Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund har utarbeidet vår koronaveileder. Vi ber klubber og lag merke seg at veilederen blir endret ved behov.

Ubemannet kretskontor

På grunn av covid-19 og full stans av aktivitet innenfor idretten, har Norges Skiforbund permittert administrasjonen i skikretsen inntil videre.

Informasjon fra skikretskontoret

I tiden med stengt skikretskontor, må alle spørsmål og henvendelser stilles til vårt Styre - ved Leder og/ eller til Gren-lederne. All kontaktinfo finnes under "Om Skikretsen" i margen. Vi får håpe vi snart er tilbake i normale forhold igjen, og kan rette fokuset mot god - og økt aktivitet i alle grenene våre! Ber forøvrig om at alle klubber/ utøvere/ foreldre gjør opp for utestående fordringer fra sesongen - og 2019. (klikk for mer info)

Tid for Stikk Ut Ski tur!?

I disse dager med mye hjemme-tid og avlyste aktiviteter, kan en fin "Stikk Ut Ski" tur være en fin aktivitet! Følg Folkehelseinstituttets anbefalinger - og i tillegg - ikke skriv dere inn i turbøkene (smittekilde). Ha heller hanskene på - og registrer koden på nettsiden/ Stikkut-appen. Gå inn på stikkut.no - eller løyper.net - og finn gode turmål!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01