Hopp Nord-Trøndelag Skikrets

Takk til alle Telenorkarusell-arrangører!

Nord-Trøndelag skikrets hadde igjen over 50 arrangørklubber av Telenorkarusellen vinteren 2018. En god snøvinter resulterte i mange glade barn på ski! Barn og unge i fri utfoldelse nesten hver dag hele uken. Grillpølser, medaljer, diplomer, Telenorkarusell premier, selfies, snø, sol, saft, idrettsglede, samhold, familie, barn utendørs osv. :)

NTS-priser utdelt på ERFA-møte

Under ERFA-møte i langrenn i Steinkjer onsdag 23. mai ble mange av kretsens utøvere, klubber og ledere hedret. NSF`s Jubileumspokal ble tildelt Vilde Austad, Henning Skilag og Einar Østnor, Lierne IL. Skikretsen gratulerer samtlige prisvinnere.

Andreas Stjernen fortsetter på landslaget i hopp

Norges Skiforbund har tatt ut landslaget for sesongen 2018/2019, og det gledelige at Andreas Stjernen fortsetter satsingen i VM-sesongen. Skikretsen gratulerer med uttaket og ønsker lykke til med sesongforberedelser.

Fagmøte Hopp og Skiting 2018

2018.06.04 Hopp avholdt Fagmøtet fredag 1. juni i forkant av Skitinget i Stavanger. Alexander Stöckl fortalte om vegen til Gull i OL, og Magnus Brevig forklarte hvordan Norge jobber med idrettsvitenskap for å utvikle hoppsporten. Oppsummering fra fagmøtet.

Jubileumspokalen 2018

Nord-Trøndelag Skikrets oppfordrer klubbene til å komme med innspill til kandidater til Jubileumspokalen 2018. Kriteriene finner dere her.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
Snorre Veggan