Lokale alpinistar på hovudlandsrenn

Forrige veke var 14 alpinistar frå Hordaland med på årets hovudlandsrenn. Dette er eit uoffiselt NM for landets 15- og 16 åringar. Dei hevda seg bra i selskap med hardtsatsande ungdomar frå resten av landet.

Fanarennet og finale i kretscupen

Fana il arrangerte det flytta fanarennet i helga. Det markerte også finale for årets kretscup i langrenn. 200 løparar stilte på rennet med skikkeleg klisterføre. Raskaste dame i 5 km var Guro Skjeldal frå Bulken i j 17 år. Blant karane i lengste løypa, så var det bror Kristian Skjeldal frå Bulken i m19-20 år som var raskaste løpar. Sjå samanlagtlista totalt i årets kretscup for langrenn.

Myrkdalsfart

I samarbeid med Norges Skiforbund inviterar Voss Alpin til fartssamling i Myrkdalen 05.-07. mai 2017.

Resultat Vestlandske skistemna og kretscupen

Tradisjonsrike Vestlandske skistemna vart arrangert på søndag. 225 fullførde på kretsrennet, der Vebjørn Turtveit og Emma Skjoldli var dei raskaste i lengste løypa. Sjå også oppdatert poengliste i kretscupen føre helgas store finale på Sjusete med fanarennet.

Klart for Big Air i Myrkdalen, Voss

Fredag og lørdag ettermiddag er det klart for verdenscupfinale i Big Air i Myrkdalen utenfor Voss. Norges Skiforbund sender 11 utøvere til rennene.

Fanarennet 25. mars

Det utsatte Fanarennet i langrenn går av stabelen laurdag 25. mars. Dette vert også årets finale i kretscupen. Rennet vert på Sjusete i Kvam, der det kan meldast om gode forhold for helga. Skulle det vere behov for reservearena så vil dette verte meldt på torsdag.

I møte med Kongen og Holmenkollen

Hordaland skikrets sendte 8 deltakarar til Kong Haralds ungdomsstafett for 15-16 åringar i Holmenkollen. Kongen sjølv inviterte på pølsefest i tillegg til stafettkonkurranse. Våre ungdomar gjorde det godt i tøff konkurranse med dei andre skikretsane. Sjå bilete frå turen og resultat Kong Haralds ungdomsstafett

KM i storslalåm og slalåm i Eikedalen

I helga arrangerte Fana il og Samnanger alpin Frydenbørennet og Samnangerrennet. Det vart arrangert kretsmeisterskap i både laurdagens storslalåm og søndagens slalåm.

se flere nyheter