Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Kompetansehelg i skikretsen.

Helgen 21-22 september vil det bli arrangert en felles kurs og kompetansehelg for alle skigrenene våre i kretsen. Hvilke kurs og tema det blir tilbud om, og hvor kompetansehelgen blir er ikke klart enda, men hold av helgen! Mer informasjon kommer.

Alexander Stöckl

Vårmøte 2019

Hopp avholder sitt Fagmøte i forbindelse med Skiforbundets Vårmøte på Scandic Oslo Airport fra 14.-16.juni. Alexander Stöckl kommer; kommer du?

Offisiell åpning av Vikabakkene.

Helgen 24-25 august planlegges offisiell åpning av Vikabakkene i Spjelkavika. Sett av datoen, og følg med for nærmere informasjon vedr. treningssamling, hopprenn, åpnings-program med underholdning mm. denne helgen!

Vellykket Skikretsting og Fagdag-ski.

Astrid Eide Stavseng ble gjenvalgt som ny Leder i skikretsen. Klikk for oversikt over vårt nye Kretsstyre og Grenkomiteer. Det ble en hyggelig Ting/ fag-dag, med god stemning blant de ca. 50 fremmøtte. Gode foredrag, et godt Krets-Ting, gode grenmøter, og to treningsøkter til utøvere fra langrenn, hopp/ kombinert, telemark og randonee. 6 utøvere ble hedret med gaver/ premier.

Teft-stipend til Brødr. Skoglund!

Sparebanken Møre delte torsdag ut årets TEFT-stipend til unge talenter innen idrett og kultur. 16 unge utøvere ble tildelt stipend, og Andreas og Aleksander Skoglund, Molde og Omegn IF, var blant vinnerne. Gratulerer med velfortjent stipend!

World Cup-Holmenkollen

Tre utøvere fra Skikretsen er tatt ut til å delta under WC-Holmenkollen til helgen! Martine Lorgen Øvrebust - Stordal IL, og brødrene Andreas og Aleksander Skoglund - Molde og Omegn IF. Dette blir WC-debut for alle tre, og vi ønsker de "Lykke til"!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB scanpix