NTS-Polaris NY samarbeidspartner

Når Norges beste Alpinister nå trener på Kvitfjell, er det med to helt nye samarbeidspartnere på plass. Norsk Tilhengersenter AS (NTS.NO) og Polaris Norway as.

– Vi er stolte av å kunne ønske NTS og Polaris velkommen til Alpinfamilien. Norsk Tilhengersenter AS (NTS.NO) og Polaris Norway as har erfaringen, kompetansen og ikke minst utstyret som kreves for å tilrettelegge enda bedre treninger for de norske alpinlandslagene.

Mer enn bare «alpint»
Norsk Tilhengersenter AS (NTS.NO) og Polaris Norway as sponser fra før alt fra lokale idrettslag, til nasjonale konkurranser og idrettsutøvere / motorsportutøvere.

– Å få tilliten og forespørselen om å være en del av suksesskriteriet for verdens best alpinlandslag og utøvere er stort for en liten lokal aktør som oss.  Fra før er vi bredt inne og sponser Holmenkollen på vinter arrangementene til skifest.  Alpinutøverne har en vinnerkultur og ikke minst holdninger som viser at det handler om mer en OL/VM. Det handler ydmykhet, om nasjonalfølelsen og både de små og store begivenhetene – uansett alder og ferdighetsnivå. Alpint er en arena for alt fra lokale barn til internasjonale toppidrettsutøvere. Vi bidrar selvfølgelig, er stolt av å ha produktene som kreves til en vellykket gjennomføring, sier Dag Kristoffer Borgenhov, daglig leder i Norsk Tilhengersenter AS.

Presisjon og erfaring
– Vi er nødt til å ha med de beste på laget, her behøves det presisjon, erfaring og topp maskinteknologi. Vi er derfor veldig glade for at Norsk Tilhengersenter AS (NTS.NO) og Polaris har levert helt nye ATV på belter for å få tilrettelagt for enda bedre treninger til både herrene og damene, sier sportssjef i alpint, Claus Johan Ryste.

Polaris Norways nettsider og Norsk Tilhengersenters nettsider

NIF-EPI03, 03