Alpint Møre og Romsdal

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 20.01.2018 Til 20.01.2018 Arr. navn Young Attacking Vikings - Fjellsetra Arrangør Spjelkavik IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 28.01.2018 Til 28.01.2018 Arr. navn Spjelkavikrennet Arrangør Spjelkavik IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 03.02.2018 Til 04.02.2018 Arr. navn SG treningshelg på Stranda Arrangør Stranda IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Young Attacking Viking.

Helgen 20-21 januar inviterer Spjelkavik IL - i samarbeid med Skikretsen til "Young Attacking Viking" samling/ treningshelg ved Sunnmørsalpane Skisenter- Fjellsetra i Sykkylven. Dette blir en annerledes trenings - og konkurransehelg for barn og unge i alle aldre - i et basisanlegg med ulike terrengvariasjoner.Lørdag organiseres det trening og konkurranse i Basisanlegget. Søndag blir det uorganisert trening - etter eget ønske.

Sesongstart i Alpint!

Meget god deltagelse under sesongstarten i alpint på Bjorli! Solid gjennomføring av Rauma Alpin sin dyktige stab gav et veldig bra storslalåmrenn, med mye god skikjøring av våre unge utøvere. Resultater under "Skirenn".

Nytt sterkt WC-Slalåm av Sebastian!

Enda et meget sterkt WC-slalåmrenn av Sebastian Foss Solevåg! I søndagens renn i Adelboden kjørte Sebastian seg opp fra 10 pl. etter 1 omg. til en imponerende 7 pl. Gratulerer!

Basic Skills Snow Tour.

Skiforbundets "Norges-turnè" i bygging av Basisanlegg for utvikling av skiferdighet, og kurs innen Snøproduksjon, starter i Møre og Romsdal. 10 og 11 januar blir det kurs ved Skaret Skisenter (og Tusten Skiheiser) i Molde. Meld dere på nå! Vi utvider - forlenger påmeldingsfristen frem til oppstart, men ser helst at dere som ønsker å delta melder dere på bia link/ Questback.

Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01