Alpint Møre og Romsdal

Trener 1 Alpint Juvass 2019

NSF inviterer til Trener 1-kurs Alpint på Juvass 24-28. juni 2019, parallelt med breddesamling for U14/U16. Påmeldingsfrist 10. juni.

Kompetansehelg i skikretsen.

Helgen 21-22 september vil det bli arrangert en felles kurs og kompetansehelg for alle skigrenene våre i kretsen. Hvilke kurs og tema det blir tilbud om, og hvor kompetansehelgen blir er ikke klart enda, men hold av helgen! Mer informasjon kommer.

Ny skisesong!

De to første skisamlingene på Juvass er gjennomført, og det meldes om svært vellykkede samlinger - og god steming i "alpinleiren" vår. Neste samling for de som har valgt Alt.1. er i slutten av juni. Foto: T.E.Heimen

Vellykket Skikretsting og Fagdag-ski.

Astrid Eide Stavseng ble gjenvalgt som ny Leder i skikretsen. Klikk for oversikt over vårt nye Kretsstyre og Grenkomiteer. Det ble en hyggelig Ting/ fag-dag, med god stemning blant de ca. 50 fremmøtte. Gode foredrag, et godt Krets-Ting, gode grenmøter, og to treningsøkter til utøvere fra langrenn, hopp/ kombinert, telemark og randonee. 6 utøvere ble hedret med gaver/ premier.

Alpinlandslaget 2019-20

Nina Haver-Løseth, Ragnhild Mowinckel og Sebastian Foss Solevåg, er som ventet med videre på det norske Alpinlandslaget for kommende sesong. 30 utøvere får tilbud om plass på alpinlandslagene for 2019-2020-sesongen.

Alpine Kretssamlinger-Samlingsplan

Ny plan for Kretssamlingene, med alternativene for U14 og U16 finner dere her. Klikk for mere informasjon om opplegget, påmelding, kostnader etc. Alpinkomiteen ønsker påmelding til Kretssamlingene innen 10 mai.

Finale- SBM Cup alpint!

Strålende vær og skirenn under Finalen i Sparebanken Møre cup i alpint på Strandafjellet i påsken. Se under Skirenn på alpinsiden for resultater.

Referat fra Klubb-møtet på Sjøholt

Veldig godt oppmøte til Klubbmøtet på Sjøholt tirsdag. Klikk for referat fra møtet. Neste alpin-møte blir under skikretsens Vårmøter og Ting i Molde, søndag 26 mai. Program for denne dagen kommer etter påske.

2 og 3 pl. i FIS-renn

Gratulerer til Jørgen Slettaløkken, Rauma Alpin, med sterke plasseringer under FIS-rennene i alpint i Narvik i helgen!

Trippel Dansk Mester!

Gratulerer til Maia Søe Valde og Stordal IL, med Gull både i Super G, Kombinasjonen og slalåm, under det Danske Alpin-Mesterskapet på Trysil.I tillegg ble det Sølvmedalje i storslalåm, Gratulerer!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB scanpix