Hopp Oslo Skikrets

Hoppkomiteen        Hoppklubber

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 26.08.2021 Til 29.08.2021 Arr. navn Hovelandsrenn og Hovedrenn 2021 Arrangør Kollenhopp Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live

Oslo Skikrets Ting 2021 og vårmøter

Oslo Skikrets Ting ble gjennomført mandag 7. juni. Dette er en samleside knyttet til vårmøter gren og gjennomføring av tinget. Det ble valgt nytt styre i Oslo Skikrets

Diplom og Hederstegn Oslo Skikrets - Kom med forslag

Oslo Skikrets har to æres- og erkjentlighetsutmerkelser for fortjenestefull administrativ innsats. Klubber og komiteer kan komme med forslag innen 15. april. I tillegg deler Skikretsen ut Bestemannspremie, Jubileumspokal og andre utmerkelser.

Aktivitetskonkurranse for klubbene i Oslo

Vinteren er her, og det har vært både få konkurranser og reduserte felles aktiviteter i kretsen. Oslo skikrets ønsker å bidra til en klubb konkurranse for de opp til 12 år hvor man registrerer sin aktivitet digitalt. Hva med å samle alle kilometerene du går, kjører, hopper eller leker på ski i vinter på Distansekort på nett?

Tips Koronavennlige dueller og øvelser

Her finner klubbene tips til hvordan de kan ha Koronavennlige utfordringer og treningsøkter. Her er det mest for langrenn. Tar gjerne i mot gode økter fra de andre grenene.

Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03