Husk smørevettreglene!

På Vårmøtet til NSF Langrenn i mai 2017 ble det vedtatt regler for opphold og bruk av smørefasiliteter ved NSF arrangement.

Trenerkurs Alpint for Funksjonshemmede

Norges Skiforbund inviterer til Trenerkurs Alpint for funksjonshemmede 1. Kurset er et praktisk rettet kurs på 16 timer, som gir en grunnleggende og enkel innføring i skiaktivitet for funksjonshemmede. Gjennom konkrete og praktiske eksempler viser kurset hvordan man kan tilrettelegge for utvikling og lystbetont aktivitet.

Full trøkk på jentesamling

35 deltakarar frå Omvikedalen, Ørnar, Voss, Korlevoll, Osterøy, Viking og Fana var samla på Fanahytten for 7. gong på vår jentesamling. Sjå bileter frå den allsidige og kjekke samlinga.

Widerøe sportspriser

Skiforbundets kretser og klubber har mulighet til å benytte seg av Widerøes sportspriser og oppnå verdifulle fordeler i forbindelse med sin reisevirksomhet.

Terminliste langrenn

Terminlista for vinterens langrenn er klar. Sjå også oppdatert aktivitetsplan for samlingar og anna fram til jul.

NOR Freeski Cup 2019/2020

Vinteren nærmer seg og terminlisten for kommende sesong er spikret og klar. Med åtte destinasjoner for NOR Freeski Cupen og Hovedlandsrennene ser vi frem mot nok en spennende skisesong.

NOR Freeski Cup 2019/2020

Heiderspris til Finn Jacobsen

Under skikretsen sitt haustmøte på Voss fekk Finn Jacobsen endeleg utdelt sin velfortente heiderspris frå Hordaland skikrets.

Miljøsamling i Trysil

Norges Skiforbund kombinert inviterer til miljøsamling på snø for gutter og jenter i Trysil 1.-3. november.

Juniorsamling på Voss

Vossalangrenn i lag med Hordaland skikrets inviterer til juniorsamling 25. - 27. oktober. Sjå invitasjon og meld dykk på!

Jentesamling på Fanahytten

Fana IL og Hordaland skikrets inviterer alle jenter født 2007 til 2004 på langrennssamling helga 25. - 27. oktober. Sjå invitasjon.

Ute i tre måneder

Det var i begynnelsen av september, på første landslagssamling i Hintertux, at Erik Kvernberg falt og skadet tommelen stygt.

SAS sportspriser

Skiforbundets kretser og klubber har mulighet til å benytte seg av SAS sportspriser og oppnå verdifulle fordeler i forbindelse med sin reisevirksomhet.

Fremtidens langrennsløpere samlet

50 av landets nest beste langrennsløpere var på plass da alle Team Veidekke-lagene og rekrutteringslandslaget var samlet i Lillehammer for en storsamling sist uke.

Haustmøte hordaland skikrets

Hordaland skikrets inviterer til haustmøte på Voss gymnas torsdag 10. oktober frå 18 - 20. Det vert opne greinmøter og felles del.

Haustcampen 2019

Sjå bilete frå ein innhaldsrik haustcamp på Bømoen med allsidige aktivitetar for dei kjekke skiungdomane våre.

Løypeseminar 2019

Nå kan du melde deg på årets løypeseminar 11.-13. november på Beitostølen.

Haustcamp 2019

Haustcamp for alle skigreiner vert i år som i fjor på Bømoen helga 13. - 15. september. Me gledar oss til å ynskje alle skiungdomar i skikretsen født 2004 - 2008 velkomne til Voss.

Vel gjennomført kretssamling på Stord

Det var 38 deltakarar på den allsidige samlinga på Stord, som vart avslutta med rulleskirenn på søndagen. Gode økter i rulleskiløypa, styrketrening og fjelltur var på programmet.

Trener I og trener II kurs i langrenn

Det vert oppstart på både trener I - og trener II kurs helga 21. - 22. september. Trener I kurset har oppstart i Bergen og trener II kurset startar opp i Kvam.

Resultat rulleskirennet Fløyen Opp

Det vart eit publikumsvenleg arrangement når Tif Viking inviterte til Fløyen Opp på rulleski. Ein flott motbakketrase med mål på utsiktspunktet over byen gjer rennet unikt. Sjå bilete og resultat.

NOR FREESKI JENTECAMP

NOR Freeski inviterer jenter født i 2004-2009 til camp i Oslo 27.-29. september. Det vil bli en morsom og lærerik helg med varierte aktiviteter, hvor utøvere fra freeskilandslaget stiller som trenere på øktene.

Løypeseminar 2019

Årets løypeseminar for langrennsformål, arrangeres på Beitostølen mandag-onsdag 11.-13. november.

Kretssamling i langrenn på Stord

Stord IL inviterer til kretssamling for langrennsløparar født 2004- 2007. Flott rulleskiløype, idrettshall og sherpatrappene er noko av det som vert brukt denne kjekke helga 30. august til 1. september.

TD kurs på Lillehammer

Norges skiforbund inviterer til kurs for Teknisk Delegert i hopp og kombinert på Lillehammer 10.-11. august 2019. Lørdagen er også for eksisterende TDer. Kurset er gratis.

Sumarcamp 2019

Velkomne til Sumarcamp i Jondal laurdag 22. juni til tysdag 25. juni. Samlinga er for langrennsløparar født mellom 2004 og 2008. Ein perfekt start på ferien, meiner mange.

Alexander Stöckl

Vårmøte 2019

Hopp avholder sitt Fagmøte i forbindelse med Skiforbundets Vårmøte på Scandic Oslo Airport fra 14.-16.juni. Alexander Stöckl kommer; kommer du?

Kretsting med heider

Det var ein innhaldsrik dag på Idrettens hus - Brann stadion, når Hordaland skikrets hadde kretsting med vårmøter. Det var aktuelle, gode innlegg og fortent heider.

Invitasjon til kretssamling på Osterøy

Osterøy IL inviterer til kretssamling i langrenn for juniorar fredag 21. juni til søndag 23. juni. Sjå invitasjon og meld dykk på den perfekte starten på sommarferien.

Sunn Idrett-konferansen 14. mai

Hjertelig velkommen til Sunn Idrett Konferansen 2019. Temaet for året er «Når energien mangler – årsaker, konsekvenser og tiltak».

Trener II kurs i alpint - Fonna

Norges skiforbund i samarbeid med Hordaland skikrets inviterer til kursveke med trener II kurs i alpint frå mandag 24. juni - fredag 28. juni. Opent for påmelding.

Hordalandsalpinistar på hovudlandsrenn

Det var eit innhaldsrikt rennprogram for alpinistane frå hordaland som var med på hovudlandsrenn i Oppdal forrige veke. Det var mange gode resultat, med pallplass både individuelt og på lagkonkurransen som høgdepunkta.

Over 800 til start!

Det var over 800 som stilte til start til 5 og 10 kilometeren under helgas NM i langrenn. Det var både juniorer og seniorer til start som gjorde at de var så mange påmeldt. 290 kvinner og 518 menn.

Vellukka Bigair trass tåke

Det vart ein kjekk dag for deltakarane på Voss freestyleklubb sitt rekrutteringsarrangement laurdag 30. mars. Sjå resultat og link til sak i BA.

Toppresultat under NM del II og NC-finale

Det var mange hordalandsløparar i toppen under avslutninga av sesongens nasjonale langrennskonkurransane på Lygna i helga. Det vart både meisterskapsmedaljar og pallplassar!

Resultat Parkstafetten 2019

Parkstafetten, som også var kretsmeisterskap, markerte slutten på dei terminfesta renna i skikretsen. Det vart ei flott avslutning med strålande forhold i tursenteret.

Vestlandske skistemna med finale

Voss IL inviterte til ein flott skidag i Voss ski- og tursenter, når Vestlandske skistemna vart arrangert. Langrennet markerte også slutten på årets kretscup i langrenn.

Voss Bigair rekruttrenn

I samarbeid med Hordaland skikrets inviterer Voss freestyleklubb til rekrutteringsrenn i Bavallen. Her vert det hopp av ulike størrelsar og mykje læring. Åpent for alle!

På pallen i Topolino

Madeleine Sylvester-Davik var ei av 2 norske jenter i klassen U14, som vart teken ut av Norges skiforbund for å representere Norge i Italia og Alpecimbra Fis children cup Folgaria 2019.

Kretscup finale og stafett

Voss IL inviterer til laurdagens Vestlandske skistemna som også er finale i vår kretscup for 13 - 20 års klassane. Søndag vert det KM Parkstafetten. Begge deler vert arrangert i Voss ski- og tursenter.

Veteran-VM

Denne gjengen kjørte inn til 7 gull, 1 sølv og 4 bronse under veteran-VM i alpint i franske Megeve.

Tertnesrennet 2019

Tertnes alpin arrangerte sitt Tertnesrenn med storslalåm laurdag 16. mars. Voss alpin og Bavallen var godt vertskap til dei dyktige arrangørane.

Tour de Hardanger

Til helga vert det Tour de Hardanger med tre renn på to dagar. Dette er også siste helga med kretscup før finalen på Vestlandske skistemna. Sjå informasjon, middagsinvitasjon og påmeldingslink.

NM gull til Anna

Anna Bryn Mørkeset tok NM-gull under mandagens storslalåm i juniorklassen. Meisterskapen for junior går undervegs på fis-renna i Jølster og på Voss. Frå før sikra Anna seg sølv under slalåm-rennet i Jølster på søndag.

Langrennsløparane på Junior-NM

Hordaland skikrets sine langrennsjuniorar stilte i helga på junior NM på Savalen. Topp innsats av våre og fleire fekk flotte resultat.

KM i hopp og kombinert

Det vart ein flott dag i Tunåsen for deltakarane på KM i hopp og kombinert søndag 10. mars. Sjå nokre bilete frå den flotte dagen.

Per Nymoen - Gi mannen en stav!

Ny langrennsbok: En hilsen til «Langrenns-Norge» fra en bygutt som var meget interessert i idrett, men uten talent for de store prestasjoner. Via opplevelser i Oslomarka vaktes begeistringen for langrenn, som igjen førte til jobb i Norges Skiforbund.

Fluorkontrollene er endelig i gang

Etter en periode med intenst arbeid for å utvikle gode testmetoder og prosedyrer ble historiens første fluorkontroll gjennomført under hovedlandsrennet på Gålå i helga.

Se junior-NM direkte

Se helgas Se junior-NM i langrenn fra Savalen direkte på SKI-TV fredag, lørdag og søndag.

Kjekt å vere med på hovudlandsrenn

Det vart ein flott opplevelse for våre langrennsløparar som var på hovudlandsrenn på Gålå. Flotte løyper og eit godt arrangement gjorde sitt til den gode opplevelsen. Fleire gjorde også sine beste skirenn mot landets beste 15- og 16 åringar.

Herresåsen rundt er avlyst

IL Vargar ser seg nøydd til å AVLYSE årets utgåve av Herresåsen Rundt grunna føretilhøva. Det har vore ein del overflatevatn i løypetraseen dei siste vekene kombinert med mild temperatur som gjer at me har tatt denne avgjersla.

Sjur med eit VM for historiebøkene

Sjur Røthe runda av VM på ski i Seefeld med bronsemedalje på 50 km. Før dette tok vossingen med seg gull på 30 km med skibyte og gull med det Norske stafettlaget på 4 x 10 km. Hordaland skikrets har fått sin fyrste individuelle vinnar av VM og skihistoria som skal skrivast er med ein vossing med gullskrift.

Moro på Young attacking Vikings i Bavallen

Det vart ein flott alpint-laurdag, når nye rekruttar fekk prøvd seg i i barneløype, paralellslalåm og fartsmåling i Bavallen denne laurdagen. Over 70 deltakarar fekk prøvd dei ulike løypene.

Imponerande skifest på tynt snølag

Arrangørane gjorde ein flott jobb med løypene og laga ein super skidag med både "Hardhausen", det tradisjonelle Torefjellsrennet og ungdomsrennet. Lite snø, men imponerande arrangørjobb av Kvam LSK sikra gode forhold. Sjå resultat og flotte bilete.

Ski - og hoppleik i Ulvik

Hopp - og kombinertkomiteen og Ulvik IL inviterer til allsidig skileik i Drevtjørn ski og tursenter torsdag 21. mars. Det opprinnelege arrangementet som skulle vore 23. februar er flytta grunna manglande snø i hoppbakken. Ny invitasjon kjem.

Se Equinor NC direkte

Se helgas Se Equinor norgescup/U23-mesterskap for seniorer i langrenn fra Hommelvik utenfor Trondheim direkte på SKI-TV fredag, lørdag og søndag.

Frydenbørennet flytta til Bavallen

Det planlagte Frydenbørennet som skulle arrangerast i Eikedalen av Fana alpin er nå flytta til Bavallen på grunn av snøforholda. Påmeldingsfrist torsdag 14. februar.

Hordalandsløparar på Norgescup

Det var mange som leverte gode renn i norgescupen på Åsen, når juniorane i langrenn hadde si andre nasjonale rennhelg. Det vart til og med pallplass.

Resultat KM-Ulvikarennet og Ulvikasprinten

Det var god trøkk i Ulvik og på Drevtjørn ski og tursenter, når KM i friteknikk og Ulvikasprinten vart arrangert i helga. Det var 176 deltakarar på laurdagens renn og 66 lag på søndagens sprintstafett.

Skisportens dag på Korlevoll

IL Korlevoll - Odda, Røldal IL og skikretsen inviterer søndag 17. februar til skidag på Korlevoll. Her vert det skirenn med skikross og andre aktivitetar med og utan ski. Sjå invitasjon!

Viste seg fram under NM på ski

Løparane frå Hordaland skikrets, som var med under NM på ski i Meråker forrige veke, viste seg fram med både strålande prestasjonar og drama.

Langrennshelg i Bergen

Dei flotte skiforholda i Bergen vart vist fram til dei nesten 200 deltakarane laurdag og 130 deltakarane på søndag, når laurdagens fanarenn og søndagens vikingrenn vart arrangert.

Ski-NM 2019

Velkommen til NM 2019 i Meråker 31. januar - 3. februar!

Kombilekene 2019

Tolga er klare for en helg fylt med konkurranser og masse aktivitet 9-10. februar.

Vellukka KM-helg på Sjusete

Takk til arrangøren Kvam LSK for flott arrangert kretsmeisterskap i langrenn på Sjusete. Sjå bilete, resultat og oppdatert stilling i kretscupen. Neste helg vert det langrenn i Bergen.

Ny dato for KM i alpint

Det planlagte KM i slalåm og storslalåm, som skulle gått 26. - 27. januar er flytta til laurdag 9. og søndag 10. februar. Dette for å sikre gode tilhøve, spesielt for storslalåmtraseen, som per dags dato ikkje er heilt klar.

Spelemidlar til utstyr

No kan idrettslag og særidrettsgrupper søke om spelemidlar til utstyr. Søknadsfrist er 6. februar 2019.

Telenorleikene 2019

Årets telenorleiker vert arrangert i Sauda frå 29. mars - 31. mars. Hordaland skikrets har organisert overnatting og felles opplegg rundt renna. Meld dykk på fellesopplegget og hugs påmeldingsfrist for sjølve renna.

Resultat Vargarrennet

Søndag gjekk Vargarrennet av stabelen. 170 deltakarar var med på rennet i klassisk teknikk som gjekk i Voss ski- og tursenter. Sjå også oppdatert samanlagtliste i kretscupen.

Resultat KM Super G og fartssamling Ål

I helga vart det arrangert fartssamling og Super G renn med innlagt KM for Hordaland skikrets. Fartssamlinga og renna vart arrangert i samarbeid med Sogn og fjordane skikrins.

nif-epi04, 04