Tilskot langrenns- og turlangrennsløyper

Vestland fylkeskommune har etablert ei søknadsbasert driftsstøtte til skianlegg som legg til rette for langrenn og turlangrenn. Tilskotet skal stimulere til hyppig løypekøyring i anlegg som fyller regional funksjon.

Kretssamling i langrenn 30. - 2. oktober

Velkomne til vår kretssamling i samarbeid med Vossalangrenn på Voss- ski og tursenter. Samlinga er for utøvarar fødd i 2008 og eldre. Voss gymnas inviterer til utvida samling for utøvarar som skal opp i 15- og 16 års klassen. Meld på!

Ei aktiv helg med Haustcamp er over

Takk for kjekke dagar på Bømoen. Dyktige instruktørar var med på å lage vår mest allsidige samling for våre skigreiner. Deltakarane fekk vore med på bla: O-løp i mørket, terrengsykling, hallaktivitetar med turn, rulleski, rollerblades, løp/leik og ikkje minst elveaktivitetar og padling var noko av alt det morosame ungdomane fekk prøvd.

Haustcamp på Bømoen

Velkomne til Haustcamp på Bømoen helga 16. - 18. september. Samlinga er for alle skigreiner og gjeld for aldersgruppa 2007 - 2011. Ei veldig allsidig og sosial samling med kjekke trenarar frå skikretsen er i vente!

Tif Viking arrangerte Fløyen Opp

Laurdag 20. august inviterte Viking til ein fartsfull dag med rulleskirenn i strålande ver opp til Fløyen. Ca 50 deltakarar fekk rikeleg med heiarop, når langrennssporten var på utstilling i Vestlandshovudstaden.

se flere nyheter
NIF-EPI02, 02