NOR FREESKI JENTECAMP

NOR Freeski inviterer jenter født i 2004-2009 til camp i Oslo 27.-29. september. Det vil bli en morsom og lærerik helg med varierte aktiviteter, hvor utøvere fra freeskilandslaget stiller som trenere på øktene.

Kretssamling i langrenn på Stord

Stord IL inviterer til kretssamling for langrennsløparar født 2004- 2007. Flott rulleskiløype, idrettshall og sherpatrappene er noko av det som vert brukt denne kjekke helga 30. august til 1. september.

TD kurs på Lillehammer

Norges skiforbund inviterer til kurs for Teknisk Delegert i hopp og kombinert på Lillehammer 10.-11. august 2019. Lørdagen er også for eksisterende TDer. Kurset er gratis.

Sumarcamp 2019

Velkomne til Sumarcamp i Jondal laurdag 22. juni til tysdag 25. juni. Samlinga er for langrennsløparar født mellom 2004 og 2008. Ein perfekt start på ferien, meiner mange.

Alexander Stöckl

Vårmøte 2019

Hopp avholder sitt Fagmøte i forbindelse med Skiforbundets Vårmøte på Scandic Oslo Airport fra 14.-16.juni. Alexander Stöckl kommer; kommer du?

Kretsting med heider

Det var ein innhaldsrik dag på Idrettens hus - Brann stadion, når Hordaland skikrets hadde kretsting med vårmøter. Det var aktuelle, gode innlegg og fortent heider.

Invitasjon til kretssamling på Osterøy

Osterøy IL inviterer til kretssamling i langrenn for juniorar fredag 21. juni til søndag 23. juni. Sjå invitasjon og meld dykk på den perfekte starten på sommarferien.

Sunn Idrett-konferansen 14. mai

Hjertelig velkommen til Sunn Idrett Konferansen 2019. Temaet for året er «Når energien mangler – årsaker, konsekvenser og tiltak».

Trener II kurs i alpint - Fonna

Norges skiforbund i samarbeid med Hordaland skikrets inviterer til kursveke med trener II kurs i alpint frå mandag 24. juni - fredag 28. juni. Opent for påmelding.

Hordalandsalpinistar på hovudlandsrenn

Det var eit innhaldsrikt rennprogram for alpinistane frå hordaland som var med på hovudlandsrenn i Oppdal forrige veke. Det var mange gode resultat, med pallplass både individuelt og på lagkonkurransen som høgdepunkta.

Over 800 til start!

Det var over 800 som stilte til start til 5 og 10 kilometeren under helgas NM i langrenn. Det var både juniorer og seniorer til start som gjorde at de var så mange påmeldt. 290 kvinner og 518 menn.

Vellukka Bigair trass tåke

Det vart ein kjekk dag for deltakarane på Voss freestyleklubb sitt rekrutteringsarrangement laurdag 30. mars. Sjå resultat og link til sak i BA.

Toppresultat under NM del II og NC-finale

Det var mange hordalandsløparar i toppen under avslutninga av sesongens nasjonale langrennskonkurransane på Lygna i helga. Det vart både meisterskapsmedaljar og pallplassar!

Resultat Parkstafetten 2019

Parkstafetten, som også var kretsmeisterskap, markerte slutten på dei terminfesta renna i skikretsen. Det vart ei flott avslutning med strålande forhold i tursenteret.

Vestlandske skistemna med finale

Voss IL inviterte til ein flott skidag i Voss ski- og tursenter, når Vestlandske skistemna vart arrangert. Langrennet markerte også slutten på årets kretscup i langrenn.

Voss Bigair rekruttrenn

I samarbeid med Hordaland skikrets inviterer Voss freestyleklubb til rekrutteringsrenn i Bavallen. Her vert det hopp av ulike størrelsar og mykje læring. Åpent for alle!

På pallen i Topolino

Madeleine Sylvester-Davik var ei av 2 norske jenter i klassen U14, som vart teken ut av Norges skiforbund for å representere Norge i Italia og Alpecimbra Fis children cup Folgaria 2019.

Kretscup finale og stafett

Voss IL inviterer til laurdagens Vestlandske skistemna som også er finale i vår kretscup for 13 - 20 års klassane. Søndag vert det KM Parkstafetten. Begge deler vert arrangert i Voss ski- og tursenter.

Veteran-VM

Denne gjengen kjørte inn til 7 gull, 1 sølv og 4 bronse under veteran-VM i alpint i franske Megeve.

Tertnesrennet 2019

Tertnes alpin arrangerte sitt Tertnesrenn med storslalåm laurdag 16. mars. Voss alpin og Bavallen var godt vertskap til dei dyktige arrangørane.

Tour de Hardanger

Til helga vert det Tour de Hardanger med tre renn på to dagar. Dette er også siste helga med kretscup før finalen på Vestlandske skistemna. Sjå informasjon, middagsinvitasjon og påmeldingslink.

NM gull til Anna

Anna Bryn Mørkeset tok NM-gull under mandagens storslalåm i juniorklassen. Meisterskapen for junior går undervegs på fis-renna i Jølster og på Voss. Frå før sikra Anna seg sølv under slalåm-rennet i Jølster på søndag.

Langrennsløparane på Junior-NM

Hordaland skikrets sine langrennsjuniorar stilte i helga på junior NM på Savalen. Topp innsats av våre og fleire fekk flotte resultat.

KM i hopp og kombinert

Det vart ein flott dag i Tunåsen for deltakarane på KM i hopp og kombinert søndag 10. mars. Sjå nokre bilete frå den flotte dagen.

Per Nymoen - Gi mannen en stav!

Ny langrennsbok: En hilsen til «Langrenns-Norge» fra en bygutt som var meget interessert i idrett, men uten talent for de store prestasjoner. Via opplevelser i Oslomarka vaktes begeistringen for langrenn, som igjen førte til jobb i Norges Skiforbund.

Fluorkontrollene er endelig i gang

Etter en periode med intenst arbeid for å utvikle gode testmetoder og prosedyrer ble historiens første fluorkontroll gjennomført under hovedlandsrennet på Gålå i helga.

Se junior-NM direkte

Se helgas Se junior-NM i langrenn fra Savalen direkte på SKI-TV fredag, lørdag og søndag.

Kjekt å vere med på hovudlandsrenn

Det vart ein flott opplevelse for våre langrennsløparar som var på hovudlandsrenn på Gålå. Flotte løyper og eit godt arrangement gjorde sitt til den gode opplevelsen. Fleire gjorde også sine beste skirenn mot landets beste 15- og 16 åringar.

Herresåsen rundt er avlyst

IL Vargar ser seg nøydd til å AVLYSE årets utgåve av Herresåsen Rundt grunna føretilhøva. Det har vore ein del overflatevatn i løypetraseen dei siste vekene kombinert med mild temperatur som gjer at me har tatt denne avgjersla.

Sjur med eit VM for historiebøkene

Sjur Røthe runda av VM på ski i Seefeld med bronsemedalje på 50 km. Før dette tok vossingen med seg gull på 30 km med skibyte og gull med det Norske stafettlaget på 4 x 10 km. Hordaland skikrets har fått sin fyrste individuelle vinnar av VM og skihistoria som skal skrivast er med ein vossing med gullskrift.

Moro på Young attacking Vikings i Bavallen

Det vart ein flott alpint-laurdag, når nye rekruttar fekk prøvd seg i i barneløype, paralellslalåm og fartsmåling i Bavallen denne laurdagen. Over 70 deltakarar fekk prøvd dei ulike løypene.

Imponerande skifest på tynt snølag

Arrangørane gjorde ein flott jobb med løypene og laga ein super skidag med både "Hardhausen", det tradisjonelle Torefjellsrennet og ungdomsrennet. Lite snø, men imponerande arrangørjobb av Kvam LSK sikra gode forhold. Sjå resultat og flotte bilete.

Ski - og hoppleik i Ulvik

Hopp - og kombinertkomiteen og Ulvik IL inviterer til allsidig skileik i Drevtjørn ski og tursenter torsdag 21. mars. Det opprinnelege arrangementet som skulle vore 23. februar er flytta grunna manglande snø i hoppbakken. Ny invitasjon kjem.

Se Equinor NC direkte

Se helgas Se Equinor norgescup/U23-mesterskap for seniorer i langrenn fra Hommelvik utenfor Trondheim direkte på SKI-TV fredag, lørdag og søndag.

Frydenbørennet flytta til Bavallen

Det planlagte Frydenbørennet som skulle arrangerast i Eikedalen av Fana alpin er nå flytta til Bavallen på grunn av snøforholda. Påmeldingsfrist torsdag 14. februar.

Hordalandsløparar på Norgescup

Det var mange som leverte gode renn i norgescupen på Åsen, når juniorane i langrenn hadde si andre nasjonale rennhelg. Det vart til og med pallplass.

Resultat KM-Ulvikarennet og Ulvikasprinten

Det var god trøkk i Ulvik og på Drevtjørn ski og tursenter, når KM i friteknikk og Ulvikasprinten vart arrangert i helga. Det var 176 deltakarar på laurdagens renn og 66 lag på søndagens sprintstafett.

Skisportens dag på Korlevoll

IL Korlevoll - Odda, Røldal IL og skikretsen inviterer søndag 17. februar til skidag på Korlevoll. Her vert det skirenn med skikross og andre aktivitetar med og utan ski. Sjå invitasjon!

Viste seg fram under NM på ski

Løparane frå Hordaland skikrets, som var med under NM på ski i Meråker forrige veke, viste seg fram med både strålande prestasjonar og drama.

Langrennshelg i Bergen

Dei flotte skiforholda i Bergen vart vist fram til dei nesten 200 deltakarane laurdag og 130 deltakarane på søndag, når laurdagens fanarenn og søndagens vikingrenn vart arrangert.

Ski-NM 2019

Velkommen til NM 2019 i Meråker 31. januar - 3. februar!

Kombilekene 2019

Tolga er klare for en helg fylt med konkurranser og masse aktivitet 9-10. februar.

Vellukka KM-helg på Sjusete

Takk til arrangøren Kvam LSK for flott arrangert kretsmeisterskap i langrenn på Sjusete. Sjå bilete, resultat og oppdatert stilling i kretscupen. Neste helg vert det langrenn i Bergen.

Ny dato for KM i alpint

Det planlagte KM i slalåm og storslalåm, som skulle gått 26. - 27. januar er flytta til laurdag 9. og søndag 10. februar. Dette for å sikre gode tilhøve, spesielt for storslalåmtraseen, som per dags dato ikkje er heilt klar.

Telenorleikene 2019

Årets telenorleiker vert arrangert i Sauda frå 29. mars - 31. mars. Hordaland skikrets har organisert overnatting og felles opplegg rundt renna. Meld dykk på fellesopplegget og hugs påmeldingsfrist for sjølve renna.

Resultat Vargarrennet

Søndag gjekk Vargarrennet av stabelen. 170 deltakarar var med på rennet i klassisk teknikk som gjekk i Voss ski- og tursenter. Sjå også oppdatert samanlagtliste i kretscupen.

Resultat KM Super G og fartssamling Ål

I helga vart det arrangert fartssamling og Super G renn med innlagt KM for Hordaland skikrets. Fartssamlinga og renna vart arrangert i samarbeid med Sogn og fjordane skikrins.

NIF-EPI01, 01