Invitasjon til regional tverridrettslig ungdomssamling i Grong 28.-29. april, 2023

Nord-Trøndelag Skikrets, Trøndelag Gymnastikk- og turnkrets, Nord-Trøndelag friidrettskrets, Nord-Trøndelag skiskytterkrets i samarbeid med Grong videregående skole og Trøndelag idrettskrets inviterer ungdom f.2008-2011 til en regional tverridrettslig ungdomssamling i Grong.

Trøndelag Gymnastikk- og turnkrets, Nord-Trøndelag skikrets, Nord-Trøndelag friidrettskrets, Nord-Trøndelag skiskytterkrets i samarbeid med Grong videregående skole og Trøndelag idrettskrets inviterer ungdom f.2008-2011 til en regional tverridrettslig ungdomssamling i Grong.

Deltakerne behøver ikke ha tilhørighet til en av arrangøridrettene for å delta. Vi ønsker alle hjertelig velkommen til Grong for en sosial og morsom samling!

Samlingen er for ungdom født 2008-2011.
Oppmøte kl.17.30 fredag. Samlingen avsluttes lørdag kl.13.30.
Inneholder 1 overnatting på flatseng, teoriøkt, fysiske aktiviteter og alle måltider.
Pris: GRATIS! 😊

Invitasjon inkl program og påmeldingsskjema finner dere her: https://www.idrettsforbundet.no/idrettskrets/trondelag/kalender/regional-ungdomssamling-grong-2023/

Eventuelle spørsmål til samlingen kan rettes til koordineringsansvarlig Jonas Austmo Kolstad, Trøndelag idrettskrets, mob: 995 06 266 e-post: jak@idrettsforbundet.no