Espen Rognli

Få klubbhjelp av Espen

Skiklubbutvikler Espen Rognli skal bidra til å skape mer aktivitet for skisporten i Troms og Finnmark. For å få til det må han komme i tettere kontakt med klubbene.

Skiklubbutviklerprosjektet er et treårig prosjekt som tiltak for å snu nedgangen i aktivitetstallene. Espen ska ha en særlig vekt på aldersgruppa 6-12 år og ikke minst på klubber som trenger en ny giv.

I løpet av høsten har Espen besøkt en rekke klubber i Troms og Finnmark og begynner å få en oversikt på hvilken status som er for skisporten i nord. Fremover planlegger han å delta både på alpin sin samling i Levi 11. - 13. november og for langrenn sin samling i Saariselkä den 16. - 20. november.  Her er det bare å ta kontakt.

Sjekk denne videoen, der Espen forteller hvordan du kan gjennomføre en økt med ski-agility:

I utgangspunktet vil skiklubbutvikler besøke klubber og miljøer for å bistå med ulike typer kurs, erfaringsutveksling og aktiviteter, men er også åpen for andre innspill og ønsker fra klubbene.

Skiklubbutvikleren er også et bindeledd mellom klubber, kretsen, Skiforbundet og Norges idrettsforbund, både på krets og sentralt nivå. Det betyr at en henvendelse gjerne kan bli rettet videre til kompetansepersoner lenger opp i systemet dersom det er nødvendig.

Klubber som ønsker skiklubbutvikleren på besøk, har spørsmål eller innspill, kontakt oss:

espen.rognli@skiforbundet.no
troms@skiforbundet.no