Freestyle Hordaland skikrets

Spelemiddelkurs for skianlegg

Hordaland skikrets og Sogn og Fjordane skikrins ynskjer velkomne til eit nytt kurs om spelemiddelordningar som gjeld skianlegg. Webinaret går torsdag 6. oktober kl 1930 - 2100

Ei aktiv helg med Haustcamp er over

Takk for kjekke dagar på Bømoen. Dyktige instruktørar var med på å lage vår mest allsidige samling for våre skigreiner. Deltakarane fekk vore med på bla: O-løp i mørket, terrengsykling, hallaktivitetar med turn, rulleski, rollerblades, løp/leik og ikkje minst elveaktivitetar og padling var noko av alt det morosame ungdomane fekk prøvd.

Haustcamp på Bømoen

Velkomne til Haustcamp på Bømoen helga 16. - 18. september. Samlinga er for alle skigreiner og gjeld for aldersgruppa 2007 - 2011. Ei veldig allsidig og sosial samling med kjekke trenarar frå skikretsen er i vente!

Vi inviterer til lokale jentecamper!

Sammen med DNB og deres initiativ #huninvesterer inviterer vi til lokale jentecamper over hele Norge lørdag 27. og søndag 28. august! Sammen skal vi vise at også #hunkjørerfreeski.

Ønsker din klubb å arrangere NOR Freeski Jentecamp?

I samarbeid med DNB og deres initiativ #huninvesterer skal vi for fjerde året på rad arrangere NOR Freeski Jentecamp. I år som i fjor blir det lokale camper spredt over hele Norge, og vi håper at akkurat din klubb vil være med å arrangere en dag fylt med aktivitet og idrettsglede!

Vårmøte Hordaland skikrets

Torsdag 2. juni kl.18 inviterer Hordaland skikrets til vårmøte på Voss gymnas. Fellesdel med informasjon etterfulgt av greinmøter.

Aktive kveldar i flotte anlegg

Forrige veke hadde Hordaland skikrets nokre veldig innhaldsrike kveldar i lag med nokre av våre dyktige skiklubbar i anlegga deira. Marianne Myklebust frå Norges skiforbund likte det ho såg i anlegga som vart besøkte.

Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01