Stikk Ut Ski!

Nå gjelder å benytte sjansen - å komme seg ut på ski! Fine værmeldinger, flotte skiløyper, fine Stikk Ut Ski - turer, og holder man avstand - er det også Korona-trygt! Se turer og løypeinformasjon på www.stikkut.no. Bildet er fra Åmskaret i Ørsta. Foto: Hovdebygda IL

www.stikkut.no

M&R skikrets - ved svært mange av våre skiklubber, flere skisentre, løypelag, pluss kommuner,  preparerer nå skiløyper over hele fylket!

Og i et meget godt samarbeid med Sunnmøre Friluftsråd, og Nordmøre og Romsdal Friluftsråd, har vi tilrettelagt og organisert et stort antall Stikk Ut Ski - turmål (ca. 120) i skiløypenettet i hele fylket. På nettsiden til Stikkut finner dere alle turmålene, turbeskrivelser, kart mm, og man kan registrere sine turer - og få fine oversikter.

Via www.løyper.net - eller inne på Stikkut-sidene ser dere også når det ble kjørt opp skispor til alle turmålene.

M&R skikrets retter en Stor - Stor TAKK - til alle skiklubber, løypelag, og skisentre, med alle sine frivillige ildsjeler - og ikke minst tråkkemaskinførere/ løypekjørere - som legger ned utallige gratis-timer med å tilrettelegge for oss som er så glade i å gå på ski!

Trenger noen et tur-tips, så anbefales en Stikk Ut Ski - tur på det sterkeste! :)

NIF-EPI01, 01