Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Treningssamling for ungdom!

Skikretsen i samarbeid med M&R Idrettskrets og Norsk Friidrett M&R inviterer ungdom i alderen 14-19 år til en treningssamling på tvers av idretter. Samlingen er ved nye Idrettens Hus i Molde, lørdag 07.11. Basistrening, koordinasjon og ulik styrketrening er på programmet. Klikk for program og påmeldingsinfo.

Hopp/ Kombinertsamling i Knyken

En flott gjeng var samlet til Kretssamling i Knyken i helga😊 God fremgang i hoppbakkene på alle - fra yngste til eldstemann! 👍🏻

SKI-NYTT

Litt informasjon - og tilbud fra skikretsen til skiklubbene våre. "Ski-Nytt" var et blad som ble sendt ut i "gamle dager". Nå prøver vi å ha hjemmesiden vår mest mulig oppdatert. Ta gjerne kontakt om noe her kan være av interesse.

Felles samling i Trondheim

Skikretsene i Nord og Sør-Trøndelag, i samarbeid med Olympiatoppen Midt Norge, inviterer utøvere fra M&R skikrets til felles samling i Granåsen for utøvere fra 13 år - til seniorer, lørdag 12 september. Dette er en "Kickoff" samling frem mot VM på ski i 2025. Det blir basistrening, og faglig påfyll for utøvere, trenere og ledere.

Raw Air Stars Hoppskole

Spjelkavik IL i samarbeid med NSF Hopp arrangerte sist uke en 4 dagers Raw Air Hoppskole i Vikabakken. En meget vellykket samling, med god deltagelse - og mange glade unge (og noen litt eldre) hoppere! Stor Takk til Spjelkavik IL og NSF Hopp ved Tore Øvregård & co!

Brødrene Skoglund på Landslag!

Aleksander og Andreas Skoglund, Molde og Omegn IF, er begge tatt ut på NSF Kombinert sitt Utviklingslag for kommende sesong, Gratulerer!

Hovedside om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye. For øvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger. Fra 7. mai er NSFs nye koronavettregler klare.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
NTB