LO NorgesCup

LO NorgesCup i Granåsen

Plastmesterskapet 2020 arrangeres fredag 16.10 på isspor i storbakken i Granåsen. LO NorgesCup lørdag starter i Storbakken.

LO NC Bavallen AVLYST

Som andre idrettsarrangementer er LO NC Bavallen avlyst pga. smittefaren av Koronaviruset. NorgesCupen er dermed over for denne sesongen.

NC Rena / Lillehammer

LO NorgesCup fortsetter i storbakkene på Rena etter COC der på søndag og Lillehammer mandag.

NC Molde avlyst

MOI har gjort gode forberedelser, men i likhet med flere andre denne vinteren har de ikke været på sin side. Det er lite snø i bakken og dårlig værmelding kommende uke. På organisasjonsmøte onsdag kveld kom man frem til at det ikke lar seg gjøre å arrangere renn i Skarbakken, så NC i Molde er dessverre avlyst.

Heggli og Sæther med hver sin seier på NC Lillehammer

Rena IL gav torsdag kveld beskjed om at de må avlyse NorgesCupen kommende helg. Fredag formiddag har vi fått på plass nok til at det blir NC renn på Lillehammer i steden. Rennene gikk i Normalbakken. Elite hopper i Storbakken lørdag. Resultatene foreligger.

Dobbeltseier til Baarset i Holmenkollen

Ole Kristian Baarset vant begge NorgesCup rennene i nasjonalanlegget Holmenkollbakken fredag kveld. Rennene ble flyttet til fredag kveld pga. forholdene i bakken og uværet som er ventet lørdag. Det ble gjennomført med 7 vindmålere og vindkompensasjon for utøverne.

Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02