Hordaland Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 02.10.2022 Til 02.10.2022 Arr. navn Rulleskirenn Voss Ski- og Tursenter Arrangør Voss IL Gren Rulleski Krets Hordaland Skikrets Live

Tilskot langrenns- og turlangrennsløyper

Vestland fylkeskommune har etablert ei søknadsbasert driftsstøtte til skianlegg som legg til rette for langrenn og turlangrenn. Tilskotet skal stimulere til hyppig løypekøyring i anlegg som fyller regional funksjon.

Strømstøtte for frivillige lag og organisasjoner

Lotteri og stiftelsestilsynet vil åpne for neste søknadsrunde 26. oktober, med søknadsfrist 16. november klokken 13:00. I neste søknadsrunde kan det søkes om strømstøtte for perioden juli-september 2022.

Kretssamling i langrenn 30. - 2. oktober

Velkomne til vår kretssamling i samarbeid med Vossalangrenn på Voss- ski og tursenter. Samlinga er for utøvarar fødd i 2008 og eldre. Voss gymnas inviterer til utvida samling for utøvarar som skal opp i 15- og 16 års klassen. Meld på!

Ei aktiv helg med Haustcamp er over

Takk for kjekke dagar på Bømoen. Dyktige instruktørar var med på å lage vår mest allsidige samling for våre skigreiner. Deltakarane fekk vore med på bla: O-løp i mørket, terrengsykling, hallaktivitetar med turn, rulleski, rollerblades, løp/leik og ikkje minst elveaktivitetar og padling var noko av alt det morosame ungdomane fekk prøvd.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01