Hordaland Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 25.03.2017 Til 25.03.2017 Arr. navn Rekruttrenn - AVLYST!!!!!!!!!!! Arrangør Skotfoss Turn & Idrettsforening Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 25.03.2017 Til 25.03.2017 Arr. navn Fanarennet - Klassisk Arrangør Fana IL Gren Langrenn Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 26.03.2017 Til 26.03.2017 Arr. navn Kretsrenn - AVLYST!!!!!!!!!!!!!!!!! Arrangør Skotfoss Turn & Idrettsforening Gren Hopp Krets Telemark og Vestfold Skikrets Live
Fra 30.03.2017 Til 02.04.2017 Arr. navn Telenorleikane Voss 2017 Arrangør Voss IL Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 21.04.2017 Til 23.04.2017 Arr. navn Vestlandsmesterskap Alpint 2017 Arrangør Fana IL Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live

Myrkdalsfart

I samarbeid med Norges Skiforbund inviterar Voss Alpin til fartssamling i Myrkdalen 05.-07. mai 2017.

Kjempeinnsats i Special Olympics World Winter Games 2017

Vi er godt i gang med lekene i Østerrike og det hagler inn med strålende resultater. Her har flere av utøverne prestert sitt aller beste, mange drømmer har nok blitt oppfylt disse dagene og overalt ser vi en enorm stor idrettsglede.

Resultat Vestlandske skistemna og kretscupen

Tradisjonsrike Vestlandske skistemna vart arrangert på søndag. 225 fullførde på kretsrennet, der Vebjørn Turtveit og Emma Skjoldli var dei raskaste i lengste løypa. Sjå også oppdatert poengliste i kretscupen føre helgas store finale på Sjusete med fanarennet.

Klart for Big Air i Myrkdalen, Voss

Fredag og lørdag ettermiddag er det klart for verdenscupfinale i Big Air i Myrkdalen utenfor Voss. Norges Skiforbund sender 11 utøvere til rennene.

Fanarennet 25. mars

Det utsatte Fanarennet i langrenn går av stabelen laurdag 25. mars. Dette vert også årets finale i kretscupen. Rennet vert på Sjusete i Kvam, der det kan meldast om gode forhold for helga. Skulle det vere behov for reservearena så vil dette verte meldt på torsdag.

Langrennsjuniorane på NM

I helga var 20 utøvarar frå Hordaland skikrets med på junior-NM langrenn i Harstad. Hordalandsløparane hevda seg godt i konkurranse med Noregs beste.

Klar for avreise til World Games

Special Olympics World Winter Games er verdens største arrangement for utviklingshemmede og arrangeres i Østertike 18.- 25. mars 2017. Dit setter 13 langrennsløpere og 7 alpinister kursen for å representere Norge

I møte med Kongen og Holmenkollen

Hordaland skikrets sendte 8 deltakarar til Kong Haralds ungdomsstafett for 15-16 åringar i Holmenkollen. Kongen sjølv inviterte på pølsefest i tillegg til stafettkonkurranse. Våre ungdomar gjorde det godt i tøff konkurranse med dei andre skikretsane. Sjå bilete frå turen og resultat Kong Haralds ungdomsstafett