Hopp Oslo Skikrets

Hoppkomiteen        Hoppklubber

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 26.10.2019 Til 26.10.2019 Arr. navn Norgesmesterskap Hopp Normalbakke Arrangør Kollenhopp Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live
Fra 15.12.2019 Til 16.12.2019 Arr. navn NC Hopp Midtstuen Arrangør Kollenhopp Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live
Fra 11.01.2020 Til 12.01.2020 Arr. navn NC Hopp Holmenkollen Arrangør Kollenhopp Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live

Kompetansekveld tirsdag 22. oktober

Tirsdag 22. oktober inviteres trenere i alle grener i Oslo til Hemingbanen for praksisøkt og foredrag om barn og kommunikasjon og organisering av trening.

NM Normalbakke 2019

Siste helga i oktober blir det NM Normalbakke i Midtstuen. Lørdag er det individuelt renn for Kvinner og Menn og søndag er det kretslagskonkurranse. NM vil gå på isspor, mens man lander på plast. Norges 100 beste hoppere skal kjempe om ære og medaljer. Fagseminar på fredag kveld, også for foreldre og trenere.

Miljøsamling i Trysil

Norges Skiforbund kombinert inviterer til miljøsamling på snø for gutter og jenter i Trysil 1.-3. november.

BruktSKImarkeder i Oslo

Det arrangeres bruktskimarkeder i store deler av Oslo. BRUKT er BRA- og ofte BEDRE enn nytt. Det behøver ikke være dyrt å skaffe seg bra skiutstyr.

TD kurs på Lillehammer

Norges skiforbund inviterer til kurs for Teknisk Delegert i hopp og kombinert på Lillehammer 10.-11. august 2019. Lørdagen er også for eksisterende TDer. Kurset er gratis.

Alexander Stöckl

Vårmøte 2019

Hopp avholder sitt Fagmøte i forbindelse med Skiforbundets Vårmøte på Scandic Oslo Airport fra 14.-16.juni. Alexander Stöckl kommer; kommer du?

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02