Finnmark Skikrets

Finnmark Skikrets er Norges største og Norges minste skikrets. Med rundt 4000 aktive medlemmer er det mange kretser som har flere skiløpere, men samtidig har store lille Finnmark fostret en rekke klasseskiløpere siden skiportens fødsel. I landets nordligste skikrets er vinter og snø en del av vår identitet. Finnmark skikrets jobber for å få flest mulig folk på ski, uansett ambisjoner og ferdigheter.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 11.02.2023 Til 11.02.2023 Arr. navn Kirkenesfestivalen Arrangør Sandnes IL Gren Alpint Krets Finnmark Skikrets Live
Fra 03.03.2023 Til 05.03.2023 Arr. navn NM junior, ind. langrenn - Alta Arrangør Alta IF Gren Langrenn Krets Finnmark Skikrets Live
Fra 26.03.2023 Til 26.03.2023 Arr. navn Munkeferden Arrangør Sandnes IL Gren Ski Krets Finnmark Skikrets Live

Klubbleder-samling i Saariselkä

Finnmark skikrets inviterer til klubbledersamling i Saariselkä lørdag 19. november. Kretsen dekker deltakelsen til en person per skiklubb.

Strømstøtte for frivillige lag og organisasjoner

Lotteri og stiftelsestilsynet vil åpne for neste søknadsrunde 26. oktober, med søknadsfrist 16. november klokken 13:00. I neste søknadsrunde kan det søkes om strømstøtte for perioden juli-september 2022.

Saariselkä-samlinga 2022

Skikretsen inviterer alle utøvere over 15 år til samling i Saariselka fra 16. til 20. november. Påmeldingsfrist er 1. oktober.

Samlet skijenter i Alta

Flere jenter på ski er målet til denne gjengen fra Finnmark skikrets. Sist helg var det jentesamling i Alta for de mellom 13 og 16 år.

Invitasjon Tanasamlinga 2022

IL Forsøk gleder seg til å invitere skifamilien til Tana Bru skole og skikretssamling fredag 30. september til søndag 2. oktober.

Tour Barents 2021

Terminliste langrenn

Terminlisten for langrennssesongen 2022/2023 er klar. Som vanlig innledes sesongen med samling i Saariselka.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
Foto: Hanna Johre / NTB