Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside. Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 21.10.2017 Til 21.10.2017 Arr. navn Barmarkssamling Alpint i molde Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 28.10.2017 Til 29.10.2017 Arr. navn Skisamling i Torvikbukt Arrangør Torvikbukt IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Høstmøtet/ fagdag - langrenn

Onsdag 8 november blir det Høstmøte og Fagdag for langrenn. Sport 1 Tomra inviterer oss til butikken på Vestnes, og Langrennskomiteen inviterer til spennende temaer ved Vestnes Fjordhotell. Vi får også besøk fra NSF-langrenn denne dagen. Så hold av datoen! Mer informasjon kommer.

Trenerseminar - Kompetansesenter for idrett

Vil du som trener være med å starte kompetansesenter for toppidrett i Møre og Romsdal? Ønsker du å være med å påvirke hvordan vi skal utvikle idrettsmiljøet for ungdom i Møre og Romsdal? Da bør du delta på denne kvelden.

Ski-møte i Hovdebygda.

Skikretsen inviterer til "Utvikling av skisporten-møte" i klubbhuset til Hovdebygda, torsdag 26.10. kl. 1800. Vi ønsker skigrupper i alle skigrenene fra alle klubber i "Ørsta/ Volda-området velkommen!

Kretslagssamling - Langrenn.

Denne uken har Kretslaget vårt lagt sin treningssamling til Molde, og første samlingsdag inneholdt rulleskiøkt ved Skaret Skisenter. Her har Pål Bjørn Øvrebust og Jan Erik Westerås gode treningsfasiliteter for våre lovende langrennsløpere.

Telenorkarusellen 2017/2018

Det er nå klart til å søke for å bli Telenor Karusell arrangør for sesongen 2017/2018. Søknadsfristen er 12. november.

Aktivitetscup for utviklingshemmede

1. oktober åpnet registrering i Aktivitetscupen. Her kan utøvere med en utviklingshemning registrere sin trening. Her er det hvor aktiv du er som teller, ikke om du kjører fortest eller går lengst. Du får poeng for ulik type aktivitet. De som er mest aktiv premieres ved sesongslutt - det er også random premiering i løpet av sesongen

Alpinsamling i høstferien.

Alpinistene har ny skisamling på Juvass i høstferien. Både U16, U14 og U12/10 gruppene trener på Juvass siste halvdel av neste uke. Følg med her, eller på vår Facebookgruppe - alpint over helgen for mer informasjon om program etc.

Vellykket langrennsamling i Stordal!

Stordal IL inviterte igjen til sin (og vår) tradisjonelle barmarksamling; "Stordalsamlingen". Denne gang var det den 10-ende samlingen Stordal IL kunne invitere til! Fantastisk god innsats av klubben - tusen takk for alle de meget gode samlingene! Se bilder og videoklipp på Facebookgruppen til Møre og Romsdal Skikrets Langrenn

Midtstuen

NM Normalbakke på TV

Norgesmesterskapet i Hopp Normalbakke i Midtstuen med de beste hopperne vil overføres direkte på Eurosport Norge. Rennet går på isspor og er det første for vintersesongen.

Terminlisten - Randonee 2017-18.

Terminlisten for Randonee er nå klar. Tre av de store rennene er i MRSK til vinteren. I tillegg kommer nok Silsetrennet til Batnfjord IL her lokalt.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03