Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 15.09.2019 Til 15.09.2019 Arr. navn Rulleski Trollstigen Opp Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Rulleski Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Terminlisten Langrenn/ Turrenn 2020

Langrennskomiteen (LK) Møre og Romsdal skikrets vil som vanlig koordinere terminlista for langrenn og turrenn i fylket, og vi ber derfor klubber som ønsker å arrangere langrenn kommende sesong å søke om dette. Vedlagt finner dere en foreløpig terminliste der hovedaktivitetene nasjonalt og regionalt er lagt inn, og med forslag til hvilke datoer/helger klubbene bør søke om å arrangere kretsrenn, KM og turrenn.

Ferie ved skikretskontoret

I Juli måned - og en uke inn i august er det ferie-stengt ved skikretskontoret. Men mailer vil bli lest innemellom. Send gjerne sms til mob.nr. 99509792 - om det er noe viktig. Ønsker dere alle en riktig fin sommer!

Offisiell åpning av Vikabakkene.

Lørdag 24 august er det offisiell åpning av Vikabakkene i Spjelkavika. Torsdag og fredag i forkant er det treningssamling i anlegget. Klikk for Invitasjon/ Innbydelse til et flott program for lørdagen, med hopprenn mm. Clas Brede Bråthen og flere landslagsutøvere kommer til Vikabakken denne lørdagen!

Kompetansehelg i skikretsen.

Helgen 21-22 september vil det bli arrangert en felles kurs og kompetansehelg for alle skigrenene våre i kretsen. Hvilke kurs og tema det blir tilbud om, og hvor kompetansehelgen blir er ikke klart enda, men hold av helgen! Mer informasjon kommer.

Startkontingentsatser

Skistyret har vedtatt en endring i startkontingentene for 2019-2020 sesongen for alle grener.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
NTB scanpix