Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 25.03.2017 Til 25.03.2017 Arr. navn Rekruttrenn - AVLYST!!!!!!!!!!! Arrangør Skotfoss Turn & Idrettsforening Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 26.03.2017 Til 26.03.2017 Arr. navn Kretsrenn - AVLYST!!!!!!!!!!!!!!!!! Arrangør Skotfoss Turn & Idrettsforening Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live

KM og SBM cup - Hopp og Kombinert.

Molde og Omegn IF inviterer til Kretsmesterskap - og Sparebanken Møre cup i "Skarbakkenrennet" førstkommende lørdag. Se Innbydelse på Hopp/ Kombinert-siden under "Terminliste/ Resultater". M.O.I. melder om nytt starttidspunkt for rennet - kl. 1300.

Vårmøter og Ting i skikretsen.

Lørdag 20 mai er datoen for "vårmøtene" i skigrenene våre, og Skikrets-Ting. Hold av datoen! Det legges opp til en innholdsrik dag med gode foredragsholdere, trening for utøvere, i tillegg til skifaglige saker i grenene. Det kan også bli "oppstart" fredag kveld, med et spennende tema.

Hopprenn i Fjellbakken/ Stordal.

Stordal IL inviterer til hopprenn i Fjellbakken søndag (opprinnelig lørdag). Pga. litt lite snø blir det hopping bare i de tre minste bakkene.

Sterke Kombinert-resultater i helgen!

Bronsje i lagkonkurransen - og 4 pl. individuekt til både Aleksander og Andreas Skoglund (begge M.O.I.) under NM junior i Midtstua i helgen, Gratulerer! Og under Solan Gundersen Vinterleker i Alvdal gjorde Torvikbukt IL seg bemerket med seier til Johan F. Orset i kombinert, og 2. og 3. pl. til Lasse Hegstad i henh.vis kombinert og hopp, Gratulerer!

Ny seier til Rishi Sæter!

Liabygda IL`s Rishi Sæter har "storformen" inne! I helgen ble det på ny en seier i NC-A - i Notodden, Gratulerer! 3-dje pallplassering på 3 dager!

NM jr. Hopp/ Kombinert i Skarbakken Avlyst!

Hovedkomiteen vedtok i møte i går kveld dessverre at M.O.I. må avlyse Norgesmesterskapet for juniorer i Hopp og Kombinert i Skarbakken i februar. Snømangelen - og ingen utsikter til kulde eller snø, gjør det dessverre umulig å arrangere mesterskapet.

Bli med å gjøre skisporten enda bedre!

Skikretsen vil i løpet av vinteren invitere til møter rundt om i kretsen, hvor vi ønsker hjelp - diskusjoner og bidrag fra flest mulig klubber på hvordan vi kan gjøre skisporten enda morsommere og bedre - for enda flere!

se flere nyheter Vis alle nyheter