Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 19.10.2024 Til 20.10.2024 Arr. navn NM Hopp Normalbakke 2024 Arrangør Kollenhopp - Ski Gren Hopp Krets Oslo Skikrets Live
Fra 30.11.2024 Til 01.12.2024 Arr. navn NC Hopp Vikersund og SuperTeam Arrangør Vikersund Idrettsforening - Ski Gren Hopp Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 14.12.2024 Til 15.12.2024 Arr. navn RC Hopp Vikersund Arrangør Vikersund Idrettsforening - Ski Gren Hopp Krets Buskerud Skikrets Live

Ny Skilisens 2024/25

En trygg og ansvarlig forsikringsordning for ski-Norge. Her er alt du trenger å vite om vinterens Skilisens.

Dobbeltseier til Lindvik

Marius Lindvik (26) klinket til med to seiere og to bakkerekorder i helgas sommer Grand Prix-renn i polske Wisla.

Verdens beste hoppere til Granåsen

Norge Skiforbund Hopp har tatt ut 22 hoppere til helgas internasjonale hopprenn i Granåsen. Flere av verdens beste kvinnelige hoppere er på plass i helgas renn.

Traaserud, Sundal, Strøm og Østvold til topps

Kristoffer Eriksen Sundal fra Koll og Heidi Dyhre Traaserud fra Heddal IL gikk til topps i NM i plastmesterskapet i normalbakken i Lillehammer lørdag, mens Anna Odine Strøm og Benjamin Østvold gikk til topps i storbakken søndag.

Her er SKI-VM-sangen!

Ski-VM presenterer Snedis egen sang Vinga. Hør låta og se musikkvideoen på YouTube og Spotify.

Hopp-profesjonalitet i alle ledd

Hardt arbeid foran vinteren! – Vi har offensive og målbevisste hoppere som sammen med et profesjonelt støtteapparat drar i samme retning, forteller Norges Skiforbunds nye daglig leder for hopp, Jan-Erik Aalbu.

Gåsehud er best på hjemmebane!

Ski-VM - 26. februar til 9. mars. Ikke gå glipp av den største folkefesten i Norge dette tiåret! Vær der og opplev stemningen, øyeblikkene og samholdet. Skap minner som varer livet ut! Her kan skiklubber og ski-Norge laste ned materiell til bruk i egne kanaler.

se flere nyheter Vis alle nyheter