Alpint Møre og Romsdal

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 13.11.2020 Til 15.11.2020 Arr. navn SBM samling 10 - Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 19.11.2020 Til 22.11.2020 Arr. navn FIS - NM Alpint, Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 25.11.2020 Til 29.11.2020 Arr. navn SBM samling 11 - Bjorli Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Terminlisten alpint i MRSK

Terminlisten for M&R skikrets - alpint for sesongen er klar. Ber nå om at alle rennarrangører legger inn sine renn i Sportsadmin/ minidrett.

Treningssamling for ungdom!

Skikretsen i samarbeid med M&R Idrettskrets og Norsk Friidrett M&R inviterer ungdom i alderen 14-19 år til en treningssamling på tvers av idretter. Samlingen er ved nye Idrettens Hus i Molde, lørdag 07.11. Basistrening, koordinasjon og ulik styrketrening er på programmet. Klikk for program og påmeldingsinfo.

Sesongkort på Bjorli

Bjorli Skisenter gir oss også denne sesongen mulighet for rabatterte priser på sesongkort, ved felles bestilling og betaling. Utøvere, trenere, ledere, og foreldre som aktivt bidrar i bakken under treninger og skirenn, kan bestille sesongkort via kretskontoret. Frist: 25.10.

Alpinsamling på Kvitfjell

Alpinistene i kretsen i U16 og U14 klassene er samlet til treningssamling i høstferien. Vanskelige forhold på Juvass førte til at samlingen er flyttet til Kvitfjell.

Ny periode for skilisens

Årslisens for hver sesong varer fra 1. oktober til 30. september, og gjelder fra betalingsdato. Med skilisens får du den beste forsikring ved idrettsskade både i trening og i konkurranse. Her kan du se de ulike lisenstypene.

Alpinsamling i SNØ-hallen

Alpinistene våre skulle etter planen ha samling på Juvass i helgen, men tok en rask avgjørelse pga vær og føre på Juvass - og flyttet samlingen til SNØ-hallen i Lørenskog. En veldig god samling - med veldig god innsats og fremgang på utøverne!

SKI-NYTT

Litt informasjon - og tilbud fra skikretsen til skiklubbene våre. "Ski-Nytt" var et blad som ble sendt ut i "gamle dager". Nå prøver vi å ha hjemmesiden vår mest mulig oppdatert. Ta gjerne kontakt om noe her kan være av interesse.

SBM-Kretssamling i alpint

Alpinistene våre i kretsen gjennomførte denne helgen nok en SBM-alpinsamling. Denne gang var det en 3-dagers samling i innendørshallen SNØ i Lørenskog.

FIS-listen alpint 2020-2021

Det nærmer seg tid for innmelding/strykning av utøvere til FIS-listen Alpint for sesongen 2020-2021. Sjekk lista for din klubb! Frist er innen september.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB