Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund har oppdatert sin koronaveileder etter oppdaterte retningslinjer. Veilederen vil bli endret ved behov.

Hovedside om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye. For øvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger. Fra 7. mai er NSFs nye koronavettregler klare.

Langrennssportens venner redder regionlagene

To millioner friske kroner sikrer drift av fem regionlag i langrenn ut 2020. Én million kroner utbetales fra Langrennssportens Venner (LSV) fordelt på fem regionlag i henholdsvis Nord-Norge, Midt-Norge, Innlandet, Vest og Oslofjord.

Søk om kompensasjon!

Lotteri- og stiftelsestilsynet har åpnet for å søke kompensasjon for korona-avlyste, utsatte og stengte arrangementer i mars og april. Søknadsfristen er 21. april.

Og vinneren ble...

FRA MORGEDAL TIL LA GRAVE: Fikk du med deg hvem som stakk av med sammenlagtseier i det 2529 kilometer lange løpet mellom Telemarklandslaget og Satsningsgruppa?

Ubemanna kretskontor

På grunn av covid-19 og full stans av aktivitet innanfor idretten, har Norges Skiforbund permittert administrasjonen i skikretsen inntil vidare.

Kretscupen samanlagt 2019-20

Etter ein avkorting av skisesongen vart det ikkje noko finalehelg i kretscupen heller. Samanlagtlista for sesongen vart då gjeldande til og med Tour de hardanger.

Sveits og Frankrike er avlyst

Verdenscupavslutningen i Sveits er avlyst som følge av korona. Sportssjef har i samråd med Telemarkskomitéen besluttet at Norge ikke deltar på Junior-VM i Frankrike.

AVLYST - Samnangerrennet 14. mars

Samnanger IL informerer om at det planlagte rennet ikkje vert arrangert grunna førebyggande tiltak for å hindre spreiing av koronaviruset.

Se bildene fra NM og NC på Bjorli

Den 07. og 08. mars ble det arrangert NM og NC i Klassisk telemark på Bjorli. Se bildeserie fra helgen her, tatt av fotograf Morten V. Eriksen.

God deltaking på KM Tertnesrennet

Det var super deltaking under KM Tertnesrennet, som gjekk i Eikedalen. 120 deltakarar var med på laurdagens storslalåm og søndagens slalåm i skikkeleg vestlandsver. Kretsmeisterskapen var også lagt inn i helgas renn.

Hordaland med to lag til Kong Haralds stafett

Sjølv om det ikkje vert den folkefesten i Holmenkollen alle hadde håpa på, så stiller Hordaland skikrets med deltakarar under ungdomsstafetten og med både Karoline Simpson-Larsen på 3-mila og Sjur Røthe på 5-mila.

Klart for junior-VM i Narvik

Det er klart for junior-VM i alpine grener i Narvik. Arrangementet skal gå fra 5. til 14. mars, og samler cirka 300 unge skiløpere fra 43 nasjoner. Se mesterskapet LIVE

Tour de Hardanger til helga

Det vert ei kjekk helg i Røldal og på Korlevoll når årets Tour de hardanger vert gjennomført. Sjå informasjon om arrangementet og hugs å meld dykk på.

Hoppglede på Framnes

Torsdag 27. februar var det skileik, hoppleik og langrennscross ved Framnesbakkane. Hordaland skikrets stod for arrangementet i lag med hoppavdelinga til norges skiforbund.

Vargarrennet i friteknikk går laurdag

Set av laurdagen til langrennskonkurranse i strålande vintertilhøve på Voss ski og tursenter når IL Vargar inviterer til Vargarrennet i friteknikk. Sjå oppdatert poengliste i den spanande kretscupen.

Raw air rekruttrenn på Framnes

Har du lyst å prøve skihopping? Då må de nytte høvet komande torsdag 27. februar kl 18 i Framnesbakken hopp og skileikanlegg. Tore Øvregård frå hoppavdelinga i skiforbundet kjem og hopp og kombinertkomiteen i hordaland skikrets gledar seg til å lage ein kjekk skidad for deg. Sjå invitasjon.

Kvammasprinten og Torefjellsrennet er avlyst

Grunna store nedbørsmengder med regn og påfølgande overvatn, så ser Kvam LSK seg tvungne til å avlyse helgas langrennskonkurransar med Kvammasprinten og Torefjellsrennet på Sjusete. Arrangøren beklagar og gledar seg ved neste høve til å invitere til langrenn på flotte Sjusete.

Langrennsløparar i toppen

Det var mange hordalandsløparar som gjorde seg bemerka under helgas WC, Norges cup senior og Norges cup junior. Skikretsen var representert i toppen på alle stadar.

Resultat BKK Bulkarennet

Med krevjande forhold på Bulken vart BKK Bulkarennet arrangert på Voss ski og tursenter. Det vart eit flott renn i klassisk teknikk for deltakarane, sjølv om veret ikkje var det beste. Det vart eit flott gjennomført arrangement av arrangørstaben frå Bulken.

BKK Bulkarennet vert flytta til Voss ski og tursenter

Søndagens renn som skulle gått på Dalane skianlegg på Bulken vert flytta til Voss ski og tursenter grunna verutsiktene. Med ein viss fare for overvatn med mykje nedbør, så vel arrangøren å flytte arrangementet. Samstundes vert det ein endring i rennprogrammet. For klassane 8 til 10 år vert rennet arrangert i friteknikk. Frå klassane 11 år og oppover går rennet i klassisk teknikk som terminfesta. Dette for å redusere vanskegraden for dei yngste klassane med tanke på festesmurning.

Oppdatert informasjon Torefjellsrennet

No har endeleg snøen kome på Sjusete og det går mot at årets Torefjellsrenn, søndag 23. februar, går som planlagt. Sjå oppdatert informasjon frå arrangøren Kvam LSK.

Hovudlandsrennet til Geilo

Årets hovudlandsrenn vert arrangert på Geilo/Ål frå 31. mars - 5. april. Hordaland skikrets har reservert overnatting og lagar til fellesopplegg rundt det sportslege.

Norgescup hopp 21. - 22. mars

Det har kome mykje snø dei siste dagane, så arrangørane gledar seg til Norgescupen. Sjå oppdatert heimeside for arrangementet med invitasjon og informasjon om innkvartering.

Ulvikarennet og sprintstafett

Ulvik IL inviterte til langrennskonkurransar på Drevtjørn laurdag og søndag. Trass krevjande vertilhøve, så laga arrangøren to gode renndagar. Sjå oppdatert poengliste kretscup.

Flere deltagere på Solan

For første gang på flere år var det en gledelig økning i deltakerantallet på Solan Gundersen Vinterleker på Alvdal.

SPV AlpinCup, Jølster IL

Laurdag 8. og søndag 9. februar inviterer Jølster IL til Sparebanken Vest AlpinCup i Jølster Skisenter. Informasjon er oppdatert 05.02.2020.

Telenorleikene på Norefjell

Årets telenorleiker vert arrangert på Norefjell frå 26. mars - 29. mars. Hordaland skikrets har reservert overnatting og lagar til fellesopplegg rundt det sportslege.

Basisanlegg på Korlevoll

Eit flott skileikområde tek meir og meir form på Korlevoll. Onsdag fekk barna prøve området med ulike element og løyper. Det var stor stas.

Kretsmeisterskap i langrenn på Voss

Tif Viking og Fana IL var vertskap for distanserenna under årets kretsmeisterskap. Det var god deltaking begge dagar. Sjå resultat frå laurdagens KM Vikingrennet og søndagens KM Fanarennet.

Prøv telemark i Ål Skisenter

Den 1. og 2. februar kommer Telemarknedslaget til Ål Skisenter. Her kan du låne telemarkutstyr gratis, få nybegynnerkurs og ha det moro på telemarkski.

Resultat Bavallsrennet

Det var ca 80 deltakarar laurdag og søndag, når Voss alpin inviterte til sitt årlege Bavallsrenn. Deltakarar frå både Sogn og fjordane og Rogaland var med å gjorde det til ei kjekk alpinthelg.

Hopprenn i Framnesbakken

Eldar il hadde fine tilhøve under det første hopprennet sundag. Lite snø , men ver og preparering av bakkane var veldig bra

Nye rekruttar

Hordaland skikrets og skiklubbane inviterer nye rekruttar til vår skiaktivet. Sjå vår terminliste for rekruttrenn i hordaland skikrets for vinteren.

Bavallsrennet går som planlagt

Voss alpin gledar seg til å arrangere Bavallsrennet med laurdagens slalåm og søndagens storslalåm i Bavallen med start frå Hangurstoppen til Runebu.

KM i langrenn til Voss

Oppdatert informasjon før helgas KM i langrenn, der Tif Viking og Fana IL inviterer til renn på Voss ski og tursenter.

Kombilekene 2020

NSF kombinert og Tolga IL inviterer til Kombilekene 24.-26. januar 2020. Et av årets høydepunkt i kombinert.

Grasrottrenerkurs i Bergen

Ny dato! Mandag 10. februar arrangeres grasrottrenerkurs med Marit Bjørgen på Fløyen. For alle som vil lære om grunnleggande skiferdighet og hvordan legge til rette for læring.

Sesongens tredje seier til Sivert

KVITFJELL: – Det smaker alltid godt med en seier, sier Sivert Hole som fikk dele pallen med Tor-Kjetil Alstad og Erik Kvernberg fra samme fylke.

Husk smørevettreglene!

På Vårmøtet til NSF Langrenn i mai 2017 ble det vedtatt regler for opphold og bruk av smørefasiliteter ved NSF arrangement.

NIF-EPI03, 03