OL uttak Olympiatoppen

Olympiatoppen har uttatt utøvere til OL i Beijing i freeski, langrenn, hopp, alpint og kombinert.

NM Junior og LO NC Notodden

Heddal IL arrangerer NM Junior og LO NC Notodden i Tveitanbakken 21.-23. januar. Startlistene er klare på kjump.no

SKI PÅ TV 2021-2022

NRK byr på Norgescup i langrenn og kombinert fra Gjøvik samt World Cup kombinert menn i Seefeld.

NM Stor bakke 2022 i Holmenkollen

Lagledermøte i Auditoriet i Skimuseet. Kollenhopp inviterer til NM Stor bakke 2022 for Menn og Kvinner i Holmenkollen tirsdag 18. januar 2022.

Nordisk Juniorlandskamp i Sprova bekreftet

Nordisk Juniorlandskamp er i år på hjemmebane i Sprova. I tillegg til de som tas ut på laget, er det åpent for deltagelse for alle i nasjonal kvote. I forhold til nasjonale retningslinjer er det klart for Nordisk. Og etter møte med kommuneoverlegen mandag bekreftes det at arrangementet vil gå som planlagt i Steinkjer.

Maren Lundby er Årets navn!

Det ble tre priser til norsk skisport. Maren Lundby ble stemt frem av det norske folk som Årets navn, Therese Johaug ble årets kvinnelige utøver, mens Terje Redtrøen ble kåret til årets ildsjel.

Trøndersk hopphelg 21. - 23. januar

Lyst til å prøve deg på en ordentlig turnering? Nå har du sjansen. Det blir renn i 3 forskjellige bakker for aldersgruppen 13 - 16 år 21. - 23. januar

Hoppdommerkurs

Skiforbundet arrangerer Forbundsdommerkurs i Trondheim 15. januar og Oslo 22. januar.

LO NC Vikersund

Vikersund IF arrangerer LO NorgesCup Hopp i K105 lørdag 8. januar og søndag 9. januar 2022.

nif-epi04, 04
NTB Scanpix