Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 10.11.2018 Til 11.11.2018 Arr. navn Barmarkssamling med skiaktivitet i Torvikbukt Arrangør Torvikbukt IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 02.03.2019 Til 02.03.2019 Arr. navn Silsetrenna 2019 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 02.03.2019 Til 02.03.2019 Arr. navn Silsetrenna 2019 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Stikk Ut Ski - i nye løyper!

Til vinteren blir det "Stikk Ut Ski" også på Sunnmøre/ sør for Romsdalsfjorden! Mange skiklubber og skisentre over hele fylket blir nå med i "Stikk Ut Ski"! Dette er et flott skitur-tilbud/ lavterskel-tilbud/ folkehelsetilbud for skiløpere i alle aldre/ nivå. Håper skliklubbene engasjerer seg i tilbudet, og kan bruke dette aktivt i rekrutteringss - og klubbarbeidet.

Høstmøtet - Langrenn

Til informasjon: Vårt "Høstmøte - Langrenn" i skikretsen blir på Vestnes tirsdag 6 november, i forbindelse med Sport 1 Tomra`s "Skikveld" hvor bl.a. Åge Skinstad kommer. Øvrig program / saksliste for kvelden kommer.

Nettkurs i klubbledelse

Ønsker du å utvikle deg som klubbleder? Høgskolen i Molde tilbyr et nettbasert kurs rettet mot klubbledere i norsk idrett. Søknadsfrist er 01.desember.

Breddesamling paraalpint i Hemsedal

Skiforbundet inviterer til breddesamling alpint for syns og bevegelseshemmede 16.-22. november. Landslag og rekruttlag er til stede - kommer du også?? Påmeldingsfrist 31.oktober

Klart for ny lisenssesong

Skisesongen nærmer seg, husk at alle skiløpere over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn. Og vel så viktig, den fungerer også som forsikring.

Stordalssamlingen - langrenn.

Vellykket Stordalssamling igjen, og mange gode tilbakemeldinger fra deltagerne! Stor "Takk" til Stordal IL. Bilde: Frank Polte

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01