Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 30.03.2019 Til 30.03.2019 Arr. navn Norgesmesterskap Randonee Arrangør Romsdal Randonee Klubb - ski Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 06.04.2019 Til 06.04.2019 Arr. navn Avslutningsrenn SBM Cup Arrangør Molde og Omegn IF Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 13.04.2019 Til 13.04.2019 Arr. navn Strandafjellrennet, SL Arrangør Stranda IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 14.04.2019 Til 14.04.2019 Arr. navn Strandafjellet PSL Arrangør Stranda IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

NM Randonee/ Romsdal Rando

Lørdag arrangerer Romsdal Randoneeklubb årets Norgesmesterskap i Randonee i forbindelse med Dynafit Romsdal Rando. NM arrangeres i Vengedalen i Isfjorden, Rauma.Her stiller hele norgeseliten til start!

NM del 2/ Finaler NC-Junior

NM del 2 og Finaler i Equinor Norgescup-Junior arrangeres på Lygna til helgen. Mange utøvere fra MRSK stiller til start i en eller flere av rennene. Karsten A. Vestad leder i sammendraget, og Mikkel Gautvik er nr. 9 i klasse G18 før finalehelgen! Også Kristine H. Hole og Ludvig Vartdal ligger høyt oppe i sine klasser, og vi ønsker alle våre utøvere "Lykke til"!

Telenorlekene i alpint

Denne uken arrangerer Freidig Alpin "Landsfinalen"/ Telenorlekene i alpint ved Vassfjellet Vinterpark i Trondheim. Dette er et nasjonalt mesterskap for 13-14 årsklassene, og MRSK stiller med en meget sterk tropp! Vi ønsker våre unge utøvere "Lykke til"!

NM Alpint i Hemsedal

Isak Staurset - Rauma Alpin ble best av våre under NM i slalåm og storslalåm i helgen, med 21 pl. i storslalåm. NM fortsetter mandag med Super G og Team-event.

5 pl. til Guro i VM!

Guro H. Kjølseth ble nr. 5 og ble beste norske dame under VM-parallell i Rjukan lørdag, Gratulerer! Dette var kanskje Guro`s siste internasjonale konkurranse, da hun vurderer å trappe ned telemark-satsingen til neste sesong.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
Morten V. Eriksen