Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 21.11.2019 Til 24.11.2019 Arr. navn FIS Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 04.01.2020 Til 05.01.2020 Arr. navn Bjorlirennene 2020 Arrangør Rauma Alpin Klubb - Alpin Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.01.2020 Til 26.01.2020 Arr. navn Fartshelg Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 14.02.2020 Til 16.02.2020 Arr. navn Fartshelg Strandafjellet Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 07.03.2020 Til 07.03.2020 Arr. navn Silsetrenna 2020 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Kretssamling Langrenn

Denne uken er det ny samling for Kretslaget vårt. Onsdag til søndag er det skisamling på Beitostølen, og etter planen venter 8 skiøkter i løpet av disse dagene på våre lovende utøvere. Som alltid med kretstrenerne våre, Pål Bjørn Øvrebust og Jan Erik Westerås.

Skisesongen i gang!

Nå er skisesongen i gang for fullt! Flotte forhold ved Bjorli skisenter. I helgen var det Kretssamling for både U16, U14 og U12/10 års gruppene våre på Bjorli.

Utstyrsmidler for 2019

Det er mange som etterlyser utlysning av utstyrsmidler da dette tidligere har vært publisert tidlig høst.

Høstmøtet/ Skikveld langrenn

Godt oppmøte og Vellykket Skikveld/ Høstmøte på Vestnes tirsdag. Mange gode tilbud hos Sport 1 Tomra, god treningsøkt for unge utøvere, og gode diskusjoner under Langrenns-Høstmøtet. Petter Myrset (LK-leder) og Bjørn Erik Langstein (Sport 1 Tomra og LK-medlem) var godt fornøyd med kvelden. Foto: Eva Langstein

Tone Gravvold - Århundrets kvinnelige idrettsutøver!

Tone Gravvold, Surnadal IL, ble i helgen tildelt Møre og Romsdal Idrettskrets pris som "Århundrets kvinnelige idrettsutøver i Møre og Romsdal", Møre og Romsdal skikrets Gratulerer med prisen!! Tone har hele 4 x Gull og 3 x Bronse fra Paralympics i Lillehammer, Nagano og Salt Lake City. Tone har i tillegg OL-sølv i skiskyting.

Dugnadspris til Per Olav Blikås!

Per Olav Blikås, Molde og Omegn IF, ble tildelt prisen "Årets Dugnadshelt" under M&R Idrettskrets sin 100 års jubileumsfest lørdag. Gratulerer til Per Olav med velfortjent pris! Per Olav har i en årrekke vært en stor bidragsyter i hoppanleggene i Molde (Mølleråsen og Skarbakkene), og i hopp og kombinertmiljøet i kretsen!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB scanpix