Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Høstsamling Hopp og Kombinert

M&R skikrets Hopp og Kombinert har igjen gleden av å invitere til høstsamling i Knyken 24-26 september. Sammen med utøvere og trenere fra Trønderhopp GST Ung samt vår egen Andreas Skoglund, satser vi på en morsom helg med utfordringer og fremgang for store og små utøvere.

Hovedlandsrenn - Hopp og Kombinert

I helgen ble Hovedlandsrennet i hopp og kombinert arrangert i Holmenkollen. Fra MRSK deltok Oddvar Gunnerød fra Istad IL. Oddvar fikk en flott 3. plass i kombinert og 2. plass i spesialhopp. M&R skikrets Gratulerer!!

Raw Air Hoppskole

Molde og Omegn IF inviterer til Raw Air Hoppskole i Møllesråsen Hoppsenter 01 og 02 juli. Og Raw Air Hoppskolen fortsetter 03 og 04 juli i Vikabakken i Spjelkavik, med Spjelkavik IL som arrangør. Norges Skiforbund er med på hoppskolen med instruktører. Bli Med!!

M&R skikrets - 100 år!

Gratulerer til alle skiklubber! Møre og Romsdal skikrets er 100 år i år! Stiftelsesdatoen vår er 12 mars, så fredag var vi "på dagen" 100 år! Alpin-miljøet feiret med grilling og brus i solen på Bjorli søndag, og Langrennsmiljøet feiret med brus til alle - etter rennet på Skaret lørdag. Kanskje kan vi også møtes i forb. med Skikrets-Tinget til våren, som er berammet til lørdag 05 juni! Klikk for en "Ski-hilsen" til klubbene våre.

SBM Cup-Hopp i Vikabakken

Søndag 21 mars inviterer Spjelkavik IL til SBM Cuprenn i Vikabakken. Rennet er åpent for hoppere i M&R skikrets i aldersbest. klasser, og for voksne fra Ålesund kommune. Klikk for mer informasjon

Spillemidler utstyr 2020

Det er nå klart for en ny søknadsrunde. Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2020 (med fakturadato i 2020).

Gratulerer til brødr. Skoglund!

En sterk helg for brødrene Skoglund fra Molde og Omegn IF under Kombinertrennene på Lillehammer i helgen! Aleksander vant søndagens renn i klasse NC-A, og ble nr. 2 lørdag. Andreas ble Norgesmester for juniorer lørdag, Gratulerer til begge!

Aldersbest. klasser: Kun skirenn i egen skikrets

Styret i M&R skikrets har vedtatt at utøvere i vår skikrets - i aldersbestemte klasser, kun kan delta i skirenn i egen skikrets - under gjeldende Korona-restriksjoner. Dette gjelder alle skigrener. Det betyr at det ikke er mulig å delta i f.eks. MNM Hopp/ Kombinert i Knyken - eller kretsrenn/ regionrenn i andre kretser - uansett skigren. Utøvere fra andre skikretser kan heller ikke delta i skirenn i MRSK. For junior-utøvere; klikk for mer informasjon.

Åpent for skirenn igjen!

Når endelig smittevernreglene åpner for Kretsrenn, er det værgudene som motarbeider oss....KM-stafetten i langrenn i Volda må dessverre utsettes, men heldigvis har Strandafjellet snø - til 2 x slalåmrenn kommende helg. Her er Stranda IL og Spjelkavik IL arrangører. Avventer informasjon vedr. Hopp og Kombinertrenn i Skarbakken.

NC-Kombinert i Skarbakken

Seier i NC-A klassen lørdag til Aleksander Skoglund, Molde og Omegn IF. Og Johan Fredriksen Orset, Torvikbukt IL, spurtet inn til en 4 pl. i samme klasse, Søndag ble nok en sterk dag med 2 og 5 plass til Aleksander og Johan, Gratulerer til begge! Gratulerer også til M.O.I. og samarbeidende klubber, med et veldig solid arrangement (som vanlig)!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB