Alpint Møre og Romsdal

Finale- SBM Cup alpint!

Nå er alle Mesterskapene over, og det er tid for Finale-helg i Sparebanken Møre Cup i alpint. Stranda IL inviterer til SBM Cuprenn og Kretsmesterskap i slalåm på lørdag, og SBM Cup-finale i Parallellslalåm på søndag!

Referat fra Klubb-møtet på Sjøholt

Veldig godt oppmøte til Klubbmøtet på Sjøholt tirsdag. Klikk for referat fra møtet. Neste alpin-møte blir under skikretsens Vårmøter og Ting i Molde, søndag 26 mai. Program for denne dagen kommer etter påske.

2 og 3 pl. i FIS-renn

Gratulerer til Jørgen Slettaløkken, Rauma Alpin, med sterke plasseringer under FIS-rennene i alpint i Narvik i helgen!

Trippel Dansk Mester!

Gratulerer til Maia Søe Valde og Stordal IL, med Gull både i Super G, Kombinasjonen og slalåm, under det Danske Alpin-Mesterskapet på Trysil.I tillegg ble det Sølvmedalje i storslalåm, Gratulerer!

Hovedlandsrennet Alpint

Mange meget sterke resultater av våre unge alpinister under Hovedlandsrennet på Oppdal! 6 og 8 pl. til Ingvild, 7 pl. til Mathea, som våre "topp-resultater", men også flere sterke resultater av Oda, Bendik og Jonathan, Gratulerer til alle!

SBM Cup-sammenlagt.

Vedlagt ser dere status i Sparebanken Møre Cupen etter 11 renn. Nå gjenstår bare finalehelgen på Strandafjellet. Med forbehold om feil, som evt. kan meldes til AK eller Kretskontoret.

Telenorlekene i alpint

Bronse i Telenorlekene i søndagens slalåmrenn til både Frida Kaldhussæter og Jonas H. Hagen - Stranda IL! Og Sølv i storslalåmrennet lørdag til Frida! Våre unge alpinister fikk også flere meget sterke "topp 10", "topp 20" og "topp 30" plasseringer, og M&R skikrets ble fjerde beste krets i Telenorlekene/ Landsfinalen, Gratulerer til hele troppen vår! Klikk for fyldig rapport fra Lars Olav Tvergrov.

NM Alpint i Hemsedal

Isak Staurset - Rauma Alpin ble best av våre under NM i slalåm og storslalåm i helgen, med 21 pl. i storslalåm. NM fortsetter mandag med Super G og Team-event.

Endring i SBM Cup-finalen i alpint.

Helgen 13-14 april - arrangerer Stranda Alpin Finale-helgen i Sparebanken Møre Cup. Alpinkomiteen melder at rennet lørdagen endres fra storslalåm til slalåm, og gis status som sesongens Kretsmesterskap i slalåm. Parallell-slalåmrenet Palmesøndag går som planlagt. Innbydelser i terminlisten og under "Skirenn".

NM Jr. Gull til Jørgen!

Gratulerer til Jørgen Slettaløkken fra Rauma Alpin med Gull under NM Junior i storslalåm på Voss! Jørgen vant også FIS-rennet.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03