Telenorkarusellen 2021-2022

Mange av klubbene i NT-skikrets har søkt om å bli arrangør av Telenor-Karusellen for 2021-2022. Sjekk om din klubb har søkt! Fortsatt muligheter for din klubb å søke om å bli "arrangør".

Søkere fra NT-Skikrets (NTS)  - Søknadslink er åpen, tar din klubb utfordringen og blir "medarrangør"??

Klubber søkt fra NT-Skikrets - liste under

Terråk IL
Trones IL
Vemundvik IL

Vi er klare for en ny spennende sesong i Telenor Karusellen etter en utfordrende sesong. Alle idrettslag knyttet til Norges Skiforbund kan arrangere.

Vi ønsker å skape enda større aktivitet i alle skigrener for årsklassene opp til og med 12 år, og inviterer derfor klubber og lag til å arrangere Telenor Karusellen i sine lokalmiljøer. Gjennom Telenor Karusellen ønsker vi å gjøre barnearrangementene lettere å arrangere og mer attraktive for deltagerne. Dette gjør at klubbene enklere vil kunne rekruttere flere barn, foreldre og trenere. Telenor Karusellen skal ha en åpen og inkluderende form, og bidra til en positiv utvikling, sportslig så vel som sosialt.

Sesongens materiell, premier og rammer for arrangører finnes i vår brosjyre. Grenene har ulike krav til sine arrangører. I tillegg til grenspesifikt innhold, kan dere for eksempel også arrangere skileik. Husk søknadsfristen for klubbene innen 15. november.

GÅ TIL NETTSIDEN FOR TELENORKARUSELLEN.NO MED ALL INFORMASJON

nif-epi04, 04