Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 17.04.2021 Til 17.04.2021 Arr. navn SBM Cup Finale Arrangør Molde og Omegn IF Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 18.04.2021 Til 18.04.2021 Arr. navn Avlyst - SBM cup 2021 Arrangør Valldal IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.04.2021 Til 25.04.2021 Arr. navn Midt-norsk mesterskap i alpint Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Finale - SBM Cup-langrenn.

Lørdag inviterer Molde og Omegn IF til SBM Cup-renn i fristil, ved Skaret Skisenter. Invitasjon finner dere i terminlisten. Valldal IL kan dessverre ikke arrangere kretsrenn nå pga. Korona-situasjonen i Fjord kommune. Men heldigvis tar M.O.I. over rennet på kort varsel! Foto: Jon Forberg

SBM Cup Finale/ Midt-Norsk - Alpint

Alpinkomiteen inviterer til finale i SBM Cupen - og samtidig et Midt Norsk Mesterskap hvor også Trøndelag inviteres. Rennene arrangeres på Bjorli helgen 24-25 april. Innbydelse i terminlisten.

NM Alpint - Oppdal!

Denne uken arrangeres NM og FIS-renn i alpint på Oppdal. Onsdag er det NM-storslalåm, og fredag NM-slalåm. Vi har med flere utøvere fra MRSK - og med Sebastian Foss Solevåg "i spissen"- i jakten på medaljer! Klikk for program over dagene.

Samordnet rapportering 2021

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april.

Sesongslutt for Stikk Ut Ski!

Ny rekord denne sesongen innen både antall deltagere og antall tur-registreringer for Stikk Ut Ski - med over 34 000 turregistreringer! Uten en vindfull og snøfattig påske i skiløypene, kunne nok rekorden blitt enda høyere :) Takk til alle som har lagt skituren til Stikk Ut Ski-postene! Nå er Stikk Ut Ski-sesongen over, men det er nok mulig å etter-registrere frem til 8 april.

Skikrets-Ting

Hvis det åpnes for større møter, avholdes vårt Skikrets-Ting lørdag 05 juni. Sted er ikke avklart enda. Evt. vil det bli holdt et digitalt Skikrets-Ting onsdag 02 juni. Mer informasjon om Tinget, og grenenes Vårmøter kommer.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02