Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Kretslagssamling - Langrenn

Kretslaget vårt i langrenn samles neste helg til første samling for sesongen 2019-20. Det blir en innholdsrik samling med rulleskitrening, deltagelse i "Molde 7 topper" og to treningsøkter i forbindelse med Fagdagen/ Vårmøtete-dagen.

Svindal til trenerseminaret

– Jeg gleder meg til å komme, sier Aksel Lund Svindal foran Norges Skiforbunds årlige trenerseminar 1.-2. juni på Norges idrettshøgskole. Flere andre profilerte utøvere tar også turen på seminaret.

Fagdag-ski og treningssamling - Krets-Ting

Under Fagdag-ski og Vårmøtedagen i Molde 26. mai inviteres det til foredrag om "Hvordan få med flere? Rekruttering til skiidretten", og innen "Oppvarming for å prestere bedre". Atle Rolstadaas fra NSF og Gunnhild Torbjørnsen fra OLT-MN besøker oss denne dagen. I tillegg kan utøvere som ønsker det, få mulighet til to treningsøkter.

Temakveld med "Sunn Idrett"

Har du lyst til å få enda mer energi og overskudd til både trening, skole og andre aktiviteter? Vet du om du gir kroppen riktig drivstoff? Vil du forstå bedre hvordan både kosthold, vekst og utvikling påvirker idrettsprestasjoner? Ønsker du tips om hvordan skape matglede og trivsel rundt mat? Vil du vite mer om viktigheten av nok og god søvn? Da er denne temakvelden noe for deg.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02