Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund har oppdatert sin koronaveileder etter oppdaterte retningslinjer 1. august. Se NSFs nye koronaveileder for klubber og kretser.

Felles samling i Trondheim

Skikretsene i Nord og Sør-Trøndelag, i samarbeid med Olympiatoppen Midt Norge, inviterer utøvere fra M&R skikrets til felles samling i Granåsen for utøvere fra 13 år - til seniorer, lørdag 12 september. Dette er en "Kickoff" samling frem mot VM på ski i 2025. Det blir basistrening, og faglig påfyll for utøvere, trenere og ledere.

Raw Air Stars Hoppskole

Spjelkavik IL i samarbeid med NSF Hopp arrangerte sist uke en 4 dagers Raw Air Hoppskole i Vikabakken. En meget vellykket samling, med god deltagelse - og mange glade unge (og noen litt eldre) hoppere! Stor Takk til Spjelkavik IL og NSF Hopp ved Tore Øvregård & co!

Brødrene Skoglund på Landslag!

Aleksander og Andreas Skoglund, Molde og Omegn IF, er begge tatt ut på NSF Kombinert sitt Utviklingslag for kommende sesong, Gratulerer!

Hovedside om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye. For øvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger. Fra 7. mai er NSFs nye koronavettregler klare.

Søk om kompensasjon!

Lotteri- og stiftelsestilsynet har åpnet for å søke kompensasjon for korona-avlyste, utsatte og stengte arrangementer i mars og april. Søknadsfristen er 21. april.

SBM cup - Hopp og Kombinert

Stordal IL inviterer søndag 08 mars til Sparebanken Møre Cuprenn i Hopp og Kombinert, i Fjellbakken i Stordal. Se Innbydelsen under "Terminliste/ Resultater" på Hopp og Kombinert-siden.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB scanpix