Kretssamling i langrenn på Stord

Stord Il inviterer også i år på kretssamling for langrennsløparar født 2003- 2006. Flott rulleskiløype, idrettshall og sherpatrappene er noko av det som vert brukt denne kjekke helga 31. august til 2. september.

Trenarkurs alpint

12.-17. august 2018 inviterar Sogn og Fjordane Skikrins/ Norges Skiforbund til Trenar 1 og 2 kurs i alpint på Juvass.

Kvasshovden opp

Sett av laurdag 14. juli til det flotte motbakkeløpet Kvasshovden opp i Ulvik. Her er det også kulturprogram på kvelden. Sjå informasjon.

Sumarcampen 2018

Ei flott samling i Jondal er over. Deltakarane delte glede og innsats. Trenarane, hjelparane og kokkane laga gode økter, trivsel og super mat og Andrew Musgrave inspirerte stort! Hjarteleg takk til sponsorane Coop og Coop Prix Jondal og Engevik Byggsenter for viktige bidrag. Sjå bilete frå Sumarcampen 2018.

Vil jobbe med «kulturen»

Norges Skiforbund Alpint har startet med et «kulturprogram» med målsetting om å bygge kultur i alpin-Norge på alle nivåer og aldersgrupper.

Bergsdalen Opp

Det var ein fin folkefest i Dale, når årets Bergsdalen Opp vart arrangert. Det var rulleski, løp og sykkel på programmet, der Hordaland skikrets sine løparar stilte på rulleskidelen. Sjå resultatlink og premiepallen for senior.

Kretssamling i langrenn for juniorar

Tradisjonen tru inviterer Osterøy IL til ei kjekk jonsokhelg på Osterøy for våre langrennsjuniorar. Sjå invitasjon og meld dykk på treningssamling helga 22. - 24. juni.

se flere nyheter
nif-epi04, 04