Alpinlandslaget lanserer samarbeidsavtale med Reebok

Norges Skiforbund Alpint og Reebok har inngått en spennende samarbeidsavtale.

– Vi er meget glade for å inngå et samarbeid med Norges Skiforbund Alpint. Det norske alpinlandslaget og Reebok går hånd i hånd når det kommer til verdier, kultur og ikke minst fokuset på å bli den beste versjonen av deg selv. Vi gleder oss til samarbeidet, og ønsker utøverne lykke til i sesongforberedelsene», forteller merkevaredirektør i Norden, Nicolas Nath.

Norges Skiforbund ser frem til å få med Reebok som sin sko-partner for alpinlandslaget.
– Reebok er en fantastisk merkevare å samarbeide med. Deres fokus på kvalitet, tilpasning til utøveres behov og optimalisering av utstyret som kreves i allsidig trening, er en enorm støte for oss. Vi har allerede testet en del av deres sko tidligere, og ser nå frem til å virkelig bygge verdier for hverandre. Det er med glede og stolthet vi nå lanserer samarbeidet med Reebok, sier markedssjef for alpint i Norges Skiforbund, Christopher Frankum.

Om Reebok
Reebok International Ltd. har hovedkvarter i Boston, Mass. i USA, og er en ledende global designer, markedsfører og distributør av både fitness- og livsstilssko og -utstyr. Reebok er et amerikansk-inspirert globalt merke, og en pionèr innen sportsutstyr, med en lang og historierik arv innen fitness. Reebok utvikler produkter, teknologi og programmer som legger til rette for bevegelse, og har som mål å følge mennesker på veien mot målet om å oppfylle potensialet sitt. Reebok er med fitness-kunden, uansett hvor de er og metodene de velger for å holde seg i form, enten det er funksjonell trening, løping, kamptrening, gange, dans, yoga eller aerobic. Reebok Classics bruker merkets fitness-arv og representerer røttene til merket innen markedet for sportslivsstilen. Reebok er et dattermerke av adidas, og en eksklusiv leverandør til CrossFit og CrossFit Games, den eksklusive og autentiske utstyrsleverandøren til UFC, tittelsponsor for Reebok Ragnar Relay-serien og eksklusiv bekledningsleverandør for Les Mills.

For mer informasjon, besøk Reebok på www.reebok.com