Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

TEFT-stpend til Skiutøvere!

Sparebanken Møre delte torsdag ut TEFT mørestipend til 16 talentfulle ungdommer i en høytidelig seremoni på Martin Linge huset i Valldal. Rishi Sæter - Liabygda IL, og Isak Staurset - Rauma Alpin var blant de som mottok stipend, Gratulerer!

"Bestemannspremier" i MRSK for 2017.

Kristine Hjellbakk Hole - Sunnylven IL, Karsten Andrè Vestad og Andreas Skoglund - begge Molde og Omegn IF, ble tildelt Skikretsens "Bestemannspremier" under Skidagen i Molde lørdag, Gratulerer!

Vellykkede Vårmøter og Krets-Ting!

Vel 100 deltagere var med på "Fagdagen" til Skikretsen. Deltagerne fikk med seg inspirerende foredrag av Claus Ryste og Gunnhild Torbjørnsen, gode treningsøkter, gode møter i grenene våre - og Tinget. Astrid Eide Stavseng ble gjenvalgt som Leder i MRSK. Anniken Hjellbakk Hole ble valgt som ny Nestleder. Klikk for oversikt over hvem som ble valgt inn i tillitsverv i MRSK for 2017-2019.

Telenorkarusellen 2017

Telenorkarusellrennene var igjen en suksess i Skikretsen. 31 klubbar arrangerte Telenorkarusellrenn, og mere en 4.000 barn deltok! Dette er helt i øvre sjikt av hva vi noen gang har hatt, og dette selv i en svært snøfattig vinter! En stor "Takk" til alle som har stått på og arrangert disse populære rennene!

KM og SBM cup - Hopp og Kombinert.

Molde og Omegn IF inviterer til Kretsmesterskap - og Sparebanken Møre cup i "Skarbakkenrennet" førstkommende lørdag. Se Innbydelse på Hopp/ Kombinert-siden under "Terminliste/ Resultater". M.O.I. melder om nytt starttidspunkt for rennet - kl. 1300.

se flere nyheter Vis alle nyheter