Hopp Oslo Skikrets

Hoppkomiteen        Hoppklubber

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 29.10.2021 Til 30.10.2021 Arr. navn NM 2021 - Normalbakke Arrangør Kollenhopp Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live
Fra 31.10.2021 Til 31.10.2021 Arr. navn NM 2021 - Kretslagskonkurranse Arrangør Kollenhopp Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live
Fra 31.10.2021 Til 31.10.2021 Arr. navn NM 2021 - Mikslagskonkurranse Arrangør Kollenhopp Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live

Hedring under Oslo Skikrets Høstmøte

Tirsdag 19. oktober var Oslo Skikrets samlet til Høstmøte i SNØ på Lørenskog. Det ble delt ut heder for innsatsen til 19 utøvere og 4 administrative representanter.

Billettsalget er i gang

Velkommen tilbake ti Verdenscupene og KOLLENBRØØL l Holmenkollen i 2022! Bli med å feire 130 år med Kollenbrøl i nasjonalanlegget!

Full fart på rekruttsamling

I forbindelse med gjenåpningen av idretten var det full fart på Raw Air Rekruttsamling rett utenfor Oslo siste helga i september.

Webinar Antidoping 15.september

Oslo Skikrets inviterer til et 2 delers Webinar onsdag 15.september kl 19.30-21.15. Dette omfatter både utøvere, trenere, ledere og andre aktuelle.

Oslo Skikrets Ting 2021 og vårmøter

Oslo Skikrets Ting ble gjennomført mandag 7. juni. Dette er en samleside knyttet til vårmøter gren og gjennomføring av tinget. Det ble valgt nytt styre i Oslo Skikrets

Diplom og Hederstegn Oslo Skikrets - Kom med forslag

Oslo Skikrets har to æres- og erkjentlighetsutmerkelser for fortjenestefull administrativ innsats. Klubber og komiteer kan komme med forslag innen 15. april. I tillegg deler Skikretsen ut Bestemannspremie, Jubileumspokal og andre utmerkelser.

Aktivitetskonkurranse for klubbene i Oslo

Vinteren er her, og det har vært både få konkurranser og reduserte felles aktiviteter i kretsen. Oslo skikrets ønsker å bidra til en klubb konkurranse for de opp til 12 år hvor man registrerer sin aktivitet digitalt. Hva med å samle alle kilometerene du går, kjører, hopper eller leker på ski i vinter på Distansekort på nett?

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB