Velkomne til Sumarcamp i Jondal

Hordaland skikrets gledar seg til treningssamling i Jondal. Me brukar både breen med topp langrennsløyper og det gode treningsområdet nede i Jondal. Samlinga startar laurdag 24.juni og me avsluttar etter lunsj tysdag 27.juni. Sjå program med ta med liste.

Kursuke i alpint - fonna 2017

Det blir både trener I- og II kurs på folgefonna når årets kursuke i alpint vert arrangert 6.- 12.august. Sjå informasjon om kurstilbodet, rammeprogram og meld på via påmeldingslink.

Invitasjon til kretssamling på Osterøy

Osterøy il inviterer også i år på ei fartsfullt treningssamling for skikretsens juniorløparar i langrenn. Samlinga startar fredag 23. juni og varer til søndag 25. juni. Sjå invitasjon og meld på!

Nye fjes i Hordaland skikrets

Under skikretsens ting, så vart det endringar i både styret og komiteane. Johan Børsheim frå Ulvik il, tar blant anna over leiarvervet i skikretsen etter Ida Sætersdal.

Årets utøvar 2017 Hordaland skikrets

Hordaland skikrets delte i år ut årets utøvar prisen til Gaute Kvåle, Røldal il, for sin imponerande sesong i langrennssporet med blant anna ein 5. og 6. plass i U-23 VM.

Emma Skjoldli på landslag

Emma Skjoldli frå Bulken il har fått plass på Noregs juniorlandslag i langrenn. Etter ein fantastisk sesong som førsteårs løpar i 19-20 års klassen, så var det verken overraskande eller ufortent at Bulkenløparen er tatt inn på laget som ei av 6 jenter. Hordaland skikrets gratulerer!

Resultat vestlandsmesterskapet

Sjå resultat frå vestlandsmesterskapet som samla over 170 alpinistar frå Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal og Agder og Rogaland skikretsar. Grunna dårlege føreforhold vart fredagens program avlyst.

Open klasse 2017

27. april til 1. mai er det Open klasse i Myrkdalen. Er du glad i å stå på ski eller brett? Her er det eit utal av aktivitetar/konkurransar og underhaldning. Sjå informasjon og meld på!

Invitasjon Hordaland skikrets - ting 2017

Hordaland skikrets arrangerer årets skikretsting 6. mai i Myrkdalen. Det vert fagmøter og gode innlegg på hovuddelen. I år inviterer me til ein guida skitur på søndagen for alle interesserte.

Finale i Norgescupen og NM del II

Hordaland skikrets avslutta helgas nasjonale renn i langrenn med mange ulike konkurransar. Det var både NM i teamsprint, 5 og 10 km og 50 og 30 km. Juniorane avslutta med norgescupfinale i duathlon. I år var heile 8 løparar frå Hordaland kvalifisert til finalen for juniorane.

Vel gjennomførde telenorleikar av Voss alpin

Over 300 13 og14 åringar frå heile landet var i helga med på Telenorleikene på Voss. Arrangøren losa ungane gjennom flotte konkurransedagar og sosiale tilstellingar. Våre lokale alpinistar gjorde det godt i konkurranse med landets beste. På team-event vart det 2. plass!

Invitasjon til Myrkdalsfart

Voss alpin i samarbeid med Norges skiforbund og Myrkdalen inviterer til fartssamling 5. -7. mai. Myrkdalsfart har som mål å laga til den kjekkaste leikeplassen for fartsglade alpinistar, med hopp i forskjellige storleikar, løyper med bølger i sving, bølgefelt, løype med fartsmåling og mykje anna moro. Sjå invitasjon.

Velkomne til Vestlandsmesterskap

Fana Alpin inviterer til Vestlandsmesterskapet i alpint 21. - 23. april i Myrkdalen. Sjå invitasjon med program og overnattingstilbod. Hugs også å meld dykk på felles løpermiddag.

Lokale alpinistar på hovudlandsrenn

Forrige veke var 14 alpinistar frå Hordaland med på årets hovudlandsrenn. Dette er eit uoffiselt NM for landets 15- og 16 åringar. Dei hevda seg bra i selskap med hardtsatsande ungdomar frå resten av landet.

Fanarennet og finale i kretscupen

Fana il arrangerte det flytta fanarennet i helga. Det markerte også finale for årets kretscup i langrenn. 200 løparar stilte på rennet med skikkeleg klisterføre. Raskaste dame i 5 km var Guro Skjeldal frå Bulken i j 17 år. Blant karane i lengste løypa, så var det bror Kristian Skjeldal frå Bulken i m19-20 år som var raskaste løpar. Sjå samanlagtlista totalt i årets kretscup for langrenn.

Myrkdalsfart

I samarbeid med Norges Skiforbund inviterar Voss Alpin til fartssamling i Myrkdalen 05.-07. mai 2017.

Resultat Vestlandske skistemna og kretscupen

Tradisjonsrike Vestlandske skistemna vart arrangert på søndag. 225 fullførde på kretsrennet, der Vebjørn Turtveit og Emma Skjoldli var dei raskaste i lengste løypa. Sjå også oppdatert poengliste i kretscupen føre helgas store finale på Sjusete med fanarennet.

Klart for Big Air i Myrkdalen, Voss

Fredag og lørdag ettermiddag er det klart for verdenscupfinale i Big Air i Myrkdalen utenfor Voss. Norges Skiforbund sender 11 utøvere til rennene.

Fanarennet 25. mars

Det utsatte Fanarennet i langrenn går av stabelen laurdag 25. mars. Dette vert også årets finale i kretscupen. Rennet vert på Sjusete i Kvam, der det kan meldast om gode forhold for helga. Skulle det vere behov for reservearena så vil dette verte meldt på torsdag.

I møte med Kongen og Holmenkollen

Hordaland skikrets sendte 8 deltakarar til Kong Haralds ungdomsstafett for 15-16 åringar i Holmenkollen. Kongen sjølv inviterte på pølsefest i tillegg til stafettkonkurranse. Våre ungdomar gjorde det godt i tøff konkurranse med dei andre skikretsane. Sjå bilete frå turen og resultat Kong Haralds ungdomsstafett

KM i storslalåm og slalåm i Eikedalen

I helga arrangerte Fana il og Samnanger alpin Frydenbørennet og Samnangerrennet. Det vart arrangert kretsmeisterskap i både laurdagens storslalåm og søndagens slalåm.

Vel gjennomført Tour de Hardanger

Sjå resultat frå helgas nyvinning Tour de Hardanger. Takk til Il Korlevoll-Odda og Røldal il for eit flott tillaga arrangement. Tilbakemeldingane var klare på at dette var ei kjekk skihelg. Neste år satsar me på at det er mindre nasjonale arrangement samstundes.

Klaus Finne i kvalifisering til X-games

Sjå Klaus Finne frå Voss freestyleklubb i kvalifisering til X-games finale på Hafjell. Sendinga går på Tv2 sumo frå kl 1430 i dag. Følg med, så kryssar me fingrane for kvalifisering!

Plan hopp og kombinert

Det har vore ein snøfattig vinter så langt, og det har vore utfordrande å få til hoppklare bakkar. I Hordaland er alle bakkane på Framnes klare.

Velkomne til Tour de Hardanger

Det vert ei spennande helg når kretscupen flyttar seg til Hardanger og Røldal/Seljestad. Følg linkane for påmelding på heile touren og enkeltrenn for dei yngste.

Nordisk cup i kulekøyring

Voss freestyleklubb arrangerte i helga nordisk cup i kulekøyring. Sjå resultat og flotte bileter frå helgas konkurranse.

Imponerte på hovudlandsrennet

Det var 27 deltakarar frå Hordaland med på årets hovudlandsrenn i langrenn. Der var ikkje langt i mellom toppresultata frå våre løparar. Gjengen frå vest koste seg med både campingliv og ulvesafari mellom slaga i konkurranseløypene på Tolga.

Resultat Herresåsen rundt

Det var vel 50 løparar som stilte i konkurranseklassen når IL Vargar inviterte til Herresåsen rundt. Det var Daniel May Instanes frå Fana il og Jorid Mørkve frå Eldar, som var dagens raskaste på 30 km løypa.

Ungdomsstafetten 2017

Årets ungdomsstafett i Holmenkollen vert arrangert sundag 12. mars. Sjå viktig informasjon frå langrennskomiteen til aktuelle løparar og foreldre til arrangementet i Holmenkollen.

Resultat KM super-g Hordaland skikrets

Etter flytting av Lønahorgifart og KM i super-g til Myrkdalen, så vart det eit meir kompakt arrangement enn det som var terminfesta. To gode renn på laurdag vart det allikevel. Sjå resultat frå super-g og KM i super-g arrangert av klubbane i Hordaland i fellesskap

Resultat Kvammasprinten og Torefjellsrennet

Kvam Langrenn- og Skiskyttarklubb arrangerte både Kvammasprinten og turrennet Torefjellsrennet på Sjusete i helga. Etter ein usikker start på veka, vart det i samarbeid mellom vergudane og dugnadsfolket i Kvam laga til gode løyper i flott vinterføre. sjå resultat og rapport med kjekke bilete.

Puljerangering Hordaland skikrets

Sjå oppdatert puljerangering før helgas fartsrenn i Myrkdalen. Vedlagt også oppfriskning av puljeplasseringsinformasjonen som alpintkomiteen beslutta.

Oppdatering rundt Kvammasprinten og Torefjellsrennet

Sidan Sjusete vart velsigna med ca 20 cm snø natt til onsdag, så såg ei usikker rennhelg straks mykje betre ut. Kvammasprinten går som planlagt, mens Torefjellrennet kan verte arrangert i alternativ trase(5 km rundar). Hugs påmeldingsfrist!

Lønahorgi fart og KM i super g er flytta

KM og fartsrenn vert arrangert i Myrkdalen i staden for Lønahorgi. Flyttinga inneber at ein får mindre tid i anlegget. Sjå plan og informasjon om gjennomføring av renna til helga.

Noregscupen på Voss vel i hamn

Då var Noregscupen og NM i sprint gjennomført på Voss. Etter tallause dugnadstimar med snøproduksjon og tilrettelegging, kunne ikkje ein gong eit plaskande regnver utover helga stoppe eit rekordstort arrangement på Voss ski- og tursenter.

Resultat Tertnesrennet 2017

Tertnes alpin arrangerte i helga sitt Tertnesrenn. Det var storslalåm på laurdag og slalåm på søndag. Trass lite snø i terrenget og eit ausande regnver, så var det gode forhold i traseen. Sjå resultat.

Noregscupen for junior inntar Voss

Det er venta ca 1000 deltakarar både fredag, laurdag og søndag, når Noregscupen i langrenn vert arrangert på Voss ski- og tursenter. Sjå link til oppdateringar og liveresultat.

Resultat NM junior I og Fis renn på Voss

Voss alpin arrangerte både NM junior I og FIS-renn i slalåm og storslalåm i helga og fram til tysdag. Anniken Røynstrand frå Fana il, tok likesågodt med seg gull heimatt.

Resultat frå BKK rennet

Bulken il nytta Drevtjørn når dei arrangerte årets BKK-renn. Raskaste dame på 5 km var Anna Lussand Selheim frå Il Viljar. Blant herrene var det Vebjørn Turtveit frå Voss il som var raskast på lengste løypa. Sjå resultat og oppdatert poengliste i kretscupen.

4,8 millioner fordelt i prepareringsmidler

Norges Skiforbund har fordelt 4,8 millioner til klubber i ski-Norge til innkjøp av utstyr til å kjøre opp skiløyper. Midler fra utstyrsordningen bidrar til at flere klubber har fått investert i ny prepareringsmaskin siste året.

Avlysing og flytting av renn til helga

Laurdagens Kvinnheradrenn er avlyst grunna snømangel. Det vil ikkje verte noko alternativt renn denne dagen. Bulken il sitt renn på søndag er flytta til Ulvik og Drevtjørn skistadion. Når det gjeld Fanarennet som vart avlyst på laurdag, så er dette flytta til laurdag 25. mars. Nærare informasjon kjem om dette.

Vikingrennet gjekk i Ulvik

Etter avlysinga av Fanarennet, så var det kjærkome at Ulvik il på kort varsel tok på seg vertskapsrolla til Vikingrennet. 240 skiløparar fekk glede av dette.

Strålande NM resultat for Hordaland

Løparane frå Hordaland som var med i NM på ski på Lygna gjorde sine saker veldig bra. Det toppa seg med ei fantastisk stafettavslutning på meisterskapen for fleire klubbar frå Hordaland.

Vinjar Slåtten slo til i Deer Valley

Vinjar Slåtten frå Voss freestyleklubb slo til med 6. plass og sesongbeste på torsdagens verdscuprenn i Deer Valley, USA. Tevje Lie Andersen fulgte opp med ein flott 9. plass.

Jubeldag for Kvåle og Grave

Det var ein torsdag utanom det vanlege for Odda kommune sine håpefulle skitalent når Nils Magnus Bøen Grave frå Il Korlevoll-Odda vart nummer 7 på 15 km klassisk i NM. Like etterpå gjekk Gaute Kvåle frå Røldal u-23 VM i Park City. Dette endte med 5. plass og vart dermed beste Norske løpar.

Flytting av kretsrenn

Både laurdagens Fanarenn og søndagens Vikingrenn vert flytta til Voss ski- og tursenter. Dette vert gjort grunna manglande snø i Bergen. På Voss kan dei melde om 15 cm nysnø og strålande forhold.

Kretsmeisterskap i Ulvik

Årets kretsmeisterskap i langrenn vart arrangert i helga. Honnør til Ulvik il, som berre fekk "vel lete" for arrangementet og løypene. Renna bestod av klassisk på laurdag og friteknikk på søndag. Sjå resultat.

Bavallsrennet 2017

Voss alpin arrangerte det utsatte Bavallsrennet i helga. Over hundre deltakarar fekk gjennomførd gode konkurransar i storslalåm på laurdag og slalåm på søndag. Sjå resultatlister og linkar til bilete og videosending.

Open dag

Voss gymnas - Freeski og snowboard linja inviterer 2001 årgangane til open dag. Sjå invitasjon!

Invitasjon til Bavallsrennet 2017

Det utsatte Bavallsrennet vert arrangert til helga. Hugs påmeldingsfrist torsdag 26. januar. Sjå oppdatert invitasjon med tidsplan for helga.

Informasjon om KM i Ulvik

Ulvik il inviterer til Kretsmeisterskap i langrenn 28. og 29. januar. Sjå oppdatert invitasjon og vedlagt tilbod på overnatting i samband med arrangementet. NB! Påmeldingsfristen er satt til onsdag 25. januar.

Karoline Simpson-Larsen utteken til VM

Hordaland skikrets gratulerer Karoline Simpson-Larsen med uttaket til junior-VM i Park City. Vargarløparen slår dermed følge med Gaute Kvåle frå Røldal, som skal konkurrere i U23 VM på same plass. Me ynskjer begge lykke til "over there"! Sjå sak om uttak Junior-VM

bilde hentet fra Kongsberg IF sin side

K-Jump - resultatprogram i beta

Mange synes Ehopp er vanskelig, og det er derfor meget gledelig at vi har en ivrig, ung hopper som har utviklet et resultatprogram som nå er i beta.

Sesonginformasjon 2016/2017

NSF hopp ønsker å styrke sin informasjon ut til hopp-Norge, og i denne anledning har vi en laget en første versjon av Sesonginformasjon 2016/2017.

Hordalandsløparane på Norgescup

Det var 24 Hordalandsløparar i sving når Nes il inviterte til Noregscup for junior i langrenn. Fleire gjorde det skarpte i konkurranse med Noregs beste.

Resultat frå Samnangerrennet

Samnanger il arrangerte det tredje kretsrennet i langrenn for sesongen. Vel gjennomført skirenn i glimrande vinterlandskap var tilbakemeldingane. Raskast for tredje kretsrenn på rad, var Daniel Instanes frå Fana il. Blant damene var det Mari Fareth Aas som var raskast på den lengste løypa. Sjå resultat.

"Telenor Open-Mind"

I perioden 08.-14. februar inviterar Norges Skiforbund til "Telenor Open-Mind" samling på Jølster og Voss. Samlinga er open for alle funksjonshemma alpinistar.

Treningssamling i langrenn på Voss

Også i år vert det langrennssamling på Voss- ski og tursenter. Samlinga er for dei som er 15-16 år. Set av helga 19-22. januar. Sjå invitasjon og meld på!

Endeleg i gang med kretsrenn i langrenn

Det var mange som nytta høvet i helga, når både Nyttårsrenn på Seljestad og Vargarrennet gjekk av stabelen. Endeleg vart det ei rennhelg som planlagt. Sjå resultat.