Alpint Møre og Romsdal

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 11.02.2023 Til 11.02.2023 Arr. navn Stordalsrennet Arrangør Stordal IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 12.02.2023 Til 12.02.2023 Arr. navn Bjørnameisterskapen SL Arrangør Ørsta IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 18.02.2023 Til 19.02.2023 Arr. navn Tustenrennene Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Nye alpinrenn til helgen!

Til helgen er det to nye Sparebanken Møre Cuprenn i alpint. Lørdag inviterer Stordal IL til "Stordalsrennet" i storslalåm ved Arena Overøye. Søndag inviterer Ørsta Alpin til "Bjørnamesterskapet" i slalåm ved Ørsta Alpinsenter - Bondalseidet. Se innbydelser i terminlisten.

Alpin VM!

Alpin VM starter denne uken i Meribel og Courchevel i Frankrike. Ragnhild og Sebastian er "våre" utøvere fra MRSK. Ragnhild kjører Kombinasjonen, Super G og Utfor denne uken. Neste uke er også Sebastian i gang med sine øvelser. Vi ønsker begge to "Lykke til"!

Gratulerer igjen Ragnhild!

Gratulerer igjen til Ragnhild Mowinckel, Sp.kl. Rival/ Molde Alpin - og til skikretsen!! :) Imponerende sterk skikjøring og 2 - plass i WC-storslalåmrennet i Kronplatz - Italia onsdag, kun slått av Shiffrins!

Gratulerer Ragnhild!

Gratulerer Ragnhild Mowinckel og Sp.kl. Rival / Molde Alpin - med seier i WC Super G rennet i Italienske Cortina! M&R skikrets gleder oss til å følge Ragnhild videre utover sesongen!

Revidert Terminliste i alpint

Alpinkomiteen har gjort noen endringer i Terminlisten for kommende uker. Se under "Skirenn" på Alpinsiden. Fartsrennene på Bjorli denne uken går ut, og neste SBM Cup renn er et kveldsrenn på Tusten i Molde onsdag 01.02. Til helgen anmodes alle klubbene våre om å arrangere rekrutteringsrenn/ dag i egne alpinanlegg.

Sesongåpning - SBM Cup Alpint

Rauma Alpin arrangerte i helgen to gode SBM Cup renn i alpint på Bjorli. Stor Takk til Rauma Alpin med medhjelpere! Flere av kretsene alpinister åpnet rennsesongen med sterke resultater i renn med stor og god deltagelse også fra Trøndelag. Se resultater under "Skirenn" på alpinsiden vår.

Skisprell!

Lyst til å arrangere Skisprell i Møre og Romsdal? Skikretsen har som mål å bidra til økt rekruttering til klubbene, og ønsker at så mange klubber som mulig arrangerer skisprell i løpet av sesongen. 09-15 januar er "Skisprell-uka"!

Vis alle nyheter
nif-epi04, 04