Alpint Møre og Romsdal

Vårmøter i skikretsen.

Skikretsens Vårmøter i alle grenene (langrenn/ Alpint/ Hopp & Kombinert/ Telemark holdes i klubbhuset til Spjelkavik IL, søndag 27 mai. Sett av datoen, nærmere informasjon om program kommer.

Hovedlandsrennet i Alpint

Imponerende resultater av våre alpinister under HL-Hemsedal! 2 x 2 plasser, flere 4 og 5 plasser, flere "topp 10" plasser, og mange rundt "topp 25"! Alle våre HL-deltagere viste at de er med blant de beste når det klaffer! Dette lover godt for fremtiden, og viser at MRSK er på "rett spor"!

MRSK 3-dje beste krets i Telenorlekene!

Ørsta Alpin`s Anny V. Molvær nr. 1 og 2 i henholdvis Slalåm og Storslalåm, 2 pl. til Aurora Stokkereit, 4 pl. til Ariana Rebbestad, Mathea Stranden, Jonas Hole Hagen, og en rekke rå-sterke resultater av alpinistene våre under "NM 13-14 år" på Oppdal i helgen, Gratulerer til alle! MRSK ble også nr. 2 i team-Eventen - etter meget imponerende skikjøring!

NM Alpint, Hafjell

NM Gull til Ragnhild Mowinckel, Sp.kl. Rival, og 4 pl. til Eirin Engeseth, Spjelkavik IL i storslalåm. Sølv til Nina Haver-Løseth i slalåm, og Bronsje til Sebastian Foss Solevåg i SuperKombinasjonen - Gratulerer! Også mye god skikjøring av våre andre NM-deltagere!

Sterke resultater under BAMA!

Frida Kaldhussæter, Stranda IL, ble tildelt Gullhjelmen for sine prestasjoner under BAMA Alpinfestival på Ål i helgen, Gratulerer! 1 x seier og 2 x 2.pl. er imponerende! Også Ingrid Myking, Vibeke og Mikal Waagsbø - alle fra Stranda IL - fikk sterke resultater!

Finale i SBM Cup - alpint

Resultater fra helgens SBM Cuprenn på Strandafjellet ligger under "Skirenn" på Alpinsiden.Sammenlagtlisten finnes også under Skirenn.

SBM Cup og KM - alpint.

Svært vellykkede alpinrenn både under Ørsta Alpin sitt Bjønnamesterskap/ SBM-Cup i slalåm lørdag, og Stordal IL`s KM/ SBM-Cup i storslalåm søndag! Se resultater under "Skirenn".

Seier til Ragnhild Mowinckel!

Seier til Ragnhild i WC-storslalåm i Ofterschwang i dag! En fantastisk prestasjon, og første norske dameseier i WC-storslalåm på mange år! Gratulerer igjen til Ragnhild, Fam. Mowinckel og til Sp.kl. Rival! Også Nina Haver-Løseth imponerte stort i 2 omg. og ble nr. 7, Gratulerer!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB scanpix