NOR Freeski Cup 2019/2020

Vinteren nærmer seg og terminlisten for kommende sesong er spikret og klar. Med åtte destinasjoner for NOR Freeski Cupen og Hovedlandsrennene ser vi frem mot nok en spennende skisesong.

Kvitfjell fikk gjev pris

Kvitfjell fikk den gjeve prisen som årets TV-sendte skirenn i Norges Skiforbund. Prisen ble utdelt i helga i forbindelse med årets anlegg- og arrangørseminar.

Trenerseminar 2019

KOMMUNIKASJON - så enkelt og så vanskelig! Velkommen til trenerseminar på Lillehammer lørdag 2. november, påmeldingsfrist 21. oktober.

TD- og arrangørkurs 2019

Skikretsen inviterer til TD- og arrangørkurs på Lillehammer lørdag 2. november. Påmeldingsfrist 15. oktober.

Høstmøte langrenn

OSK Langrenn inviterte til Høstmøte onsdag 23. oktober på Honne Konferansesenter, Biri.

Høringsutkast langrenn

Utkast terminliste langrenn sesongen 2019-20 er nå lagt ut til høring. Endelig godkjenning skjer på høstmøte 23. oktober.

Skismørning

Bestilling smøreplasser

Oppland Skikrets foretar samlet bestilling av smøreplasser på alle NM-, Norgescup- og Hovedlandsrenn. Bestillingsfrist 1. november for sesongen 2019-20.

Høringsutkast turrenn 2020

Utkast terminliste turrenn sesongen 2019-20 er nå lagt ut til høring. Endelig godkjenning skjer på høstmøte 23. oktober.

NM Normalbakke 2019

Siste helga i oktober blir det NM Normalbakke i Midtstuen. Lørdag er det individuelt renn for Kvinner og Menn og søndag er det kretslagskonkurranse. NM vil gå på isspor, mens man lander på plast. Norges 100 beste hoppere skal kjempe om ære og medaljer. Fagseminar på fredag kveld, også for foreldre og trenere.

se flere nyheter
NIF-EPI01, 01