Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 06.08.2020 Til 09.08.2020 Arr. navn SBM samling 4 . Snøhallen Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 30.08.2020 Til 30.08.2020 Arr. navn Kjersemfjellet opp Arrangør Stordal IL Gren Rulleski Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 13.09.2020 Til 13.09.2020 Arr. navn Rulleski Trollstigen Opp Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Søknad om langrenn og turrenn i MRSK 2021

Langrennskomiteen sender ut informasjonsskriv om skirenn i 2021, Utkast til terminliste, og søknadsskjema for Kretsrenn. Klubber som ønsker å arrangere skirenn må lese informasjonsskrivet, og sende inn søknadsskjema innen 22 sept.

Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund har oppdatert sin koronaveileder etter oppdaterte retningslinjer 15. juni. Se NSFs nye koronaveileder for klubber og kretser.

Trollstigen Opp

Vårt spektakulære og tradisjonelle rulleskirenn "Trollstigen Opp" arrangeres søndag 13 september. Start ved Trollstigen Camping og Gjestegård, og målgang ved Trollstigen Fjellstue. Rennet er i klassisk stil, og arrangeres av LK og Kretslaget. Nærmere informasjon/ Innbydelse kommer.

Vårmøte Langrenn

Langrennskomiteen inviterer til Vårmøte, på Teams, førstkommende torsdag (25.06.) kl. 2000. Klikk for Saksliste, og Utkast til terminliste 2021. Klubbene har fått mail fra LK med link for tilkobling. Klubbene kan selv videresende påloggingsinfo til sine medlemmer. Hvis noen klubber ikke har fått mail med påloggingsinfo, så send mail til LK-Leder Petter Myrset. (se under)

Ny alpinsamling

Alpinistene i kretsen er godt i gang med forberedelser til ny sesong! "Iron-Man" fysiske tester ble nettopp gjennomført, og i disse dager er det ny skisamling, denne gang en 5-dagers samling på Juvass. Kai Grønningsæter og Anders Husby er som vanlig våre Kretstrenere.

Rulleskivett!

Et sikkert vårtegn er rulleskiløpere på veiene. Da er det viktig å følge regler for å hindre skader og ulykker - her er rulleskivettreglene!

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04