Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 28.08.2020 Til 30.08.2020 Arr. navn SBM samling 5 - Juvass Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 30.08.2020 Til 30.08.2020 Arr. navn Kjersemfjellet opp Arrangør Stordal IL Gren Rulleski Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 13.09.2020 Til 13.09.2020 Arr. navn Rulleski Trollstigen Opp Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund har oppdatert sin koronaveileder etter oppdaterte retningslinjer 1. august. Se NSFs nye koronaveileder for klubber og kretser.

SBM-Kretssamling i alpint

Alpinistene våre i kretsen gjennomførte denne helgen nok en SBM-alpinsamling. Denne gang var det en 3-dagers samling i innendørshallen SNØ i Lørenskog.

Felles samling i Trondheim

Skikretsene i Nord og Sør-Trøndelag, i samarbeid med Olympiatoppen Midt Norge, inviterer utøvere fra M&R skikrets til felles samling i Granåsen for utøvere fra 13 år - til seniorer, lørdag 12 september. Dette er en "Kickoff" samling frem mot VM på ski i 2025. Det blir basistrening, og faglig påfyll for utøvere, trenere og ledere.

Kretslagssamling - Langrenn

Neste samling for Kretslaget vårt i langrenn er på Ullsheim 13-16 august. Her blir også Krinslaget til Sogn og Fjordane skikrins med. Våre trenere er som vanlig Pål Bjørn Øvrebust og Jan Erik Westerås.

Kjersemfjellet Opp!

Skikretsen arrangerer ny Sport1 Tomra rulleskicup denne sommeren/ høsten. "Kjersemfjellet Opp" er første renn i cupen, og arrangeres søndag 30 august. Les mer - og se Innbydelse i terminlisten. Sport1 Tomra bidrar med premier for deltakelse i cupen.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB scanpix