Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 25.02.2023 Til 26.02.2023 Arr. navn NC Hopp Molde Arrangør Molde og Omegn IF Gren Hopp Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Framspretten

Lørdag inviterer IL Hjelset-Fram til rekrutteringsrennet "Framspretten" i Opdølsbakken på Hjelset. Her kan hopprekrutter i kretsen endelig få et hopprenn på snø, siden sist helgs SBM cuprenn i Skarbakken måtte kuttes pga. håpløst vær.

Hopp/ Kombinert-samling og renn

Til helgen inviterer Molde og Omegn IF til samlingsdag lørdag og SBM Cuprenn i Hopp og Kombinert i Skarbakkene på søndag. Legg turen til Skarbakkene i helgen og bli med på morsomme dager!

WC - Kombinert

Andreas Skoglund, Molde omegn IF, deltar denne uken i WC-Kombinert i Seefeldt. Første konkurransedag er fredag. Vi ønsker Andreas og den norske troppen Lykke til!

NM Langrenn

Denne uken arrangeres Norgesmesterskapet i Langrenn for seniorer på Gjøvik. Det er Vind IL som er arrangører. Fra M&R skikrets deltar 4 x løpere fra Molde og Omegn IF. NM starter allerede torsdag med Sprint. Vi ønsker våre løpere Lykke til!

Seier til Aleksander i NC Kombinert!

Gratulerer med seier på lørdagens NC kombinert i Midtstua/Holmenkollen! Aleksander Skoglund, Molde og Omegn IF, hoppet 97 m og gikk ut som nr. 8, 36 sek bak lederen. Sterk i sporet som alltid, gikk Aleksander inn til seier! I søndagens NC-renn ble Aleksander nr. 3. Samme bakke og 10 km langrenn begge dager.

Terminlisten Hopp og Kombinert

Terminlisten over Hopp og Kombinertrenn i kretsen er nå klar. Terminlisten ligger også på Hopp og Kombinert-siden under "Skirenn".

Skisprell!

Lyst til å arrangere Skisprell i Møre og Romsdal? Skikretsen har som mål å bidra til økt rekruttering til klubbene, og ønsker at så mange klubber som mulig arrangerer skisprell i løpet av sesongen. 09-15 januar er "Skisprell-uka"!

Vis alle nyheter
nif-epi04, 04