Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside. Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

FIS liste Alpint for neste sesong.

Det er tid for innmelding evt. utmelding av FIS-listen i alpint. Frist for innmelding/ utmelding settes til 25 august. Nye FIS-utøvere må sende inn/ legge ved signert Athletes Declaration. Årskontingenten til FIS-listen (bindende for de som blir innmeldt ved fristen) er øket for neste sesong, til kr. 500

Skiforbundets nye fagportal

Fagside med informasjon og tips og ideer for trenere, ledere, utøvere, foreldre og arrangører innenfor barne- og ungdomsidretten.

TEFT-stpend til Skiutøvere!

Sparebanken Møre delte torsdag ut TEFT mørestipend til 16 talentfulle ungdommer i en høytidelig seremoni på Martin Linge huset i Valldal. Rishi Sæter - Liabygda IL, og Isak Staurset - Rauma Alpin var blant de som mottok stipend, Gratulerer!

Vedr. neste alpinsamling på Juvass.

Neste alpinsamling i kretsregi på Juvass er som planlagt 24-27 juni. Samlingen er for de alpinistene som har meldt seg på til Alternativ 1 og 2. Hvis det er noen som vet at de ikke skal delta på denne samlingen, så meld fra til Gunnar Grimsson og/ eller Egil Åmbakk. Nærmere info om samlingen kommer.

Egen snøkanon?

Kan dette være av interesse for noen skianlegg/ skiklubber? Kanskje som et supplement i snøfattige tider?

Kursuke i alpint - fonna 2017

Det blir både trener I- og II kurs på folgefonna når årets kursuke i alpint vert arrangert 6.- 12.august. Sjå informasjon om kurstilbodet, rammeprogram og meld på via påmeldingslink.

"Stikk Ut - Ski" hedres med pris!

Friluftsrådet Nordmøre og Romsdal er nominert til å bli årets friluftsråd i Norge, etter sitt samarbeid med Møre og Romsdal Skikrets i prosjektet "Stikk UT - Ski"!

Midt Norsk Rulleskicup.

Informasjon om sommerens Midt Norsk Rulleskicup er nå klar. Vårt eget rulleskirenn "Trollstigen Opp" er et av rennene i cupen.

"Bestemannspremier" i MRSK for 2017.

Kristine Hjellbakk Hole - Sunnylven IL, Karsten Andrè Vestad og Andreas Skoglund - begge Molde og Omegn IF, ble tildelt Skikretsens "Bestemannspremier" under Skidagen i Molde lørdag, Gratulerer!

se flere nyheter Vis alle nyheter