Buskerud Freeski-Cup

Til freeskiklubbene.

Buskerud Freeski Cup er en regional lavterskel konkurranseserie i freeski innen konkurranseformene slopestyle og/eller Big Air. Serien er å regne som en kretskonkurranse åpen for alle løpere fra lag tilsluttet NSF.  Skiforbundets Rennreglement for Freestyle gjelder for serien.

Rekrutteringen har vært stor i Buskerud freeski cup de siste årene og er fortsatt økende.

Vi ønsker at klubber vil være med å arrangere renn i cupen. Veileder for å arrangere renn ligger her: Arrangørveileder

Rennsøknad legges inn i Sportsadmin. Evnt kontakt Liv Høgli buskerud@skiforbundet.no

Til cupen følger det med en «rennkasse» som inneholder vester, diplomer og beachflagg. Kassen må arrangør selv anskaffe før renn.

Det er ønskelig med tilbud om konkurranse for alle aldersklasser, men arrangør kan selv avgrense arrangementet til en eller flere klasser. Påmeldingsavgift er 150,-.  Skiforbundets klasseinndeling skal være gjeldende.

Freestylekomiteen og Buskerud skikrets er behjelpelig med å arrangere renn. Ta kontakt hvis det er spørsmål eller noe vi kan hjelpe med. tonje-fa@online.no

Med hilsen Buskerud freestylekomite