Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn NC i Fjelltelemark 2018 Arrangør Stranda IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn Silsetrenna 2018 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn Silsetrenna 2018 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn Fjellsæterrunden Arrangør Velledalen IL Gren Turrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 25.02.2018 Til 25.02.2018 Arr. navn Isfjorden Rundt Arrangør Isfjorden IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

TEFT-Stipend fra SBM.

Sparebanken Møre jakter på nye talent som har ekstra stå-på vilje og TEFT for det de holder på med. «Når du har talent, teft og vilje. Når du er i alderen 15-35 år, og kommer fra eller bor i Møre og Romsdal. Da er du en av de som kan søke om TEFT-stipend. Les mer og søk på sbm.no/teftstipend innen 1. mars»

2 x sølv i NM Jr. Kombinert!

Brødrene Andreas og Aleksander Skoglund - Molde og Omegn IF, fikk sølv under Teamsprinten i NM Junior i Stryn. Og lørdag ble Andreas også nr. 2 i den individuelle konkurransen, Gratulerer!

Norgescup Junior i Holmenkollen

Flere sterke prestasjoner av våre langrennsløpere under Norgescuprennene for Juniorer i Holmenkollen. Seier i klasse M17 år fredag til Molde og Omegn IF`s Karsten Andrè Vestad. Også flere andre utøvere imponerte fredag, bl.a. Vilde R. Lange, Vistdal IL. I søndagens renn ble Mikkel W. Gautvik, M.O.I. nr, 5 og Karsten A. Vestad nr. 9, Gratulerer til alle!

Hopp og Kombinert-helg.

Meget vellykket - og flott Hopp og Kombinert-helg i Skarbakkene i helgen! Takk til Hjelset Fram IL, Molde og Omegn IF - og andre klubber som bidro! Selv om vi ønsker oss flere deltagere, er det ikke noe å utsette på nivået til de utøverne vi har. Det vil komme nye topp-utøvere fra kretsen vår!

OL-Sølv til Ragnhild!!

En fantastisk prestasjon av Ragnhild Mowinckel - fra Sp.kl. Rival, Gratulerer!! Etter å ha ligget på 4 plass etter 1. omgang "klinte" hun til i 2.omg. og ble belønnet med SØLV! Gratulerer til Ragnhild, familien, klubben - og skikretsen!

Åpen Skiforbunds-samling i telemark - på Strandafjellet!

Skiforbundet - og Skikretsen inviterer til treningssamling/ helg på Strandafjellet i vinterferien (22-25.feb). Samme helg arrangeres også "Alperittet". Nye interesserte ønskes spesielt velkommen, og vi stiller med noe utlåns-utstyr og gode instruktører.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB scanpix