Alpint Møre og Romsdal

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 07.01.2018 Til 07.01.2018 Arr. navn Bjorlirennet Arrangør Rauma Alpin Klubb - Alpin Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 16.02.2018 Til 18.02.2018 Arr. navn Stranda Alpin SG og SSL helg Arrangør Stranda IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.03.2018 Til 25.03.2018 Arr. navn Strandafjellrennet og PSL Arrangør Stranda IL Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Basisanlegg - kurs.

Basisanlegg for utvikling av skiferdighet - og kjempemorsom skiaktivitet! 10-11 januar inviteres det til kurs i hvordan dette kan lages, både i langrenns-anlegg og alpinanlegg. Anleggsansvarlige i NSF kjører kurset.

Alpinsamling - Bjorli

Neste Kretssamling/ alpinsamling på Bjorli blir helgen 02-03 desember. da blir det samling for både U16, U14 og U12/10. Informasjon kommer.

Ønske om kurs?

Har din klubb ønsker og/ eller behov for trenerkurs eller aktivitets/ treningsleder-kurs? Skikretsen har kursholdere som kan bidra med hjelp til god skiaktivitet.

Sesongåpning på Bjorli og Strandafjellet!

Flere skisentre/ steder i kretsen melder om flotte skiløyper! Bruk gjerne facebooksidene våre til å spre informasjonen/ gleden :) Lørdag åpner både Bjorli Skisenter og Strandafjellet skisenter for alpinistene.

Gratulerer til Sebastian!

Spjelkavik IL`s Sebastian Foss Solevåg kjørte inn til en knallsterk 7 plass under WC-slalåmrennet i finske Levi, Gratulerer! Sebastian ser ut til å ha endret litt på teknikk og "kjørestil" til denne sesongen, noe som ser ut til å være veldig positivt!

Tilbud fra Bjorliheimen Hotell

Skikretsen har innhentet tilbud på overnatting til klubbene våre, ved Bjorliheimen Hotell. Planlegger dere overnatting i forbindelse med samlinger - og skirenn på Bjorli, så anbefales Bjorliheimen Hotell.

Terminlisten- Alpint i MRSK

Her er terminlisten for alpint i skikretsen kommende vinter. Forhåpentligvis får vi en snørik vinter, og er klare til sesongstart for SBM-Cupen på Bjorli i januar. Nytt til vinteren blir en "Young Attacking Viking" treningscamp på Fjellsetra - åpent for alle klasser - og spesielt for de yngste alpinistene våre.

Gratulerer til Ragnhild med sterk 7 plass i Sölden!

Sp.kl. Rivals Ragnhild Mowinckel tok en sterk og meget gledelig 7. plass i WC-åpningen i storslalåm i helgen! Nina Løseth - Spjelkavik IL, fikk det ikke helt til "å stemme", og havnet litt lenger ned på resultatlisten.

Sesongkort på Bjorli.

Bjorli Skisenter tilbyr oss også denne sesongen rabatt på sesongkort ved felles kjøp og betaling. Tilbudet går til utøvere og trenere/ ledere/ støtteapparat i alle klubbene våre, både innen alpint og telemark. Frist for å sende inn navn etc. (klikk for mere) og betaling er 30 oktober.

Telenorlekene/ Landsfinalen - Alpint.

Telenorlekene i Alpint (U14) arrangeres til vinteren på Oppdal, 05-08 april. Hvis det er ønske om å bo samlet, så må vi være tidlig ute med bestillingen vår.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02