Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

SBM Cup Hopp og Kombinert.

Perfekte forhold i et meget flott preparert hoppanlegg under SBM Cuprennet i Hopp og Kombinert i Skarbakkene søndag! Vi skulle gjerne hatt flere deltagere, men de utøverne vi har i kretsen markerer seg veldig bra også nasjonalt!

NC-Kombinert.

Sterke resultater av våre hoppere og kombinertutøvere under Norgescuprennene i Granåsen i helgen. Andreas Skoglund nr.2 og Aleksander Skoglund nr. 8 i NC-A klassen. I NC-B ble Johan Fredriksen Orset nr. 5 og Alexander Røshol Johnson nr. 6. Johan er bare 14 år og gikk sin første 10 km, fantastisk innsats!

Basic Skills Snow Tour.

Skiforbundets "Norges-turnè" i bygging av Basisanlegg for utvikling av skiferdighet, og kurs innen Snøproduksjon, starter i Møre og Romsdal. 10 og 11 januar blir det kurs ved Skaret Skisenter (og Tusten Skiheiser) i Molde. Meld dere på nå! Vi utvider - forlenger påmeldingsfristen frem til oppstart, men ser helst at dere som ønsker å delta melder dere på bia link/ Questback.

Vis alle nyheter
nif-epi04, 04