Innlandet Regioncup

Hedmark og Oppland Skikretser har fastsatt rennprogram og regler for Innlandet Regioncup, for juniorer og 15-16 år.

ØTS-rennet avlyst

ØTS-rennet, som skulle vært arrangert lørdag 5. desember, må dessverre avlyses pga. lokale koronarestriksjoner.

Gransrennet avlyst

Gransrennet, som skulle vært arrangert på Lygna søndag 6. desember, er dessverre avlyst.

Nytt kurs for arrangører!

Vi lanserer et nytt kurs for arrangører: Arrangør- og TD-rollen. Kurset passer for idrettslag/ klubber, tillitsvalgte, frivillige og bidragsytere som ønsker å kvalitetssikre at freeski-arrangementer er trygge, rettferdige, har sportslig kvalitet og blir gjennomført i henhold til gjeldende regelverk.

TelenorKarusellen 2021

Vi ønsker å skape enda større aktivitet i alle skigrener for årsklassene opp til og med 12 år, og inviterer derfor klubber og lag til å arrangere TelenorKarusellen i sine lokalmiljøer.

Fartssamling Kvitfjell januar

Alpinkomiteene i Hedmark og Oppland Skikrets inviterer til fartssamling for U12 og eldre i Kvitfjell 2-4. januar 2021. Påmeldingsfrist 20. desember.

Skiforbundets koronaveileder

Veilederen er oppdatert med presiseringer vedrørende gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangementrenn (oppdatert 19. november). Norges Skiforbund oppforder til å arrangere lokale gode arrangementer gjennom pandemien.

Husk skilisens!

Skisesongen nærmer seg, husk at alle skiløpere over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn. Med skilisens får du også den beste forsikring ved idrettsskade både i trening og i konkurranse

Trener 1-kurs Lillehammer

Oppland Skikrets inviterer til Trener 1 snømoduler på Lillehammer mandag 4. og onsdag 6. januar. Påmeldingsfrist 20. desember.

se flere nyheter
NIF-EPI03, 03