Randonee

Randonee er idretten for deg som er glad i bratte motbakker, fantastisk natur og fartsfylt skikjøring. Vi gjør topptur til en konkurranse.

Aktuelle saker

Samordnet rapportering 2021

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april.

Skiforbundets koronaveileder

Myndighetene har gjort innskjerpelser i covid-19-forskriften og nasjonale anbefalinger gjeldende fra og med 25. mars. For skiidretten innebærer dette følgende:

Over 100 000 høydemeter i 10-timers rennet!

Rundt 60 deltagere deltok i 10-timers Randonee-rennet søndag - i et fantastisk vær! Totalt ble det gått over 100 000 høydemeter fra kl. 0800-1800, og bl.a. gikk tre utøvere over 5000 høydemeter! Og mange deltagere, både barn og voksne, imponerte med et stort antall høydemeter! Klikk for oversikt over deltagere og høydemetre.

Spillemidler utstyr 2020

Det er nå klart for en ny søknadsrunde. Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2020 (med fakturadato i 2020).

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02