Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 18.11.2021 Til 21.11.2021 Arr. navn FIS Bjorli -Alpint GS-SL Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 19.03.2022 Til 19.03.2022 Arr. navn Silsetrenna 2022 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 19.03.2022 Til 19.03.2022 Arr. navn Silsetrenna 2022 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Stikk Ut Ski

Stikk Ut Ski - videreføres også denne vinteren! Åpningsdag er 15 desember (der det er snø). Nytt i år er at Friluftsrådene sin Stikk Ut-App også benyttes i Stikk Ut Ski! Dette gjør det enda lettere å registrere turer/ turmål. Mer informasjon kommer senere. Det var veldig bra oppmøte fra nord-øst-vest-og sør i fylket på planleggingsmøtet onsdag:) Stor Takk til alle frivillige -og ansatte som er med å tilrettelegger for Stikk Ut Ski!

Høstmøte - Langrenn

Langrennskomiteen inviterer alle våre skiklubber, og langrenns-interesserte til Høstmøte ved Vestnes Fjordhotell, torsdag 18 november. Saksliste - og link til påmelding kommer. Sport 1 Tomra får besøk av Fischer samme dag, og vil også komme med en invitasjon.

Tidtagerkurs EQ Timing

M&R skikrets inviterer til kurs med EQ Timing lørdag 20 november. Det legges opp til et fysisk kurs hvor vi får besøk fra EQ Timing. Påmelding, tid og sted for kurset kommer, men interesserte bes holde av lørdagen!

Alpinsamling i Høstferien

Alpinistene i skikretsen var i forrige uke samlet til alpinsamling på Juvassbreen. Våre U14 og U16-alpinister fikk utfordret seg under skvært krevende værforhold! "Men man blir ikke best ved å sitte inne..."

Kretslaget-Langrenn

Kretslaget vårt i langrenn var i høstferien samlet til treningssamling i Torvikbukt. Samlingen inneholdt et variert opplegg med løping, rulleski, styrke mm. fra onsdag til lørdag. Snart venter det snøsamlinger for våre langrennsjuniorer.

Rulleskirenn Fristil, på Markane

Det ble en flott dag under det 3-dje og siste rulleskirennet i Sport 1 Tomra Rulleskicup på Ullsheim søndag! Stor takk til arrangør Hovdebygda IL! Resultater ligger under "Skirenn" på Langrennssiden.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB