Hopperne strandet i Venezia

Hopplandslaget kommer seg ikke hjem fra Italia. Motorfeil på flyet skaper trøbbel på hjemreisen fra Val di Fiemme.

NC Rena - Flyttet til Lillehammer

Rena IL gav torsdag kveld beskjed om at de må avlyse NorgesCupen kommende helg. Fredag formiddag har vi fått på plass nok til at det blir NC renn på Lillehammer i steden. Start lørdag noe senere enn opprinnelig program. Rennene vil gå i Normalbakken. Elite hopper i Storbakken lørdag. Se oppdateinger i artikkelen.

Smørevettregler og fluortiltak

Norges Skiforbund innfører fluorforbud for alle klasser i alle NSFs grener til og med aldersgruppe 16 år, samt smørevettregler og HMS tiltak.

Dobbeltseier til Baarset i Holmenkollen

Ole Kristian Baarset vant begge NorgesCup rennene i nasjonalanlegget Holmenkollbakken fredag kveld. Rennene ble flyttet til fredag kveld pga. forholdene i bakken og uværet som er ventet lørdag. Det ble gjennomført med 7 vindmålere og vindkompensasjon for utøverne.

Nominasjonene til Idrettsgalla 2020

Hovedjuryen for Idrettsgalla 2020 avsluttet onsdag sitt arbeid. Fra Norges Skiforbund er det nominerte utøvere fra kombinert, langrenn, hopp og alpint.

nif-epi04, 04
NTB Scanpix