Ny sponsorsjef i alpint

Åselinn Krane Heimdal (34) fra Bardu er ansatt som ny sponsorsjef i alpint i Norges Skiforbund.

Heimdal har en bachelor i internasjonal markedsføring fra BI/Nanyang Technological University Singapore, og en Master i Business Administration (MBA) fra University of Technology, Sydney.

Gjennom fire år i Sydney jobbet hun med markedsføring i et startup-firma for deretter å jobbe med digitale kommersielle avtaler i Australias ledende TV-selskap, Channel Nine.

De siste seks årene har Åselinn hatt stillingen som Sponsoransvarlig i Norges Skiforbund Langrenn. I denne rollen har hun hatt ansvaret for å følge opp de kommersielle avtalene. Hun har jobbet tett med partnere og utøvere rundt markedsstrategier, digital utvikling, samt planlegge og gjennomføre alle markedsaktiviteter nasjonalt og internasjonalt.

Åselinn har bakgrunn og kvalifikasjoner som vil være med å utvikle The Attacking Vikings videre. Alpint ser frem til at hun begynner i januar.

nif-epi04, 04