Skiforbundets koronaveileder

Veilederen er oppdatert med presiseringer vedrørende gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangementrenn (oppdatert 19. november). Norges Skiforbund oppforder til å arrangere lokale gode arrangementer gjennom pandemien.

Trener I kurs i langrenn

Det utsatte trener I kurset i langrenn startar opp helga 12. - 13. desember. Meld dykk på før 1. desember! Me arrangerer kurset der det er nærast deltakarane.

HMS og skismøring

Norges Skiforbund har fokus på helse, miljø og sikkerhet og ønsker å informere flest mulig om hvordan hver og en kan ta vare på sin helse og miljøet i forbindelse med smøring av ski

Rekrutteringskveld i Kvinnherad

Me gledar oss til rekrutteringskveld i Uskedalen mandag 2. november. Treningsøkt for dei yngste og fagdel med tema rekruttering, klubbutvikling og anlegg.

TD - og arrangørkurs i langrenn

Velkomne til TD - arrangørkurs i langrenn torsdag 5. november. Kurset går som webinar med internasjonal TD Torbjørn Broks Pettersen.

Jentesamling på Fanahytten

Invitasjon til langrennsjentene født 2005 - 2008. velkomne til samling på fanahytten 23. - 25. oktober. Sjå invitasjon med informasjon.

Rekrutteringskveld i Kvam

Velkomne til rekrutteringskveld på Sjusete i Kvam onsdag 21. oktober. Me tilbyr treningsøkt for regionens rekruttar og fagkveld med tema rekruttering og anlegg.

Invitasjon til åpen økt paralangrenn

Hordaland skikrets inviterer til open treningsdag i paralangrenn mandag 19. oktober. Anne Ragnhild Kroken frå NSF kjem og deler kunnskap. Meld deg på og kom!

NOR Freeski Jentecamp Oktober 2020

NOR Freeski Jentecamp er tilbake! Denne gangen arrangerer vi lokale jentecamper på åtte ulike destinasjoner rundt om i Norge. Meld deg på og bli med på moroa!

Hopp og kombinertkomiteen - Haustmøte

Det vert haustmøte på Framnes laurdag 3. oktober kl 12. Sjå saksliste. Etter møtet vert det åpen hopptrening på plasten i Framnesbakkane. Sjå eigen invitasjon.

Haustmøte i skikretsen

Hordaland skikrets inviterer til digitalt haustmøte mandag 28. september. Her vert det aktuelle tema og felles informasjon til skiklubbane. Greinene arrangerer eigne digitale fagmøter.

Breddesamling i Oslo/Lørenskog

VIKTIG INFO: Den planlagte breddesamlingen i månedsskifte september/oktober blir flyttet til Oslo/Lørenskog. Dato for samling blir 1. til 4. oktober. Meld deg på her.

full fart på treningsdag

Det vart ein fin treningsdag på Voss, når langrennskomiteen inviterte til rekrutterings- og treningsdag i Bømoen. Over 40 deltakarar fekk gode treningstips av mellom anna Vebjørn Turtveit. Dagen bestod av rulleskitrening for rekruttane. For dei eldre vart det felles lunsj med quiz og løpetur med styrke og spenst/hurtighet på ettermiddagen.

Aktivitets- og foreldrekurs i langrenn

Laurdag 19. september kjem Marianne Myklebust til Bergen og held aktivitetskurs på beina og rulleski. Kurset startar kl 10 og varer til 14. Her er det masse aktivitetstips å plukke opp!

Rekruttdag på Gullbotn

Gullfjell IL skipa rekruttdag i hopp på Gullbotn søndag 30. august. Dette vert starten på fleire slike dagar utover hausten. Deltakarane og føresatte kosa seg i anlegget.

"Mini haustcamp" for langrenn

Laurdag 12. september inviterer langrennskomiteen i hordaland til treningsdag i Bømoen for dei født mellom 2005 - 2009. Det vert også rekruttøkt for dei født mellom 2010 - 2013.

Søk om lokale midler i langrenn

Norges Skiforbund – langrenn har fått bevilgning på en halv million kroner som skal brukes til tiltak lokalt, - i klubber og nærmiljøer og med god geografisk spredning.

Rulleskirennet Fløyen opp

Rulleskirennet fløyen opp i skøyting går som planlagt torsdag 20. august med nokre endringar knytta til smittevernshensyn.

Gjenreiser hoppmiljøet på Gullbotn

Gullfjell IL fortset arbeidet med å gjenreise hoppmiljøet på Gullbotn. Det er stadige oppgraderingar og nye element som reiser seg. Nå er arenahuset godt på veg.

Aktivitetsdag torsdag 27. august

Sjå invitasjon til aktivitetsdag torsdag 27. august kl 10 - 14 på Tennebekktjørn. Dagen vert nytta til utprøving og kunnskap om bruk av hjelpemiddel for aktivitet.

Rulleskirenn og treningsdag

Laurdag 8. august inviterer Hordaland skikrets og Bergsdalen Idrettsutval til rulleskirennet Bergsdalen opp og treningsdag med felles lunsj og fjelltur. Det vert trening for nye rekruttar i Dale frå kl 10. Rulleskirennet startar kl 12 for 13 år og eldre. Me følger anbefalingane til FHI angåande koronarestriksjonar.

Vårmøte langrenn hordaland

Tysdag 23. juni kl 1930 - 2100 inviterer langrennskomiteen til vårmøte på teams. Send mail og få tilgang til møtet.

Vårmøte hopp og kombinert

Hopp - og kombinertkomiteen i Hordaland skikrets inviterer til vårmøte på arenahuset i Bavallen onsdag 10. juni kl 19. Sjå vedlagt saksliste.

Hovedside om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye. For øvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger. Fra 7. mai er NSFs nye koronavettregler klare.

Langrennssportens venner redder regionlagene

To millioner friske kroner sikrer drift av fem regionlag i langrenn ut 2020. Én million kroner utbetales fra Langrennssportens Venner (LSV) fordelt på fem regionlag i henholdsvis Nord-Norge, Midt-Norge, Innlandet, Vest og Oslofjord.

Søk om kompensasjon!

Lotteri- og stiftelsestilsynet har åpnet for å søke kompensasjon for korona-avlyste, utsatte og stengte arrangementer i mars og april. Søknadsfristen er 21. april.

Og vinneren ble...

FRA MORGEDAL TIL LA GRAVE: Fikk du med deg hvem som stakk av med sammenlagtseier i det 2529 kilometer lange løpet mellom Telemarklandslaget og Satsningsgruppa?

Ubemanna kretskontor

På grunn av covid-19 og full stans av aktivitet innanfor idretten, har Norges Skiforbund permittert administrasjonen i skikretsen inntil vidare.

Kretscupen samanlagt 2019-20

Etter ein avkorting av skisesongen vart det ikkje noko finalehelg i kretscupen heller. Samanlagtlista for sesongen vart då gjeldande til og med Tour de hardanger.

Sveits og Frankrike er avlyst

Verdenscupavslutningen i Sveits er avlyst som følge av korona. Sportssjef har i samråd med Telemarkskomitéen besluttet at Norge ikke deltar på Junior-VM i Frankrike.

AVLYST - Samnangerrennet 14. mars

Samnanger IL informerer om at det planlagte rennet ikkje vert arrangert grunna førebyggande tiltak for å hindre spreiing av koronaviruset.

Se bildene fra NM og NC på Bjorli

Den 07. og 08. mars ble det arrangert NM og NC i Klassisk telemark på Bjorli. Se bildeserie fra helgen her, tatt av fotograf Morten V. Eriksen.

God deltaking på KM Tertnesrennet

Det var super deltaking under KM Tertnesrennet, som gjekk i Eikedalen. 120 deltakarar var med på laurdagens storslalåm og søndagens slalåm i skikkeleg vestlandsver. Kretsmeisterskapen var også lagt inn i helgas renn.

Hordaland med to lag til Kong Haralds stafett

Sjølv om det ikkje vert den folkefesten i Holmenkollen alle hadde håpa på, så stiller Hordaland skikrets med deltakarar under ungdomsstafetten og med både Karoline Simpson-Larsen på 3-mila og Sjur Røthe på 5-mila.

Klart for junior-VM i Narvik

Det er klart for junior-VM i alpine grener i Narvik. Arrangementet skal gå fra 5. til 14. mars, og samler cirka 300 unge skiløpere fra 43 nasjoner. Se mesterskapet LIVE

Tour de Hardanger til helga

Det vert ei kjekk helg i Røldal og på Korlevoll når årets Tour de hardanger vert gjennomført. Sjå informasjon om arrangementet og hugs å meld dykk på.

Hoppglede på Framnes

Torsdag 27. februar var det skileik, hoppleik og langrennscross ved Framnesbakkane. Hordaland skikrets stod for arrangementet i lag med hoppavdelinga til norges skiforbund.

Vargarrennet i friteknikk går laurdag

Set av laurdagen til langrennskonkurranse i strålande vintertilhøve på Voss ski og tursenter når IL Vargar inviterer til Vargarrennet i friteknikk. Sjå oppdatert poengliste i den spanande kretscupen.

Raw air rekruttrenn på Framnes

Har du lyst å prøve skihopping? Då må de nytte høvet komande torsdag 27. februar kl 18 i Framnesbakken hopp og skileikanlegg. Tore Øvregård frå hoppavdelinga i skiforbundet kjem og hopp og kombinertkomiteen i hordaland skikrets gledar seg til å lage ein kjekk skidad for deg. Sjå invitasjon.

Kvammasprinten og Torefjellsrennet er avlyst

Grunna store nedbørsmengder med regn og påfølgande overvatn, så ser Kvam LSK seg tvungne til å avlyse helgas langrennskonkurransar med Kvammasprinten og Torefjellsrennet på Sjusete. Arrangøren beklagar og gledar seg ved neste høve til å invitere til langrenn på flotte Sjusete.

Langrennsløparar i toppen

Det var mange hordalandsløparar som gjorde seg bemerka under helgas WC, Norges cup senior og Norges cup junior. Skikretsen var representert i toppen på alle stadar.

Resultat BKK Bulkarennet

Med krevjande forhold på Bulken vart BKK Bulkarennet arrangert på Voss ski og tursenter. Det vart eit flott renn i klassisk teknikk for deltakarane, sjølv om veret ikkje var det beste. Det vart eit flott gjennomført arrangement av arrangørstaben frå Bulken.

BKK Bulkarennet vert flytta til Voss ski og tursenter

Søndagens renn som skulle gått på Dalane skianlegg på Bulken vert flytta til Voss ski og tursenter grunna verutsiktene. Med ein viss fare for overvatn med mykje nedbør, så vel arrangøren å flytte arrangementet. Samstundes vert det ein endring i rennprogrammet. For klassane 8 til 10 år vert rennet arrangert i friteknikk. Frå klassane 11 år og oppover går rennet i klassisk teknikk som terminfesta. Dette for å redusere vanskegraden for dei yngste klassane med tanke på festesmurning.

Oppdatert informasjon Torefjellsrennet

No har endeleg snøen kome på Sjusete og det går mot at årets Torefjellsrenn, søndag 23. februar, går som planlagt. Sjå oppdatert informasjon frå arrangøren Kvam LSK.

Hovudlandsrennet til Geilo

Årets hovudlandsrenn vert arrangert på Geilo/Ål frå 31. mars - 5. april. Hordaland skikrets har reservert overnatting og lagar til fellesopplegg rundt det sportslege.

Norgescup hopp 21. - 22. mars

Det har kome mykje snø dei siste dagane, så arrangørane gledar seg til Norgescupen. Sjå oppdatert heimeside for arrangementet med invitasjon og informasjon om innkvartering.

Ulvikarennet og sprintstafett

Ulvik IL inviterte til langrennskonkurransar på Drevtjørn laurdag og søndag. Trass krevjande vertilhøve, så laga arrangøren to gode renndagar. Sjå oppdatert poengliste kretscup.

Flere deltagere på Solan

For første gang på flere år var det en gledelig økning i deltakerantallet på Solan Gundersen Vinterleker på Alvdal.

SPV AlpinCup, Jølster IL

Laurdag 8. og søndag 9. februar inviterer Jølster IL til Sparebanken Vest AlpinCup i Jølster Skisenter. Informasjon er oppdatert 05.02.2020.

Telenorleikene på Norefjell

Årets telenorleiker vert arrangert på Norefjell frå 26. mars - 29. mars. Hordaland skikrets har reservert overnatting og lagar til fellesopplegg rundt det sportslege.

Basisanlegg på Korlevoll

Eit flott skileikområde tek meir og meir form på Korlevoll. Onsdag fekk barna prøve området med ulike element og løyper. Det var stor stas.

Kretsmeisterskap i langrenn på Voss

Tif Viking og Fana IL var vertskap for distanserenna under årets kretsmeisterskap. Det var god deltaking begge dagar. Sjå resultat frå laurdagens KM Vikingrennet og søndagens KM Fanarennet.

Prøv telemark i Ål Skisenter

Den 1. og 2. februar kommer Telemarknedslaget til Ål Skisenter. Her kan du låne telemarkutstyr gratis, få nybegynnerkurs og ha det moro på telemarkski.

Resultat Bavallsrennet

Det var ca 80 deltakarar laurdag og søndag, når Voss alpin inviterte til sitt årlege Bavallsrenn. Deltakarar frå både Sogn og fjordane og Rogaland var med å gjorde det til ei kjekk alpinthelg.

Hopprenn i Framnesbakken

Eldar il hadde fine tilhøve under det første hopprennet sundag. Lite snø , men ver og preparering av bakkane var veldig bra

Nye rekruttar

Hordaland skikrets og skiklubbane inviterer nye rekruttar til vår skiaktivet. Sjå vår terminliste for rekruttrenn i hordaland skikrets for vinteren.

Bavallsrennet går som planlagt

Voss alpin gledar seg til å arrangere Bavallsrennet med laurdagens slalåm og søndagens storslalåm i Bavallen med start frå Hangurstoppen til Runebu.

KM i langrenn til Voss

Oppdatert informasjon før helgas KM i langrenn, der Tif Viking og Fana IL inviterer til renn på Voss ski og tursenter.

Kombilekene 2020

NSF kombinert og Tolga IL inviterer til Kombilekene 24.-26. januar 2020. Et av årets høydepunkt i kombinert.

Grasrottrenerkurs i Bergen

Ny dato! Mandag 10. februar arrangeres grasrottrenerkurs med Marit Bjørgen på Fløyen. For alle som vil lære om grunnleggande skiferdighet og hvordan legge til rette for læring.

Sesongens tredje seier til Sivert

KVITFJELL: – Det smaker alltid godt med en seier, sier Sivert Hole som fikk dele pallen med Tor-Kjetil Alstad og Erik Kvernberg fra samme fylke.

NIF-EPI02, 02