Kombinertsamling i Trysil

Norges Skiforbund kombinert inviterer til miljøsamling på snø for gutter og jenter i Trysil 2.-4. november.

Grasrottrenerkurs med Marit Bjørgen

Velkommen til eit grunnleggande innføringskurs i å vere trener i langrenn. Kurset er mindre i omfang enn trener I kurset og vert gjort på ein kveld eller dag. Hordaland skikrets inviterer til kveldskurs torsdag 25. oktober i Bergen. Marit Bjørgen er blant instruktørane.

Jentesamling på Fanahytten

Fana IL i samarbeid med Hordaland skikrets inviterer også i år til den årvisse jentesamlinga i langrenn. Samlinga vert arrangert 26. - 28. oktober for jenter fødd mellom 1999 til 2006 . Sjå invitasjon og meld dykk på!

Haustmøte Hordaland skikrets

Hordaland skikrets inviterer til haustmøte på Voss tysdag 9. oktober. Det vert opne greinmøter og ein felles del. Denne kvelden vert det saler som omhandlar m.a. terminlister, Nasjonale renn og kurs på agendaen, samt andre saker om skisesongen som er rett rundt hjørnet.

Høstmøte 2018

2080926 Alt er duket for Skiforbundets Høstmøte. For første gang i år arrangeres Fagmøte Hopp, FIS dommerseminar og NSDL høstmøte på samme sted samme helg. Arrangementsutvalget har også møte lørdag ettermiddag. Program og agenda er klart. Påmelding innen 1. oktober.

Trener I kurs i langrenn

Nå er påmelding til trener I kurs i Bergen opna. Set av laurdag og søndag 27. og 28. oktober. Kurset er opent for alle og går over 2 helgar. Første helga er det fokus på barmarkstrening og teori og andre helga er det skiaktivitet.

Haustcamp 2018

Sjå bilete frå den mest allsidige og kjekke samlinga i hordaland skikrets. Under treningssamlinga "Haustcamp" på Bømoen går det unna. Berre sjå!

Tif Viking inviterer til rulleskiskule

Er du interessert i å lære å gå på rulleski? Har du eit barn som er interessert i å delta i skiaktivitet? Då må du sjå vedlagt invitasjonen frå Tif Viking - Bergen.

Tid for å rydde i bod og garasje

Meld din klubb på byttehelgen. I november arrangerer hundrevis av idrettsklubber over hele landet byttehelg der det kjøpes og selges brukt skiutstyr.

Trenarkurs alpint

12.-17. august 2018 inviterar Sogn og Fjordane Skikrins/ Norges Skiforbund til Trenar 1 og 2 kurs i alpint på Juvass. Oppdatert informasjon 31.07.2018: Trenarkursa er AVLYST då Juvass har stengt.

Haustcamp 2018

Årets storsamling for alle skigreiner i skikretsen for dei født mellom 2003 og 2007. Sjå oppdatert program og informasjon for samlinga som går frå fredag 14. til søndag 16. september.

Kretssamling i langrenn på Stord

Stord Il inviterer også i år på kretssamling for langrennsløparar født 2003- 2006. Flott rulleskiløype, idrettshall og sherpatrappene er noko av det som vert brukt denne kjekke helga 31. august til 2. september.

Kvasshovden opp

Sett av laurdag 14. juli til det flotte motbakkeløpet Kvasshovden opp i Ulvik. Her er det også kulturprogram på kvelden. Sjå informasjon.

Sumarcampen 2018

Ei flott samling i Jondal er over. Deltakarane delte glede og innsats. Trenarane, hjelparane og kokkane laga gode økter, trivsel og super mat og Andrew Musgrave inspirerte stort! Hjarteleg takk til sponsorane Coop og Coop Prix Jondal og Engevik Byggsenter for viktige bidrag. Sjå bilete frå Sumarcampen 2018.

Vil jobbe med «kulturen»

Norges Skiforbund Alpint har startet med et «kulturprogram» med målsetting om å bygge kultur i alpin-Norge på alle nivåer og aldersgrupper.

Bergsdalen Opp

Det var ein fin folkefest i Dale, når årets Bergsdalen Opp vart arrangert. Det var rulleski, løp og sykkel på programmet, der Hordaland skikrets sine løparar stilte på rulleskidelen. Sjå resultatlink og premiepallen for senior.

Kretssamling i langrenn for juniorar

Tradisjonen tru inviterer Osterøy IL til ei kjekk jonsokhelg på Osterøy for våre langrennsjuniorar. Sjå invitasjon og meld dykk på treningssamling helga 22. - 24. juni.

Vårmøte - Hordaland skikrets

Hordaland skikrets inviterer til vårmøte i Norheimsund laurdag 26. mai. Det vert fagmøter i greinene og fellesdel med bla oppfølging av klubbutvikling. Atle Rolstadaas frå Utviklingsavdelingen i NSF kjem. Meld på!

Sumarcamp i Jondal 23. - 26. juni

Hordaland skikrets har gleden av også i år å invitere til Sumarcamp i. Er du mellom 11 og 15 år (født mellom 2003-2007), så er du velkommen til veldig kjekke dagar i frå isbre til fjord i Jondal. Meld på og set av datoane laurdag 23. juni til laurdag 26. juni.

Fagmøte Hopp og Skiting 2018

2018.06.04 Hopp avholdt Fagmøtet fredag 1. juni i forkant av Skitinget i Stavanger. Alexander Stöckl fortalte om vegen til Gull i OL, og Magnus Brevig forklarte hvordan Norge jobber med idrettsvitenskap for å utvikle hoppsporten. Oppsummering fra fagmøtet.

Myrkdalsfart 2018

Set av helga 4. - 6. mai og meld dykk på alpintfartshelga i Myrkdalen. Siste frist for påmelding er i dag 23. april for førehandspåmelding.

Hordalandsalpinistar på Hovudlandsrenn

I helga vart årets hovudlandsrenn i alpint gjennomført i Hemsedal. Hordaland skikrets sine deltakarar gjorde det bra i den uoffisielle Noregsmeisterskapen for 15 - og 16 åringar.

NM-kongen av Alta

Det vart ei eventyrleg avslutning på sesongen for Sjur Røthe frå Voss IL. Den enda med to gull av to mulege på dei individuelle distansane i NM i Alta. Det vart ein usannsynleg avslutning, for den sympatiske vossingen, i ein sesong som starta med mykje motgang.

Voss il med super sprintstafett i NM

Vebjørn Turtveit og Sjur Røthe frå Voss IL imponerte stort med sin 4. plass på NM del II sin sprintstafett. Dei var med å prega stafetten frå start til mål mot svært sterk konkurranse. På oppløpet var dei eitt av 4 lag som kjempa om pallplassane.

Voss alpin arrangerer FIS renn i Bavallen

Også i år vert det FIS-renn på Voss med sterke løparar på startstreken. Det er storslalåm på programmet når renna går i Bavallen laurdag og søndag 7. og 8. april. Hugs påmeldingsfristen torsdag 5. april.

Bjørnar Neteland på pallen i NM i Super G

Denne veka går NM i alpint av stabelen i Hafjell. På dagens Super G øvelse gjorde Bjørnar Neteland eit veldig godt renn og vart nummer 3. Anna Bryn Mørkeset frå Voss alpint imponerte også.

Flott finale i kretscupen under Tour de Hardanger

Det vart ein fin finale på årets kretscup, når Røldal IL og Korlevoll IL inviterte til 3 skirenn med sosiale aktivitetar i Røldal og på Korlevoll. Sjå resultat og samanlagtlista for årets kretscup.

Strålande rekrutteringsdag for alpint i Bavallen

Voss alpin i samarbeid med Voss Resort og Hordaland skikrets laga til rekrutteringsarrangementet "Young Attacking vikings" i Bavallen på Voss. Omlag 100 barn fekk prøvd bølgeløype, fartsmåling, paralellslalåm og barneløype denne flotte laurdagen. Sjå video og bileter.

Oppdatert poengliste i kretscupen før helgas finale

Sjå oppdatert poengliste i kretscupen i langrenn før helgas finale i Tour de Hardanger. I finalen deles det ut doble poeng. Det vert pokalar til dei 3 beste, samt uttrekkspremiar blant alle som har tatt poeng i årets kretscup.

Skileik og alpintmoro i Bavallen på laurdag

Voss alpint i samarbeid med Hordaland skikrets og Voss resort inviterer til ein allsidig skidag for ungar opp til 12 år. Dette vert det andre Young attacking Vikings arrangementet i skikretsen. Sjå invitasjon og kom!

Tertnes alpin arrangerte KM i storslalåm og slalåm

Tertnesrennet vart arrangert i helga, og med veldig god deltaking. Bortimot 150 alpinistar fekk ei super rennhelg. Det var også kretsmeisterskap for klassane U14, U16 og junior. sjå resultat og oversikt over kretsmeistrar frå laurdagens storslalåm og søndagens slalåm.

Resultat Ulvikarennet

Det var ca 175 deltakarar med på kretsrennet i langrenn i ski og tursenteret på Drevtjørn. Ulvik IL laga eit flott arrangement for dei tilreisande. Eivor Vestrheim Skjerven, rett føre lagveninne Emma Skjoldli frå Bulken IL, var raskast dame i 5 km løypa. Erling Fagerbakke Fosse, Voss IL var raskaste løpar i lengste løypa for herrane. Sjå resultatlink. Gledeleg att så mange i dei yngste klassane var med denne søndagen i Ulvik.

Siste renn i vestlandscupen

Laurdag 24. mars vert det 4. og siste rennet i vestlandscupen arrangert i Framnesbakkane. Det vert hopp- og kombikross i K6, K15, K25 og K52. Sjå invitasjon.

Røldal IL inviterer til finale i kretscupen

Laurdag 17. mars og søndag 18. mars går tour de Hardanger av stabelen. Det er også finalen i kretscupen etter Ulvikarennet i helga. sjå informasjon frå arrangøren med blant anna middags- og sosialt tilbod på laurdagskvelden.

Basisanlegg i Årmotslia

Før helga vart det laga til eit basisanlegg i Årmotslia i Myrkdalen. Erik Aas Andersen frå utviklingsavdelingen i NSF og Magne Sørestrand var arkitektane bak utforminga av anlegget. På søndagen fylte IL Eldar anlegget med skiglede når dei avslutta sesongens telenorkarusell.

Ulvik IL inviterer til Ulvikarennet

Søndag 11. mars arrangerer Ulvik IL langrenn i klassisk teknikk på Drevtjørn. Hugs påmeldingsfrist torsdag 8. mars. Vedlagt tilbod for dei som ynskjer overnatting.

Supert rekruttrenn i Eikedalen

Samnanger IL i samarbeid med skiforbundet og skikretsen laga eit flott rekruttarrangment i Eikedalen. Over 90 deltakarar fekk prøvd seg på eit stort utval av terreng og svingutfordringar denne flotte søndagen.

Hordaland skikrets sine langrennsjuniorar var på NM

Det var over 30 deltakarar frå Hordaland når junior NM i langrenn vart arrangert i Steinkjer i helga. Sjå nokre høgdepunkt og resultat frå NM konkurransane som bestod av både klassisk- og friteknikk distanserenn og stafett.

Resultat Herresåsen rundt 2018

Det var 74 deltakarar i turrennklassen på årets Herresåsen rundt. I trimklassen stilte over 50 stk. Det var ein fin søndag i det flotte løypenettet i Voss ski og tursenter. Sjå resultat.

IL Vargar inviterer til Herresåsen rundt

Har du lyst å gå eit turrenn? Har du ikkje vore i Herresåsen? Då må de nytte høvet til førstkomande søndag 4. mars å vere med på turrennet Herresåsen rundt i Voss ski og tursenter. Ungdomsklassar, Trimklasse og konkurranseklasse. Sjå invitasjon.

Rekruttrenn i alpint - Young attacking vikings

Sjå invitasjon til det første av to åpne rekrutteringsrenn i alpint. Søndag 4. mars går det første i Eikedalen. Arrangementet er for alle opp til 12 år. Er du nysgjerrig på om alpint er noko for deg? Då er du hjerteleg velkomen til å prøve alpint i ei spanande løype.

Hordaland skikrets på Hovudlandsrennet i langrenn

Det var 25 deltakarar frå Hordaland på årets hovudlandsrenn i langrenn på Lygna. Det vart ei spennande og kjekk helg for våre unge skiløparar som fekk konkurrert mot dei beste i landet på det som er uoffisielt NM for 15-16 åringane.

Resultat Parkstafeten 2018

Det var vel 50 lag som stilte på Parkstafetten i Voss ski og tursenter på laurdag. Mange av skikretsen sine 15-16 åringar var på hovudlandsrenn medan resten kunne boltre seg i stafettmoro på Voss. Sjå resultat.

Vel gjennonført langrennshelg i Kvam

Det vart ei kjekk langrennshelg på Sjusete med over 160 deltakarar på både Kvammasprinten og Torefjellsrennet. I tillegg var det langrennskross for dei yngste. Sjå resultat og fyldig reportasje frå Kvam LSK si heimeside.

Resultat Bavallsrennet

Det vart eit flott kretsrenn i alpint for dei som tok turen til Bavallen i helga. Voss alpin arrangerte puljeplasseringsrenn. Flotte premiar og dugnadsånd i alpintmiljøet gjorde traseane gode for storslalåm og slalåm.

KM i hopp og kombinert

Det var omlag 40 deltakarar på helgas KM i hopp og kombinert i Tunåsen. Det vart ein flott dag i Bulken IL sitt hoppanlegg denne søndagen. Sjå resultat frå søndagens renn.

Se Skandinavisk cup Direkte

Se Skandinavisk cup/Statoil norgescup i langrenn fra Granåsen direkte på SKI-TV fredag 23. februar, lørdag 24. februar og søndag 25. februar.

Bulken il arrangerer KM i hopp og kombinert

Søndag 18. februar inviterer Bulken IL til KM i hopp og kombinert. Nye og og gamle hopparar er velkomne. Det er hoppski til utlåns for dei som ikkje har sjølve. Sjå informasjon om rennet.

Langrennshelg i Kvam

Helga 17-18. februar vert da langrennshelg i Kvam i Hardanger då Kvam Langrenn- og Skiskyttarklubb inviterer til sprintlangrenn, turrenn og langrennscross.

Kjekk langrennshelg i Bergen

Det var ei perfekt vinterhelg i Bergen, når Fana IL og Tif Viking inviterte til kretsrenn i langrenn med fanarennet i klassisk teknikk og vikingrennet i friteknikk på laurdag og søndag. Sjå resultat.

Resultat Frydenbørennet

Det var godt oppmøte under helgas Frydenbørenn i Bavallen. Det var omlag 100 lokale løparar frå hordaland som var med på laurdagens slalåm og søndagens storslalåm. Kjekt var det også at ein delegasjon med gode alpinistar frå Sogn og Fjordane også var med å laga dette til ei fin rennhelg.

Frydenbørennet i Bavallen

Fana IL inviterer til puljeplasseringsrenn i Bavallen med slalåm laurdag og storslalåm søndag. Sogn og fjordane skikrins kjem med sine løparar, så dette vert ei kjekk alpinthelg. Hugs påmeldingsfrist torsdag 8. februar.

Se Statoil norgescup Direkte

Se Statoil norgescup for seniorer i langrenn fra Åsen i Nannestad direkte på WWW.SKI-TV.NO fredag, lørdag og søndag.

Fana og Viking inviterer til langrennshelg på Totland

Både laurdagens fanarenn i klassisk teknikk og søndagens Vikingrenn i friteknikk vert arrangert på Totland. Det er flotte tilhøve med mykje snø, så då er det berre til å melde på å ta turen til byen. Sjå påmeldingsinformasjon og frist.

Flott opning av nye Drevtjørn Ski og Tursenter

Det var ein fantastisk vinterdag under opningsfesten for det oppgraderte anlegget i Ulvik herad. Vår skipresident var imponert over dugnadsånda og over kor bra anlegget på Drevtjørn var. Det vart ein festkveld med både representantar frå skiforbundet, fylket, idrettskrets og Ulviks ordførar. Opninga vart markert med servering av både pølser og vafler til dei frammøtte. Etter dette var det tid forl både oppvisningsrenn i dei nye hoppbakkane og skikross på det flotte stadionområdet.

Voss IL arrangerte KM i langrenn

I helga var det to individuelle kretsmeisterskap i Voss ski og tursenter. Laurdag var det klassiske distansar og på søndag var det friteknikk og duathlon på programmet.

Hovudlandsrennet 2018

Årets hovudlandsrenn i alpint vert arrangert i Hemsedal i perioden 10. -15. april. Skikretsen har organisert overnatting og støtteapparat med trenarar for rennet. Meld deg på vår overnatting og sjå informasjon om rennet.

Vinjar Slåtten til OL

Hordaland skikrets gratulerer Vinjar Slåtten frå Voss freestyleklubb med komande deltaking i Olympiske leiker! Kulekøyraren frå Voss har vore aktuell i dei to siste OL, men det var fyrst denne gongen at klarsignalet kom. sjå link til saker om Vinjar sitt OL-uttak.

Voss IL inviterer til kretsmeisterskap i langrenn

Til helga vert det kretsmeisterskap for hordaland, når KM Voss Sparebankrennet og KM Vestlandske skistemna går i Voss ski- og tursenter. Hugs påmeldingsfristen for førehandspåmelding er onsdag 24. januar.

Rangering og puljeinndeling

I samband med telenorleikene og hovudlandsrennet har Hordaland skikrets sin alpintkomite utarbeida reglar for rangering. Sjå reglar og relevant informasjon.

Resultat Ørnarstafetten

Det var over 80 lag til start når IL Ørnar inviterte til stafettfest i Voss ski- og tursenter på søndag. Sjå bileter og resulat frå dagen.

IL Viljar arrangerte sprintrenn

Det var 165 løparar som stilte opp på sprintrenn i friteknikk i Voss ski- og tursenter. Det var eit flott arrangement av IL Viljar i NM løypene frå 2012. Sjå resultatliste.

Telenorlekene 2018

Telenorleikene for 13 og 14 åringane føregår i år i Oppdal i perioden 5. - 8. april. Sjå informasjon om rennet og påmeldng for skikretsen sitt felles opplegg med overnatting.

Samnangerrennet med god deltaking

Det var nær 200 deltakarar når Samnanger IL inviterte til langrennskonkurranse i klassisk teknikk. Det var fullt både på den nye og gamle parkeringsplassen denne søndagen.

Eldarrennet vel gjennomført

I går var det hopp og kombikross på Framnes. Bakkane var flott preparerte og hopparane kosa seg i alle bakkane. Deltakinga var ikkje stor, men det var eit flott renn for dei som likar hopp/kombinertsporten. Det var flott reklame for dei som lurer på om dette er noko dei har lyst å prøve. IL Eldar takkar alle som hjelpte til både frå Sotra, Vik, Jølster og Eldar. Neste hopp- og kombikrossrenn vert på Bulken søndag 11.februar, medan Påskerennet palmelaurdag er neste renn i Framnesbakkane. Der håpar arrangøren at alle kjem tilbake.

Hordaland skikrets arrangerer klubbkveldar

Gjennom vinteren så vil Hordaland skikrets arrangere klubbkveldar, for skiklubbane i hordaland. Første klubbkveld vert på Sjusete onsdag 17. januar. Sjå planen for våre besøk.

Alt om Ski-NM

Ski-NM på Hamar arrangeres fra 11.-14. januar. Alt om mesterskapet her.

Eldarrennet 2018

Søndag 14. januar inviterar Eldar IL til hopprenn og kombicross i Framnesbakkane.

Resultat Vargarrennet

Det var flotte forhold i Voss ski-og tursenter, når IL Vargar inviterte til årets Vargarrenn. Over 250 deltakarar var med på langrennskonkurransen. Sjå resultat.

Resultat Røldalsrennet

Sjå resultat frå Røldalsrennet, som gjekk i klassisk stil. Romjulsrennet gjekk av stabelen laurdag 30. desember. Gaute Kvåle og Eivor Vestrheim Skjerven var nok ein gong dei sterkaste i dei lengste løypene i herre- og dameklassen.

NIF-EPI02, 02