Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 07.09.2019 Til 07.09.2019 Arr. navn Rulleskirenn -sprint Arrangør Molde og Omegn IF Gren Rulleski Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 15.09.2019 Til 15.09.2019 Arr. navn Rulleski Trollstigen Opp Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Rulleski Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 04.10.2019 Til 06.10.2019 Arr. navn Stordalssamlinga i langrenn Arrangør Stordal IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 20.10.2019 Til 20.10.2019 Arr. navn Sport 1 Tomra Rulleskicup - 3 Arrangør Hovdebygda IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.01.2020 Til 26.01.2020 Arr. navn Fartshelg Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Offisiell åpning av Vikabakkene.

Lørdag 24 august er det offisiell åpning av Vikabakkene i Spjelkavika. Torsdag og fredag i forkant er det treningssamling i anlegget. Klikk for Invitasjon/ Innbydelse til et flott program for lørdagen, med hopprenn mm. Clas Brede Bråthen og flere landslagsutøvere kommer til Vikabakken denne lørdagen!

Terminlisten alpint i MRSK

Vinterens Terminliste i alpint her i kretsen er klar. Alpinkomiteen ber klubbene legge inn sine renn i Sportsadmin, slik at de blir synlige på nett-terminlisten. Rennsesongen åpner med Sparebanken Møre cup på Bjorli 04-05 januar.

Trollstigen Opp!

Søndag 15 september arrangeres vårt tradisjonelle rulleskirenn "Trollstigen Opp". Se informasjon i bildet her - og i terminlisten. Meld deg på - og bli med på dette spektakulære rulleskirennet! Rennet inngår både i skikretsens "SBM cup 2020" og i "Sport 1 Tomra rulleskicup".

Krinssamling Markane

15.-18. august møtast krinslaget i langrenn til samling i Markane og Ullsheim. Samlinga vert gjennomført i lag med Møre og Romsdal kretslag og utøvarar frå landslinja skiskyting i Stryn.

Kompetansedag/ helg i skikretsen.

Lørdag 21 september (evt. også søndagen) vil det bli arrangert en felles kurs og kompetansedag for alle skigrenene våre i kretsen. Kursdagen holdes ved Vestnes Fjordhotel. Vi ber her om innspill/ tilbakemelding fra dere i klubbene våre, på aktuelle og interessante tema og emner som du - og din klubb trenger/ ønsker. (Klikk på Questback/ kort spørreskjema)

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB scanpix