Hopp og Kombinert - Møre og Romsdal Skikrets

Kompetansedag/ helg i skikretsen.

Lørdag 21 september (evt. også søndagen) vil det bli arrangert en felles kurs og kompetansedag for alle skigrenene våre i kretsen. Kursdagen holdes ved Vestnes Fjordhotel. Vi ber her om innspill/ tilbakemelding fra dere i klubbene våre, på aktuelle og interessante tema og emner som du - og din klubb trenger/ ønsker. (Klikk på Questback/ kort spørreskjema)

Offisiell åpning av Vikabakkene.

Lørdag 24 august er det offisiell åpning av Vikabakkene i Spjelkavika. Torsdag og fredag i forkant er det treningssamling i anlegget. Klikk for Invitasjon/ Innbydelse til et flott program for lørdagen, med hopprenn mm. Clas Brede Bråthen og flere landslagsutøvere kommer til Vikabakken denne lørdagen!

TD kurs på Lillehammer

Norges skiforbund inviterer til kurs for Teknisk Delegert i hopp og kombinert på Lillehammer 10.-11. august 2019. Lørdagen er også for eksisterende TDer. Kurset er gratis.

Alexander Stöckl

Vårmøte 2019

Hopp avholder sitt Fagmøte i forbindelse med Skiforbundets Vårmøte på Scandic Oslo Airport fra 14.-16.juni. Alexander Stöckl kommer; kommer du?

Vellykket Skikretsting og Fagdag-ski.

Astrid Eide Stavseng ble gjenvalgt som ny Leder i skikretsen. Klikk for oversikt over vårt nye Kretsstyre og Grenkomiteer. Det ble en hyggelig Ting/ fag-dag, med god stemning blant de ca. 50 fremmøtte. Gode foredrag, et godt Krets-Ting, gode grenmøter, og to treningsøkter til utøvere fra langrenn, hopp/ kombinert, telemark og randonee. 6 utøvere ble hedret med gaver/ premier.

Teft-stipend til Brødr. Skoglund!

Sparebanken Møre delte torsdag ut årets TEFT-stipend til unge talenter innen idrett og kultur. 16 unge utøvere ble tildelt stipend, og Andreas og Aleksander Skoglund, Molde og Omegn IF, var blant vinnerne. Gratulerer med velfortjent stipend!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB scanpix