Velkommen til NM Masters Alpint 2024

På vegne av Voss Alpin ønsker vi velkommen til NM Masters på Voss torsdag 14. mars-søndag 17. mars.

Alle renn går i Voss Resort, nært sentrum av Voss. Med rennhotellet Fleischer’s hotel som ligger 30 meter fra Voss Gondol som tar deg fra sentrum til 818 m.o.h og Hangurstoppen i skisenteret på bare 9 min, er det et kompakt arrangement. Enkel tilkomst til både til bygda og skisenteret.

Løpere fra 17 år og oppover hjertelig velkomne til å delta på NM Masters i Alpint i Voss Resort.
Arrangør er den rutinerte klubben Voss Alpin, som er drevne på arrangement i alle klasser.

Med WC-cup løypa i Bavallen og variert terreng i anlegget, blir dette et av de rennene med spennende traseer og kjekk skikjøring.

Voss Resort er Vestlandet sitt største skianlegg, og ligger i tilknytning til Voss Sentrum. Bare 100km fra Bergen og med gondol og hotell på perrongen av Bergensbanen til skianlegget. Det er to velkomstsenter, et ved gondolbanen og et i Bavallen. Midt i hjerte av fjord-Norge, tett på Voss sentrum og kun 100 km fra Bergen finner du Voss Resort.

Du kan til dette arrangementet la bilen stå hjemme om du vil, og reise «på den grønne måten» med å ta toget til Vossevangen!

Den nedre stasjonen til gondolbanen er i trafikk-knutepunktet med buss, tog og taxi på Voss Jernbanestasjon, noe som gjør det svært lett for tilreisende å komme seg til fjells på miljøvennlig vis.

Vi lover at det sosiale skal bli tatt vare på og det er bare å se fram til å møte likesinnede til leik og moro på Voss.

Vi gleder oss! Velkommen skal du være!

Mer informasjon om påmelding og program NM Masters

nif-epi04, 04