Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside. Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

"Bestemannspremier" i MRSK for 2017.

Kristine Hjellbakk Hole - Sunnylven IL, Karsten Andrè Vestad og Andreas Skoglund - begge Molde og Omegn IF, ble tildelt Skikretsens "Bestemannspremier" under Skidagen i Molde lørdag, Gratulerer!

Referat fra Vårmøtet/ Plan for kretssamlingene.

Klikk for referat fra Vårmøtet alpint 20 mai. Her finner dere også foreløbig informasjon fra Alpinkomiteen vedr. alpinsamlingene i sommer/ høst. Plan og informasjon for U12-aldersklassene kommer snart.

Vellykkede Vårmøter og Krets-Ting!

Vel 100 deltagere var med på "Fagdagen" til Skikretsen. Deltagerne fikk med seg inspirerende foredrag av Claus Ryste og Gunnhild Torbjørnsen, gode treningsøkter, gode møter i grenene våre - og Tinget. Astrid Eide Stavseng ble gjenvalgt som Leder i MRSK. Anniken Hjellbakk Hole ble valgt som ny Nestleder. Klikk for oversikt over hvem som ble valgt inn i tillitsverv i MRSK for 2017-2019.

Martine L. Øvrebust uttatt til Team Veidekke Midt-Norge!

Stordal IL`s Martine Lorgen Øvrebust er tatt ut til neste sesongs Team Veidekke Midt-Norge, Gratulerer! Dette er første gang MRSK har utøvere med på TVMN. MRSK er "medeiere " i dette regionlaget sammen med skikretsene i Nord og Sør-Trøndelag.

Kretslaget - Langrenn 2017-18.

Her er informasjon om Kretslaget Langrenn for neste sesong, med samlingsplan. Pål Bjørn og Jan Erik ber om tilbakemeldinger innen 8 mai.

Telenorkarusellen 2017

Telenorkarusellrennene var igjen en suksess i Skikretsen. 31 klubbar arrangerte Telenorkarusellrenn, og mere en 4.000 barn deltok! Dette er helt i øvre sjikt av hva vi noen gang har hatt, og dette selv i en svært snøfattig vinter! En stor "Takk" til alle som har stått på og arrangert disse populære rennene!

se flere nyheter Vis alle nyheter