Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Nysnø, minus 4, gode skiforhold!

Denne helgen er det klart for ny kretssamling i alpint for U14 og U16 på Juvassbreen. I tillegg samarbeides det om klubbsamling for yngre løpere. Fra Juvass meldes det om fine forhold, med minusgrader og noe nysnø:)

Ønske om utvikling i klubben din?

Skikretsen ber klubbene om tilbakemeldinger på om det er noen områder innen skisporten vi (klubber og skikretsen) kan bli bedre på - og samarbeide bedre innen?

FIS-listen Alpint 2018-19

Det er tid for innmelding av navn på alpinsiter som skal stå på FIS-listen/ delta i FIS-renn neste sesong. Frist for tilbakemelding er 20 august. Nye løpere (f.2002) må også sende inn Athletes Declaration. Løpere som ikke lenger ønsker å stå på FIS-listen, må melde inn dette. Hvis ikke vil dere motta regning på årskontingenten.

Trener 2 kurs i langrenn

Skikretsen ser på muligheten for å starte opp et Trener 2 kurs her i kretsen i løpet av sen-sommeren/ høsten. Interesserte trenere - og klubber bes melde inn interesse til skikretskontoret. Mere informasjon om Trener 2 kurset finnes på Skiforbundets sider.

ExtraStiftelsen

Norges Idrettsforbund oppfordrer idrettslag til å søke om midler fra ExtraStiftelsen via NIF. Søkere bes kontakte sin skikrets/ forbund eller Idrettskrets, før søknaden sendes inn. Søknadsfrist er 15 august.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
Snorre Veggan