Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Utstyr til trening

Skikretsen har kjøpt inn orgeltramper og plasthopp for utlån til klubbene våre. 6 x orgeltramp som også kan brukes til rulleski/ rollerblades (se video). Plasthoppene er beregnet til bruk kun om vinteren. Ta kontakt med skikretskontoret om noen ønsker å låne utstyret til aktivitet i klubben. Foto/ video: Lierplast as

Sommer-NM i Kombinert

Brødrene Aleksander og Andreas Skoglund, Molde og Omegn IF, imponerte under Sommer NM i Aure i helgen. Etter 5 og 6 pl. etter hopp-delen, gikk de seg opp til 2 (Aleksander) og 4 ( Andreas) plass totalt, Gratulerer! Og under søndagens Kombinert-renn i Granåsen ble det igjen 2 og 4 pl. til Aleksander og Andreas!

Interessert i å utvikle skiidretten i kretsen?

M&R skikrets og Norges Skiforbund utlyser stilling som "Skiklubbutvikler" i kretsen vår. En 3-årig prosjektstilling i 50%. Er du interessert i å hjelpe skikretsen - og alle klubbene med bredde, rekrutterings-aktivitet, kurs, anleggs - og arrangementsutvikling? Alle skikretsene i Norge ansetter nå Skiklubbutviklere i sine kretser. Klikk for mer informasjon.

Vil du være med å arrangere et ski-VM i verdensklasse?

Ski-VM lyser ut en rekke sentrale lederverv knyttet til sporten, men også markedsføring, forretningsutvikling og teknologi. Vi ser etter både unge ledertalenter og erfarne skifolk med arrangementskompetanse. Frist for å søke er 31. august!

NSF Kombinert - "Team 25"

Molde og Omegn IF`s Andreas Skoglund er med i NSF Kombinert sin satsing mot Ski VM 2025 - "Team 25". Vi gratulerer Andreas med uttaket!

Hopp og Kombinert skole

I år blir det Hopp og Kombinert skole sammen, 8-11 august i Knyken. Muligheter for overnatting blir det også. Påmelding og program kommer etterhvert:) Vi glær oss!!

Vårmøter i skikretsen

Grenkomiteene i kretsen; Langrenn, Hopp/ Kombinert, Telemark, Randonee og Alpint planlegger ikke Vår-fagmøter denne våren. Men forhåpentligvis arrangerer vi et felles Høst-fagmøte for alle grenene møte inkl. en treningsdag for utøvere - i løpet av høsten.

NM Bronse i Kombinert!

Andreas Skoglund, Molde og Omegn IF, ble nr, 3 - og med det Bronsemedalje under NM Kombinert i Harstad både lørdag og søndag, Gratulerer! Rennene ble vunnet av Jarl Riiber.

Sterke Hopp-resultater!

Våre hoppere markerte seg sterkt under Norgescuprennene på Lillehammer i helgen. M.O.I.-hopperen Alexander Yigermal Johnson ble nr. 3 i NC-A klassen, mens Istad IL`s Oddvar Gunnerød vant klasse NC-C, Gratulerer!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
Foto: Hanna Johre / NTB