss allerede til neste sesong, som blir minst like fartsfylt og spennende som den foregående!

Compass Capital AS - En ny randoneevenn

Vinteren er på hell for de fleste, men april/mai kan være en fin tid for fantastiske randoneeturer. For Randoneelandslaget starter forberedelsene til den særdeles viktige sesongen som kommer. Sesongen 2024/2025 er kvalifiseringssesongen til OL-2026 og vil definere hvilke nasjoner som kan stille med utøvere i OL.

Randoneekurs i Lyngen

Norges Skiforbund og Troms Skikrets inviterer til workshop/kurs for klubber og miljøer som vil starte opp eller styrke aktiviteten i den relativt nye grenen Randonee. Kurset holdes lørdag 27. april klokka 10 - 18 i Alpinbakken på Lyngseidet.

Verdenscupavslutning

Verdenscupsirkuset ble rundet av for sesongen med en uke i de italienske Dolomittene. Det ble konkurrert i samtlige øvelser med utgangspunkt i Falzaregopasset, Cortina d'Ampezzo.

se flere nyheter Vis alle nyheter

nif-epi04, 04