Jentecamp 2019

Utleira IL inviterer til Jentecamp den 24 -25 august

For femte år på rad inviterer Utleira IL, i samarbeid med Sør-Trøndelag skikrets, til jentecamp for ungdom 13-16 år (årsklassene 2004-2007). Vi synes det er flott å få besøk av så mange blide og aktive jenter til en helg med fokus på samhold og idrettsglede. Bli med på en artig og sosial kick-off for sesongen 2019-20.

INvitasjon

påmelding

Campen arrangeres som en samling over to dager med overnatting i Utleirahallen. Formålet er å legge til rette for et godt jentemiljø på tvers av klubbene. Her kan du treffe igjen gamle skivenninner og bli kjent med nye. Det blir «girl power» i to hele dager, og tanken bak campen er et arrangement for tøffe jenter, av tøffe jenter. Vårt mål er at alle trenere også skal være jenter, flere av Utleira sine juniorløpere vil være trenere på årets camp.

Søndag kommer tidligere skiløper Kristin Gausen for å ha et foredrag om  ungdomsidrett for både utøvere og foreldre. Gausen har selv vært skiløper på toppnivå, og holder foredrag på oppdrag fra blant annet Olympiatoppen i Midt-Norge om gleder og utfordringer i ungdomsidretten.

PROGRAM