Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Vårmøter i skikretsen.

Skikretsens Vårmøter i alle grenene (langrenn/ Alpint/ Hopp & Kombinert/ Telemark holdes i klubbhuset til Spjelkavik IL, søndag 27 mai. Sett av datoen, nærmere informasjon om program kommer.

Gratulerer til Andreas!

Andreas Skoglund, Molde og Omegn IF, vant klasse NCA sammenlagt i seseongens Norgescup i Kombinert. Dette i sin første sesong som Junior, Gratulerer!

SBM Cup avslutning i Hopp og Kombinert.

Gledelig deltagelse fra hele skikretsen under Molde og Omegn IF`s Finalerenn i SBM Cupen for Hopp og Kombinert, i Skarbakkene søndag. Stor "Takk" til M.O.I. for kjempeflott arrangement!

FIS Youth Cup

Seier til Johan Fredriksen Orset, Torvikbukt IL under FIS Youth Cup i Granåsen i Trondheim tirsdag, og 2 plass onsdag! Gratulerer! FIS Youth Cup samler de beste 14-15 åringene i verden, så dette er en rå-sterke prestasjoner, Gratulerer!

Norgescup Hopp og Kombinert.

Meget flotte forhold under NC-rennene i Hopp og Kombinert i Skarbakken/ Skaret Skisenter i helgen. Både Andres og Aleksander Skoglund, og Alexander Johnson kom på seierspallen lørdag. Søndag ble Aleksander Skoglund nr. 2. Gratulerer til alle!

Hovedlandsrennet - Nordiske grener, på Lygna.

2 x Gull i Kombinert til Johan Fredriksen Orset fra Torvikbukt IL - Gratulerer! Han ble også nr. 4 i HL-Hopprennet! Også langrennsløperne våre imponerte med flere "topp 50" plasseringer, og i Sprintrennet lørdag ble Lone L. Øvrebust (Stordal IL) nr. 7, og Kristine Hjellbakk Hole (Sunnylven IL) nr. 19, Gratulerer!

2 x sølv i NM Jr. Kombinert!

Brødrene Andreas og Aleksander Skoglund - Molde og Omegn IF, fikk sølv under Teamsprinten i NM Junior i Stryn. Og lørdag ble Andreas også nr. 2 i den individuelle konkurransen, Gratulerer!

Hopp og Kombinert-helg.

Meget vellykket - og flott Hopp og Kombinert-helg i Skarbakkene i helgen! Takk til Hjelset Fram IL, Molde og Omegn IF - og andre klubber som bidro! Selv om vi ønsker oss flere deltagere, er det ikke noe å utsette på nivået til de utøverne vi har. Det vil komme nye topp-utøvere fra kretsen vår!

Seier til Rishi Sæter!

Rishi Sæter - Liabygda IL, tok sin første seier i Eliteklassen under Norgescuprennene i Hopp i OL-bakkene på Lillehammer sist helg, Gratulerer!

Framspretten

Hjelset Fram IL arrangerte sist lørdag hopprennet "Framspretten" i Opdølsbakken på Hjelset. Et flott skirenn under fine forhold. Klikk for deltagere.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB scanpix