Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 11.12.2019 Til 13.12.2019 Arr. navn Fartssamling/skoleuke på Bjorli 11.-13.desember Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 14.12.2019 Til 15.12.2019 Arr. navn Kretssamling på Bjorli 14.-15. desember Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 04.01.2020 Til 05.01.2020 Arr. navn Bjorlirennene 2020 Arrangør Rauma Alpin Klubb - Alpin Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 18.01.2020 Til 18.01.2020 Arr. navn OSMARKARENNET SBM CUP 5 Arrangør Osmarka IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.01.2020 Til 26.01.2020 Arr. navn Fartshelg Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Morgendagens Skiledere: Opptak til Kull 2!

Vi søker 20 nye kandidater til prosjektet, vi inviterer både kvinner og menn til å søke, vi vil også denne gangen invitere med kandidater fra andre særforbund. Søknadsfristen er 15. desember.

Andreas Skoglund til WC-Lillehammer!

Molde og Omegn IF`s Andreas Skoglund er tatt ut i den norske troppen i Kombinert til WC-rennene på Lillehammer til helgen. Skikretsen Gratulerer med uttaket, og ønsker Lykke til!

Ny alpinsamling og Høstmøte på Bjorli

Neste uke er det ny alpinsamling på Bjorli. Det er "skolesamling" fra onsdag, og ordinær Kretssamling fredag til søndag. Og fredag kl. 1900 inviterer Alpinkomiteen til Høstmøtet-alpint ved Bjorlivollen låve, med mulighet for middag i forkant av møtet. Se informasjon på vår Facebook-side. (M&R Skikrets -Alpint) Klikk for Saksliste. Foto: Knut Arne Furseth

Kretssamling på Gålå

Kretslaget vårt samles på nytt til treningssamling, denne gang på Gålå - fra fredag til tirsdag. Nå går det "slag i slag" for våre hardt-satsende langrennsløpere! Flere av utøverne er nettopp kommet hjem - fra Gålå, etter en god start på sesongen under Gålåsprinten. Kretslaget retter en stor takk til våre samarbeidspartnere, for muligheten til å ha vår gode langrennsatsing i skikretsen!

Trenerkurs-alpint

Lørdag 14 desember er det mulig å delta på et "Kort Trenerkurs" i alpint på Bjorli i forbindelse med samlingen. Temaene under kurset blir 1: Svingteknikk, og 2: Løypestikking. Kurset gjennomføres i bakken fra kl. 1000 til 1600.

Gålåsprinten, NC senior

Mange gode prestasjoner av våre utøvere under Gålåsprinten i helgen! 3 pl. til Lone L. Øvrebust i J17, og 11 pl. til Iver Nås i G17. Og 7 plasser til både Karsten Andrè Vestad i G19-20, og til Martine L. Øvrebust i Kvinner senior. - Gratulerer til alle! Og neste helg er det ny Kretssamling for våre juniorer - også på Gålå.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02