Alpint Møre og Romsdal

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 19.06.2021 Til 24.06.2021 Arr. navn SBM samling 4 - Juvass Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Alpinsamling - for U14 og U16 gruppene

Nok en veldig god alpinsamling er "i mål". Tre treningsdager ved Juvass-breen i strålende vær, og med fantastiske treningsforhold - takket være "verdens beste" støtteapparat! Og alpinistene viser solid utvikling gjennom samlingen.

Trener II kurs - alpint

Er det interesse for å ta Trener 2 kurs i alpint? Vi starter opp Trener 2 kurs i forbindelse med Kretssamlinger på Juvass. Oppstartsdato utsettes pga. korona-regler. Kurset er rettet mot trenere i ungdomsårene 13-16 år. Krav for deltagelse er gjennomført Trener 1 kurs + gjennomført praksis. Klikk for mer informasjon om Trener 2 kurs.

SBM Cup Finale/ Midt-Norsk - Alpint

Det ble et vellykket Midt-Norsk Mesterskap og Finale-helg i SBM Cup på Bjorli i helgen - med mye god skikjøring av våre unge alpinister. Gratulerer til alle - med en flott helg - og sesong! Resultater ligger under "Skirenn" på alpinsiden. Bilde: J16-pallen med Sienna Grande Bruseth og Frida Kaldhussæter på 2 og 3 pl.

Alpin kretssamlinger 2021

Alpinkomiteen ønsker nå en ny runde med påmelding til vårens og høstens kretssamlinger for neste sesongs U14 og U16 utøvere. Kartlegger samtidig evt. ønsker for U12. Alle som svarte i forrige runde bes også om å svare nå. Utkastet til samlingsplan er endret fra sist runde.

M&R skikrets - 100 år!

Gratulerer til alle skiklubber! Møre og Romsdal skikrets er 100 år i år! Stiftelsesdatoen vår er 12 mars, så fredag var vi "på dagen" 100 år! Alpin-miljøet feiret med grilling og brus i solen på Bjorli søndag, og Langrennsmiljøet feiret med brus til alle - etter rennet på Skaret lørdag. Kanskje kan vi også møtes i forb. med Skikrets-Tinget til våren, som er berammet til lørdag 05 juni! Klikk for en "Ski-hilsen" til klubbene våre.

Seier i FIS-renn til Isak Staurset

Rauma Alpin`s Isak Staurset vant dagens FIS-storslalåmrenn i Funäsdalen i Sverige. I gårsdagens FIS-storslalåmrenn ble Isak nr. 3. Gratulerer!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB