Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 25.09.2022 Til 25.09.2022 Arr. navn Sport1 Tomra Rulleskicup #2 Arrangør Molde og Omegn IF Gren Rulleski Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 30.09.2022 Til 02.10.2022 Arr. navn Alpin Kretssamling 7 Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 11.03.2023 Til 11.03.2023 Arr. navn Silsetrenna 2023 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 11.03.2023 Til 11.03.2023 Arr. navn Silsetrenna 2023 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Sport 1 Tomra Rulleskicup

Søndag arrangerte Molde og Omegn IF " Sport 1 Tomra Rulleskirenn". Sprintrennet ved Skaret Skisenter var det andre - og siste i skikretsens rulleskicup denne høsten. Stor aktivitet, "fullt trøkk" i løypa, opprykk og nedrykk, og mange fine fighter helt inn i finale-heatene! Stor Takk til arrangørene for et flott rulleskirenn i en fin ramme - og med gode vafler :)

Ny samling for Kretslaget - Langrenn

Kretslaget vårt er i gang med samlingen i Molde og Skaret Skisenter, og intervaller er på planen i første økt fredag. Samlingen avsluttes med Sport 1 Tomra rulleskirennet ved Skaret Skisenter søndag. Pål Bjørn og Jan Erik er kretslagets trenere.

Strømstøtte for frivillige lag og organisasjoner

Lotteri og stiftelsestilsynet vil åpne for neste søknadsrunde 26. oktober, med søknadsfrist 16. november klokken 13:00. I neste søknadsrunde kan det søkes om strømstøtte for perioden juli-september 2022.

Heiskort ved Bjorli Skisenter

Bjorli Skisenter annonserer for tiden "Early Bird" priser. M&R skikrets kan også denne høsten bestille sesongkort samlet til våre klubber/ utøvere/ trenere/ støtteapparat/ familier, til de samme prisene.

Utstyr til trening

Skikretsen har kjøpt inn orgeltramper og plasthopp for utlån til klubbene våre. 6 x orgeltramp som også kan brukes til rulleski/ rollerblades (se video). Plasthoppene er beregnet til bruk kun om vinteren. Ta kontakt med skikretskontoret om noen ønsker å låne utstyret til aktivitet i klubben. Foto/ video: Lierplast as

Kretssamling - Alpint

Ni U14/U16 -alpinister fra kretsen gjennomførte i helgen en god samling i SNØ-hallen - under svært krevende forhold! Neste samling, 30 sept - 02 okt. blir på Juvass. Se informasjon og påmeldingslink i terminlisten.

Sport 1 Tomra Rulleskicup

Fullt trøkk under Sport 1 Tomra - Rulleskicupen ved Skaret Skisenter tirsdag! Rufsete vær - men det stopper ikke tøffe langrennsløpere!! Stor Takk til arrangøren Molde og Omegn IF. Håper hele kretsen stiller i neste Sport 1 Tomra Rulleskirenn søndag 25 sept.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
Foto: Hanna Johre / NTB