Alpint Møre og Romsdal

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 25.03.2017 Til 25.03.2017 Arr. navn Rekruttrenn - AVLYST!!!!!!!!!!! Arrangør Skotfoss Turn & Idrettsforening Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 26.03.2017 Til 26.03.2017 Arr. navn Kretsrenn - AVLYST!!!!!!!!!!!!!!!!! Arrangør Skotfoss Turn & Idrettsforening Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 30.03.2017 Til 02.04.2017 Arr. navn NM Masters Stranda Alpin Arrangør Stranda IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

HL-Alpint på Hafjell denne uken!

Denne uken arrangeres Hovedlandsrennet i alpint på Hafjell. Våre unge alpintalenter er på plass, og starter utfortreningen allerede tirsdag. I løpet av uken er det Utfor, Super G, Super kombinasjon, Team-Event, Storslalåm og Slalåm på programmet. Vi ønsker våre alpinister "Lykke til"!

Vårmøter og Ting i skikretsen.

Lørdag 20 mai er datoen for "vårmøtene" i skigrenene våre, og Skikrets-Ting. Hold av datoen! Det legges opp til en innholdsrik dag med gode foredragsholdere, trening for utøvere, i tillegg til skifaglige saker i grenene. Det kan også bli "oppstart" fredag kveld, med et spennende tema.

Planlegging av neste sesong!

«Alpinmøtet» på Sjøholt 14.03. diskuterte trenings/ samlingsopplegg i – og omfang i kretsregi for neste sesong (2017-18). Dette for at alle klubbene vet hva Alpinkomiteen/ skikretsen tenker, hva Kretstrenerne ønsker/ tenker, og ikke minst for at alle klubbene nå kan planlegge sin aktivitet/ samlingsplan fremover. Foto: Kaaresen

NM Masters - Alpint

Stranda Alpin inviterer 30 mars - 02 april til Norgesmesterskap - Masters i alpint. Klikk deg inn for mere informasjon om dette flotte arrangementet!

Meget vellykket SBM cup og KM på Fjellsetra!

Spjelkavik IL arrangerte Kretsmesterskap i storslalåm og SBM cup i både slalåm og storslalåm i helgen under flotte forhold, med deltagelse og i nydelig skivær. Frida Kaldhussæter og Jonas Hagen (begeg Stranda IL) var blant vinnerne i helgen - Gratulerer! (Foto: Atle Hole for Sunnmøringen)

Alpinmøte tirsdag 14 mars.

Alpinkomiteen kaller inn alle alpinklubbene i skikretsen til Planleggingsmøte for sesongen 2017-18. Møtet er ved Systra Cafè på Sjøholt, tirsdag kl. 1800.

KM/ SBM cup Alpint.

Resultater fra søndagens Kretsmesterskap og Sparebanken Møre cup i slalåm på Strandafjellet finner dere nå under Skirenn" på alpinsiden.

Gratulerer Ragnhild!

Ragnhild Mowinckel fortsetter å vise "stor-form" etter VM, og hadde flere topp-plasseringer i Crans-Montana i Sveits, Gratulerer!

se flere nyheter Vis alle nyheter