Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 13.05.2021 Til 16.05.2021 Arr. navn SMB samling 1 - Juvass Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Trener II kurs - alpint

Er det interesse for å ta Trener 2 kurs i alpint? Vi starter opp Trener 2 kurs i forbindelse med Kretssamlingen på Juvass 13-16 mai. Kurset er rettet mot trenere i ungdomsårene 13-16 år. Krav for deltagelse er gjennomført Trener 1 kurs + gjennomført praksis. Klikk for mer informasjon om Trener 2 kurs.

Skikrets-Ting

Skikretsen innkaller og inviterer til Ting, lørdag 05 juni ved Vestnes Fjordhotel. Det blir muligens også Vår-fagmøter i noen av grenene samme dag. Tinget kan bli endret til et digitalt Ting, via Teams. Informasjon om dette kommer her på hjemmesiden tidlig neste uke.

Samordnet rapportering 2021

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april.

SBM Cup Finale/ Midt-Norsk - Alpint

Det ble et vellykket Midt-Norsk Mesterskap og Finale-helg i SBM Cup på Bjorli i helgen - med mye god skikjøring av våre unge alpinister. Gratulerer til alle - med en flott helg - og sesong! Resultater ligger under "Skirenn" på alpinsiden. Bilde: J16-pallen med Sienna Grande Bruseth og Frida Kaldhussæter på 2 og 3 pl.

Finale - SBM Cup-langrenn.

Finalen i Sparebanken Møre Cup ved Skaret Skisenter lørdag, ble en "festdag", med strålende vær - og topp skiforhold! Stor Takk til Molde og Omegn IF og Skaret Skisenter. Klikk for resultater og noe informasjon om premiering. Foto: Jon Forberg

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
NTB